Dank!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wees naar de grond maar ik denk dat ze dgk/redactie bedoelt. Het sturen etc. Ze doelde erop dat er mensen in moeten blijven.
Eric zei nog,'dat zei Nicolaas gisteren ook al'.
dat verbaast me niets....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
Zij heeft TROS opgelicht gehaald.
Het meisje dat ook de extensions zet is bij opgelicht geweest....................ik zoek het bij VOL, maar kan het niet vinden.quote:
Hij heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef Liess het volgende:
Huub gaat niet trainen, omdat ie niet bij Brain in 1 kleine ruimte wil zitten.![]()
Hij spint het wel erg ver uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef Liess het volgende:
Huub gaat niet trainen, omdat ie niet bij Brain in 1 kleine ruimte wil zitten.![]()
Wedden dat ze in `1 auto komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk.
Hoe zal dat vanavond gaan als ze naar Nieuwegein moeten ...
Misschien vertrouwt hij zichzelf niet meer en wil daarom even niet bij Brian in de buurt. En misschien heeft de redactie dat wel tegen hem gezegd, want hij is vrij lang 'achter' geweest.quote:
Huub heeft gewoon geen zin om te sporten, dus gebruikt ie dit excuusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef Liess het volgende:
zonder Huub had Brian allang de toneelhaak gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat Brian hoogstwaarschijnlijk supersaai zal zijn zonder Huub. Dan is er echt van die jongen niets meer over. Hij heeft nu nog een redelijke rol door de aanwezigheid van Huub.
Nou, voor mij is Brian zelfs met de aanwezigheid van Huub supersaai. Tot nu toe heb ik maar een keer een leuke actie van hem gezien, de afstandsbediening van de airco meenemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat Brian hoogstwaarschijnlijk supersaai zal zijn zonder Huub. Dan is er echt van die jongen niets meer over. Hij heeft nu nog een redelijke rol door de aanwezigheid van Huub.
Haha dat er nog mensen zijn die dat serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef Liess het volgende:
Aha, dát wordt dus zijn toegevoegde waarde. Geen wonder dat de redactie hem er koste wat het kost (ieders reukzin) wil inhouden!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat nooit meer douche, heeft hij gezegd tegen Natas.
Wat gaan ze doen dan? ( ik kijk duidelijk een stuk minder?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
nee, nu denkt iedereen weer dat het aanstellerij is van Huub. Nou als ik zo naar Brian kijk is het echt niet verkeerd om op je hoede te zijn voor hem, hij is gewoon creepy.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien vertrouwt hij zichzelf niet meer en wil daarom even niet bij Brian in de buurt. En misschien heeft de redactie dat wel tegen hem gezegd, want hij is vrij lang 'achter' geweest.
Ik wil niet heel vervelend zijn.. maar dat is mijn OPquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
met dank aan Loveprofusion
Ik vind het gewoon een leuke smoesquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha dat er nog mensen zijn die dat serieus nemen ook.
die jongen spoort echt nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat nooit meer douche, heeft hij gezegd tegen Natas.
Ja, die was wel grappig. Alleen de langdurige uitwerking was weer zo negatief. geintje is een geintje en het moet wel leuk blijven. Bij RatB is het lachen al snel psychotisch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, voor mij is Brian zelfs met de aanwezigheid van Huub supersaai. Tot nu toe heb ik maar een keer een leuke actie van hem gezien, de afstandsbediening van de airco meenemen.
veranderdquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn.. maar dat is mijn OP
Die nu al 3 COS'n wordt gebruikt![]()
![]()
brian stelt niets voor en leeft in zijn eigen wereldje... nog meer dan jaap en jaap is al erg.... jaap brengt, ondanks zijn ' teruggetrokken verschijning', meer leven in de brouwerij dan brian...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
sommige mensen noemen dat een massage door een masseur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Meganog het volgende:
Huub gaat zich weer eens lekker door een vent laten betasten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef carpediem23 het volgende:
Is Carlos nog niet boos geworden op Sjaap?
Zou ook zomaar andersom kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef 2live het volgende:
[..]
zonder Huub had Brian allang de toneelhaak gehad.
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is? Ik begrijp niet helemaal waarom over 2 weken wel en gisteren niet. Volgens mij moet Jaap nog figureren op de miljonairsweddding die Tien nog in petto heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Clank het volgende:
Jaap mag nu nog 14 dagen de hufter uithangen waarvoor hij gecast is.
Lager dan laag dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat DGK zich daar dan mee inlaat....
Oh Stom ... Hans Nijman is er ook nog steeds, dus waar hebben we het over.
Nou ja, we hebben in ieder geval wel al een voorproefje gehad hoe DGK is zonder Huub, retesaai dus.quote:
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef papagena het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is?
Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.
Alleen Nicolaas heeft de volgende stemronde nog immuniteit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mag je met immuniteit een stemronde aanvragen? (Huub heeft de stemronde voor Jaap aangevraagd)
Bedankt voor de info, ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
gatver hij heeft gewoon nog snot in z'n hand
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ik had het niet gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, deze heb ik ook net gevonden. Dat meisje die dit schrijft, Janena, ken ik nog van vroeger. Klein wereldje is het ook.
Hij at het niet op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delen
Tijgerbalsemquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef Clank het volgende:
Jaap heeft plekken op zijn borstkas en ze denken dat het van ontharen komt wat Amanda gedaan heeft. Wat te denken van dat spul wat hij zelf op zijn borstkas heeft gesmeerd.
Ik zit net een appelkoek weg te werken...bedankt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja hij snoot één neusgat leeg in z'n hand, ging verder met eten, en keek er nog ff naar sorry hoor ik moet dit ff met iemand delen
Je bent wel erg met DGK bezig he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ... de dames kunnen een nieuw slachtoffer aan hun lijst toevoegen... jaap klaagt over zijn huid na de behandeling van dob... zijn huis is hier en daar geïrriteerd...
Da's toevallig, ik heb ook net een appelkoek opquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit net een appelkoek weg te werken...bedankt!![]()
Was die lekker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb ook net een appelkoek op![]()
TV maken!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef kybe het volgende:
Er is toch een afspraak dat Palam om 14:30 weg zou zijn? Wat doet zij er nou nog?
Ik moest kokhalzen toen ik dit lasquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Charmian het volgende:
Jaap is gewoon een kleinzerige lamlendige zeikstraal, het is niet vreemd dat er wat huidirritatie optreedt na het harsen: er zijn immers een hele voorraad haartjes met wortel en al uitgetrokken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ... de dames kunnen een nieuw slachtoffer aan hun lijst toevoegen... jaap klaagt over zijn huid na de behandeling van dob... zijn huis is hier en daar geïrriteerd...
Toeval bestaat niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb ook net een appelkoek op![]()
idd ik vind het ook niet om aan te zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Sporti het volgende:
Sil zo lekker nep met haar petekind het paardje![]()
Als er iets niet nep is is het haar liefde voor die paarden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Sporti het volgende:
Hai popjequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Sporti het volgende:
Idd, het is gewoon en watjequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jaap is gewoon een kleinzerige lamlendige zeikstraal, het is niet vreemd dat er wat huidirritatie optreedt na het harsen: er zijn immers een hele voorraad haartjes met wortel en al uitgetrokken.
die hele sylvia is nep, bah ik walg der vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er iets niet nep is is het haar liefde voor die paarden.![]()
Net zoals de liefde tussen Brian en Amanda..quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er iets niet nep is is het haar liefde voor die paarden.![]()
Piepdoos! Shhhhhhhhhht!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net zoals de liefde tussen Brian en Amanda..![]()
Oeh, Amanda is haar tigste "verloving" aan het bewerkstelligenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef getl0st het volgende:
Amanda staat weer lekker met huub..
Huub: Voor herhaling vatbaar?
Amanda: Misschien. Voor jou.
Huub: Ja
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Clank het volgende:
Sylvia haalt Fries naar binnen en vraagt Ellen of ze zo nog moet helpen met het veulentje.
Direct commentaar van Natasia dat zij ook wel wat willen doen.
Sylvia zegt dat zij er ook een half jaar energie in heeft zitten.
Natasia: Wij ook.
Het is al zo erg dat er een hele uitzending gemaakt wordt van de schoonmaakploeg, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:04 schreef Sporti het volgende:
Dankzij de paarden word er dan eindelijk TV gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |