Binnenkort? We zijn bijna een jaar verder!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef casejunkie het volgende:
Nee heb ik helaas niet. Maak binnenkort wel een filmpje.
Sowieso als hij naar de dyno gaat maak ik wel een filmpje.
21 mei voor het laatst. Dat is iets meer dan 2 weken dunkt mequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:00 schreef Sloper het volgende:
casejunkie is ook al ruim 2wkn niet online geweest...
17 dagen, 23 uur geleden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:39 schreef NED het volgende:
[..]
21 mei voor het laatst. Dat is iets meer dan 2 weken dunkt me
Nee lamlul, 17 dagen en 23 uur zit korter bij 3 weken dan bij 2 weken.quote:
Ach man ga fietsen. Je zat er gewoon ver naast, dat weet jij ook wel. Als je écht 3 weken bedoelde dan had je niet zo gereageerd. En als je dat wel doet ben je niet goed snik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef NED het volgende:
[..]
Nee lamlul, 17 dagen en 23 uur zit korter bij 3 weken dan bij 2 weken.
2 weken plus 3 dagen en 23 uur
of
3 weken min 3 dagen en 1 uur.
Dat komt beiden op 17 dagen en 23 uur uit en welke is dichterbij?
Juist, bijna 3 weken is dichter bij en ruim 2 weken zeg je niet meer als het afgerond dichter bij de 3 weken zit, dan heb je het over bijna 3 weken en niet over ruim 2 weken.
Of noem jij 3 weken ook ruim 2 weken? Ja erg ruim ja
Wie is er PWND, sufkut. PS: leer rekenen ofzo.
een halve seconde vertraging ongeveer. give or take. Hij is goed genoeg om tijdens cruise of even lekker trappen alles in de gaten te houden, of om je idle goed te krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef casejunkie het volgende:
Weet je hoeveel vertraginger er ongeveer in zit?
Ik ben nu bezig op ebay en daar betaal ik dan hopelijk voor een hele set (LCD, Boschwideband, kastje, kabels, EGT en Boostsensor) een 300 dollar. Dat is beter dan 600 nieuw prijs, en dat is weer beter dan wat ze er bij Dutchpowertrading voor vragen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Bij het uitbouwen en inbouwen van de nieuwe versnellingsbak heb ik de motor er uitgehaald. Ik stop altijd in de slangen van de koeling een prop papier tegen het lekken op straat want ik sleutel gewoon op straat. Hierbij laat ik er altijd een sliert uithangen. Alleen dit keer heb ik bij 1 van de slangen geen sliert er uit laten hangen en ben dus deze vergeten te verwijderen. gevolg is dat de prop de motor ingezogen is en ergens in de kanalen zit. (kwestie van eigen schuld dikke bult)
Je ET waarde klopt niet. je moet een ET waarde hebben van rond de 43. Maat van de banden die ik gebruik is altijd 215/45/17quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef wcpw het volgende:
hey casejunkie, ik heb een vraagje, je had het over 17 inch velgen voor je 626 2.2 coupe.... ik heb dezelfde auto en heb laatst 7,5Jx17 inch velgen met et waarde 35 gehaald, banden maat 205/45/17, deze pasten echter niet erop.... voorwiel bij sturen kwam tegen die balk die achter de voorwielen zit aan. Welke 17 inch velgen (en banden) maat is wel goed voor deze auto? Ik zat zelf te denken aan 7J breed... en wat voor et waarde?
Alvast bedankt.
bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Je ET waarde klopt niet. je moet een ET waarde hebben van rond de 43. Maat van de banden die ik gebruik is altijd 215/45/17
maar indien je ET waarde klopt krijg je er zelfs 18" onder
Foto van mijn auto met 18" er onder die ik geleend had om te testen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |