Tiel (Gelderland).quote:Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
waar ?
Jeumig, gelukkig heb ik een fiets met versnellingen want da's volgens mij best een eindje vanaf amsterdam...quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tiel (Gelderland).
4001Rn ---> voor routeplanner.
Ook de letter "A"?quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef mcintosh het volgende:
Vijfhonderd euro slechts
Ga je het nieuw halen betaal je zo'n 170 euro meer, bodemprijs! Drie weken oud. Bonnen, boekjes kabels, dozen ALLES zit er bij
Verzending op jouw kosten?quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Jeumig, gelukkig heb ik een fiets met versnellingen want da's volgens mij best een eindje vanaf amsterdam
Wil er best een busje chroom bij doen en de omlijning van een "A", is ie bijna weer zo goed als nieuwquote:
Doe er 25 boven op en we hebben een dealquote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Dapa het volgende:
ik kom hem nog steeds halen voor 450 euro woon in gorinchem is haalbaar
Heb al een nieuwe auto op het oog, vandaar de verkoopquote:Op maandag 23 april 2007 19:57 schreef Dapa het volgende:
ik kom hem nog steeds halen voor 450 euro woon in gorinchem is haalbaar
ik heb eventueel nog een opel corsa diesel staan uit sep 98, weet niet of je intresse heb met bijbetaling van jou kant?
Handig!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:59 schreef Psykicker het volgende:
http://www.gamefreax.com/(...)4,1054360598,,,,.htm
mss dat dit je verkoop ten goede komt, wie heeft nou die zwarte kap nodig als je een vette witte of ultieme zilveren erop kan zetten. Gewoon afklikbaar, het is maar een faceplate!
Wie weet heb je mazzel want onder die prijs gaat ie never nooit weg hierquote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef Xtr3mE het volgende:
475 is een zeer mooie prijs en zou het zo willen komen halen alleen moet nog minimaal 2 weken wachten totdat loonstrook binnen isen dan is het waarschijnlijk al te laat...
Er is een bod van 500,- euro, maar die kan volgende week pas langs komen. De tijd dringt, jullie afdingende hoerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Fliepke het volgende:
Zullen we weer terug ontopic gaan allemaal, thank you.
Tuurlijk, maak het nog spannender... weet je wat een HDMI kabel kost (een goeie dan).quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef HellRaver het volgende:
Ik wil er wel 475 voor geven mits er een HDMI kabel bij zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |