quote:Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Jack Sterrenburg en is 16 jaar.
Kijken we naar zijn Passen, dan mogen we stellen dat deze jongen bemoedigend is. Volgens mij is z'n Spelmaken nu zowat rampzalig.
Deze maar genomen.quote:Hoor eens, Raphaël Kleijn is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen.
Geven we hem een contract, baas?
Gaat in Egypte als MF spelen en staat voor nop op de lijstquote:Jur Fijnaut (159553296)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
je leeft nog, op het randje maar goedquote:
Welk keeperstrainavontuur?quote:Op zondag 22 april 2007 12:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Youthpull:
[..]
Gaat in Egypte als MF spelen en staat voor nop op de lijst
Het keeperstrainavontuur is weer afgelopen. Degene die moest poppen deed dat en is verkocht voor 500 k
De andere is mijn nieuwe keeper (ca. 9.75). Hoop maar dat het de defratings een boost geeft en nu weer verder def trainen.
Vanavond belangrijke pot, moet helaaas werken dus kan er niet live bij zijn.
Redelijkquote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Luuk Splinter.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ja ikquote:Op zondag 22 april 2007 13:09 schreef nicomart het volgende:
iemand nog op zoek naar een friendly?
Goeie vraag... het zicht natuurlijk ook niks over of hij naar goed stijgt daarnaquote:Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Redelijk
Alhoewel...als 'ie 17 is, hoe hoog is ie dan? Goed/uitstekend? Dan kan ik 'm wel verder optrainen aangezien ik toch keepers train
Hoelang duurt het voordat ie naar redelijk gaat? Hoelang is 'notime'?
Kon niet beter.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Bart Schuitema.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Gegroet AirRaid! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Hindrik Huygen heet en 16 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
denkdat je die pas vanaf morgen kan regelenquote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Daemon19 het volgende:
Ik dacht dat we deze week een jeugdoefenpotje konden spelen?
Lees jij nooit de hattrick-announcements? Anders doe je dat nu eens voor de verandering en dan kijk je voor de grap eens bij de datum van 5 April...quote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Daemon19 het volgende:
Ik dacht dat we deze week een jeugdoefenpotje konden spelen?
Deze is het geworden. Ben benieuwd!quote:Ja? Oh, hallo yurtjuh!
Valentijn Verbruggen heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
speelde je nog maar 532..quote:Op zondag 22 april 2007 19:33 schreef foetre het volgende:
Ik moet alweer tegen een heftige tegenstander.
Hij heeft een wonderbaarlijke centrale aanval.Niet slecht voor VII
Dat ben ik al drie weken vergeten.quote:Op zondag 22 april 2007 19:23 schreef Yankee_One het volgende:
Ik moet kunnen winnen. Ben alleen de doktors vergeten te ontslaan
ik zit met 532 in VIquote:Op zondag 22 april 2007 19:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja idd dan zat ik tenminste nog in VIII![]()
das waarquote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef Lennox het volgende:
dan wijsheid. En dat jij geen counter kan wil toepassen, daar kunnen wij niks aan doen
Ik speel centrumaanval en had volgens mij 3-5-2 opgesteldquote:De 14536 man publiek in Nino Wannet Stadion hield angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. In Zuid-Holland keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. Dynamo stelde zich op in een 4-4-2-formatie. Beginopstelling: Latosiński - Gregor, Sulkers, Tillaart, Wickskär - Hernández, Menant, Kane, van der Heide - Kurunsaari, ter Berg.
Fcslet stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Geva - Sieking, Smeele, Buurman - Bergamin, Careta, Nicolae, Peppinck, Stanić - Diana, Strohkate.
Het was duidelijk dat Dynamo de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden. Fcslet kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen, vooral in de 9e minuut, toen Jan-Chris Smeele alleen voor Wojciech Latosiński kwam te staan, maar deze blokte het schot. Door een gebrek aan ervaring maakte Youssou Kane een overtreding op een tegenstander net buiten het strafschopgebied, maar de vrije trap die hier op volgde, leverde niets op. Fcslet-speler Hugo Strohkate schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1. In de 37e minuut kwamen de bezoekers op 0-2 via Mihai Nicolae, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette. In de 39e minuut kwamen de bezoekers op 0-3 via Diego Careta, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
Ik had een matig def met 6 sterren als CD en 6,5 als verdedigend WB. Vandaag weer zo'n zelfde speler gescout, net 15 jaar oudquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
5-0 gewonnen met PIC
btw: in mn jeugd wedstrijd een def met 5.5 ster, die had ik vandaag gescout . bij het scouten zei mn scout dat ie nu inadequate (matig) verdedigen had. dit ter info: blijkbaar is een matig verdedigen goed voor 5,5 ster
En GODVERKUT.. U-20 van Iran +2 geschopt.. het zit verdomme echt niet meer mee dit seizoenquote:Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 221
Verdediging 64
Middenveld 84
Aanval 73
LoddarStats
Boca LWD
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: goed (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 195
Verdediging 105
Middenveld 42
Aanval 48
LoddarStats 12.35
2-1 verloren jeugdwedstrijd.. maar kijk die fucking ratings.. ik haal goed(laag) aanvalquote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had een matig def met 6 sterren als CD en 6,5 als verdedigend WB. Vandaag weer zo'n zelfde speler gescout, net 15 jaar oud
4*, 3,5* en 6* aanvallersquote:de Relnichten
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging slecht (heel laag)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval rampzalig (hoog)
Centrale aanval rampzalig (hoog)
Linkeraanval rampzalig (heel hoog)
Kristiansund A1
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld rampzalig (heel laag)
Rechterverdediging rampzalig (laag)
Centrale verdediging waardeloos (hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval matig (heel hoog)
vsquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wereldklasse
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: briljant (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Rechteraanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Lekker hoor.quote:RVDB
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: formidabel (hoog)
Normaal kan hij een superhoog middenveld halen, dus dit had ik nooit verwacht. Maar dan nog inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
iig niet moeten counter Lennox.... maar dan nog geflatteerd ja...
Ik sta nu 7e, heb tot nu toe alle wedstrijden verlorenquote:Dynamo Delft
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
HatStats 117
FC Slethinaikos
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: matig (zeer hoog)
HatStats 172
quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Lennox het volgende:
211 HatStats, maar gewoon verliezen van 164 HatStats.
[..]
vs
[..]
Lekker hoor.
Zie vorig topicquote:
quote:Bonobo11
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 169
quote:Sponsors: in de wolken
Supporters: dolgelukkig
Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
Sterren zeggen helemaal niets. Ik sta qua gemiddelde rating 2e in mijn divisie, en qua sterren sta ik 6e.quote:Op zondag 22 april 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
fuckzooi, met 1-4 thuis de boot in... ik haal wel een hatstatsrecord van 128, mijn tegenstander haalde 126... hij haalde wel meer sterren.... 30,5 tegen 33 hij had alleen net het middenveld in handen en kreeg daardoor meer kansen.... beetje zure nederlaag toch wel....
Sterren zeggen niets... Dat staat 3 posts boven je ook al...quote:Op maandag 23 april 2007 09:10 schreef Kramurz het volgende:
Hallo
Kan iemand mij vertellen wat ik hier nu fout doe?
122666309
Ik mots en heb 1.5 ster meer en ga met 5-2 onder uit. Eerder dit seizoen en vorig seizoen heb ik ook wat wedstridjen flink verloren terwijl ik meer sterren had. Hoe komt dit? Ligt het aan mijn verdedeging=
Verder ben ik nog erg nieuw met dit spel dus alle tips zijn welkom haha
Helemaal niet gezienquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zie vorig topic
[hattrick]#220 Waar de eerste jeugd zich al ontwikkeld
[..]
2-0 gewonnen, 1e overwinning in Div 6
Hufter is hetquote:Geen moment in gevaar geweest....
RVDB heeft vanvond een verrassende overwinning geboekt tegen het vooraf sterker geachte Partizan.
Maar omdat Partizan ondanks een middenveld overwicht toch voor de eigen goal bleef hangen, beslisten een aanval over de sterke linkerflank van RVDB en een opvlieging van de onvoorspelbare Do Carmo de wedstrijd in het voordeel van RVDB.
In de jeugd gaat het kut? Pardon? Een speler met 6 1/2 ster in je team en je vindt 't kut?quote:Op maandag 23 april 2007 07:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In de competitie gaat het kut:
[afbeelding]
met de jeugd gaat het kut:
[afbeelding]
kortom: KUDT!
Een goed aanval en dan verliezen van een kansloze ploeg met 2-1 is ook kutquote:Op maandag 23 april 2007 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
In de jeugd gaat het kut? Pardon? Een speler met 6 1/2 ster in je team en je vindt 't kut?
Doel is bereikt, Defratings hebben een behoorlijke boost gekregen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien
Hoe is het bevallen
Stats kloppen zo'n beetje, gedeeld 3e, maar met doelpuntensaldo sta ik 7e.quote:P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 141 60 39 43 130.5 57.5 30.8 42.3 Qwibus
2 141 46 63 34 124.0 41.8 51.0 31.3 Steense Rat United
3 127 56 30 41 117.3 51.0 27.8 38.5 Mardy Bums
4 126 44 39 46 123.8 43.8 35.3 44.8 FC Greenleaf
5 125 38 36 53 116.8 37.5 28.5 50.8 f.c barjac
6 118 49 36 36 103.5 41.8 29.3 32.5 rkhbsd1
7 108 42 24 47 104.3 39.8 20.3 44.3 Vitas Ernum
8 58 22 12 24 56.5 22.0 10.5 24.0 Las Sombras
Wat de JO gaat kut?! Serieus, van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 23 april 2007 07:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In de competitie gaat het kut:
[afbeelding]
met de jeugd gaat het kut:
[afbeelding]
kortom: KUDT!
Inderdaad. Mijn hoogste had 3,5* ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 18:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat de JO gaat kut?! Serieus, van welke planeet kom jij?
Ik kwijl alleen al kijkend naar jouw verdediging..
quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Flappekz het volgende:
De jeugd kan uitgedaagd worden
Wie wil?
het rare vind ik het is een Belg uit de VIIIquote:Op maandag 23 april 2007 22:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt een bod te pakken op je "mega"speler![]()
Net zo'nquote:Op maandag 23 april 2007 22:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het rare vind ik het is een Belg uit de VIII
![]()
welke NL'ersquote:Op maandag 23 april 2007 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net zo'nals sommige NL'ers, dat blijkt maar weer
![]()
consenteren op jeugdteam totdat ik failliet ben en dan nieuw team aanvragen (Y)quote:Op maandag 23 april 2007 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En van de rest van je spelers ook geloof ik![]()
En nu?
quote:Challenged by you
Youth team Venue Kick off Rules
Powerdashers Bully Stadium 28-04-2007 14:00 Normal Delete
Nee, je krijgt na de friendly ook training, maar dan slechts een klein percentage van een competitiewedstrijdtraining...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Lemming22 het volgende:
Ik neem aan dat het bij de jeugd hetzelfde werkt als bij de grote jongens? Dus als je een speler in de friendly in de verdediging zet en in de competitiewedstrijd op het middenveld, dat hij dan middenveldtraining krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |