Ik ga zo sporten. Weet niet wat jij liever doet?quote:
Okee dan ga ik wel sporten en jij je vervelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga zo sporten. Weet niet wat jij liever doet?
Anders wil ik wel ruilen![]()
Gaaf. Ga je de andere 3 uur in de week ook voor me?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef crossover het volgende:
Okee dan ga ik wel sporten en jij je vervelen
'vrij'quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Weekend! Oh ja ik ben de hele week al vrij!
Tuurlijk, maar alleen als jij me dan verveelt want dat moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gaaf. Ga je de andere 3 uur in de week ook voor me?
Deal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef crossover het volgende:
Tuurlijk, maar alleen als jij me dan verveelt want dat moet ook gebeuren.
Proost! Ik ga dalijk weer aan de bacardi denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga bier drinken
[afbeelding]
slecht getapt biertje trouwens
Doe ze de groeten jonge!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga bier drinken
[afbeelding]
slecht getapt biertje trouwens
Hè wat saai zo rustig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef vdvorst het volgende:
Weekend, is dat normaal niet een moment dat veel mensen vrij zijn, en daardoor tijd over hebben?
Maar een keer wat rustiger is niet zo erg he
Fijn weekend kerel!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou ik ga naar huis, prettig weekend. doedoei!!!!!!!!!
Dat + bier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker hoor een rustig weekend! LEkker weertje erbij![]()
metat....wasdah....quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
zometeen metat en pittige frikadellen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |