Helloow B-Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef BrandX het volgende:
BRIL-JANTE TT!
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerkquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gaan ze absoluut niet waarderen.
Ja dat zeker, mijn welgemeende excuses!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? studeren? daar mag je best bij storen.. dat andere front is momenteel nogal rustig.... colleges, wederzijds... stomme uitvinding
Wel op kosten van de zaak neem ik dan aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerk
nog maar vier doen er mee helaas....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helloow B-X![]()
Hoeveel doen er nu al mee met Het Grote Nijmeegse Koffie Event?
Ambtenaren kennen (bijna) geen overwerkquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerk
Don't mind him, he is from Barcelonaquote:
uiteraard, wij kregen twee kratjes bav van de baasquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Wel op kosten van de zaak neem ik dan aan![]()
Dank je wel! Inspiratie uit het vorige topic hè!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef BrandX het volgende:
BRIL-JANTE TT!
Zie ik daar va Basten in je Avatarquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel fijn bedankt wiki-master!
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zeker, mijn welgemeende excuses!
Goeie baasquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
uiteraard, wij kregen twee kratjes bav van de baasdie hebben we toen daar leeggemaakt
johan_cruijff_029.PNGquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zie ik daar va Basten in je Avatar![]()
ik dacht dat je bier kreeg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
uiteraard, wij kregen twee kratjes bav van de baasdie hebben we toen daar leeggemaakt
ik wil ook ambtenaar worden geloof ik, als ik dat zo hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ambtenaren kennen (bijna) geen overwerk![]()
Als er genoeg animo is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog maar vier doen er mee helaas....
maar als ik ong. twee weekjes van te voren bel, kunnen we met minder dan 10 ook terecht waarschijnlijk, dan kunnen we 'aanschuiven' bij een andere groep.
Dus dat kunnen we sowieso doen??
ik heb alleen zuipen, en bav genoemd... nergens het woord bierquote:
* MPG steekt vinger de lucht inquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als er genoeg animo is...![]()
Vingers iedereen...?
Preciesquote:
quote:
vooruti dan maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb alleen zuipen, en bav genoemd... nergens het woord bier
Wellicht binnenkort met de PV naar de brouwerij van HJ
die heb ik gemist, en die daarvoor ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Inspiratie uit het vorige topic hè!
Ja joh kei leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
ik wil ook ambtenaar worden geloof ik, als ik dat zo hoor
Maar moet zeggen, verkleind lijkt het net nr 10quote:
Doe maar omlaag, MPG. ik heb het gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
Papier? Mag ik mijn vinger omlaag halen?... krijg last van mn arm
Ik ben blij dat je al op je plaats gewezen bent!quote:
Ja, Arcen.. 20 minuutjes fietsen van bij mij vandaanquote:
En hopelijk snel .... is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je al op je plaats gewezen bent!![]()
Cruijff, de baas van dit land weet je wel!
Die man die 25 april 60 jaar wordt!
Prima, danku Papierquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe maar omlaag, MPG. ik heb het gezien.![]()
* telt tot nu toe 1 vinger
Whehehquote:
Nou ja zeg! Gaat ook nergens over!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En hopelijk snel .... is.
Word hem een beetje zat, met zijn pro ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |