Nouja je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh ze willen ons weer hoop geven. Dat gebeurt toch nu al maanden.
Iedere keer doen ze precies het tegengestelde dan wat de meeste kijkers willen.
Helaas zullen we Brian en co nog een hele tijd in DGK zien.
Ik vind dat Carlos heel netjes blijft, ik was allang weggelopen!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
J: Ik ben jou baas
C: Jij bent mijn baas niet, want dan ga je maar lekker in je eentje trainen.
J: Wat heb ik gezegd waar jij zoveel aanstoot aan neemt
C: Mond houden
C: Jij bent me baas haha
J: Heb jij geen manieren geleerd Carlos.
En daarom zeg ik: Brian een waarschuwing terecht, Brian eruit, onterecht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hiervoor heeft hij samen met andere overtredingen een officiele waarschuwing ontvangen, dus dat gaat niet helemaal op.
Nou, ik ben dan wel benieuwd naar de 'vriendschap' tussen SHE.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nouja je hoeft niet te kijken.
Als Jaap (en dus Brian en Natasia) weggaan zal DGK een stuk saaier worden.
Die speld vond Brian nadat Huub weggelopen was dus met terugwerkende kracht was die speld van Huub in zijn oog gevlogen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef avonne het volgende:
Waar komt die speld opeens vandaan?
Wat voor een speld was het? Haarspeld? Veiligheidsspeld?
Het knietje is iig door iedereen gezien en die was wel raak, dus ja ... er zijn meerdere overtredingen begaan, maar ook deze zullen net als de eerdere helaas niet bestraft gaan worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub was er uitgegooid vanwege dat trapje naar Nathanael's benen inderdaad. Ze gingen er dus vanuit dat die raak was. In dat geval moet Brian er ook uit, want het knietje was inderdaad net zo erg als het trapje van huub waarvoor hij eruit moest in eerste instantie. Hij mocht alleen terug komen omdat die mis bleek te zijn.
Dat lijkt me duidelijk, dan gaat Erik er asap uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan wel benieuwd naar de 'vriendschap' tussen SHE.
Ik had ook al "ontslag" genomen als PT van Jaap, en dan voor de rest nog wel blijven komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dat Carlos heel netjes blijft, ik was allang weggelopen!!
Meende dat Huub een nieuwe overhemd aan had en dat daar nog spelden in zaten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef avonne het volgende:
Waar komt die speld opeens vandaan?
Wat voor een speld was het? Haarspeld? Veiligheidsspeld?
Mijn idee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden ... Wij kunnen speculeren en elkaar aan- of bijvallen, maar het is gewoon afwachten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die speld vond Brian nadat Huub weggelopen was dus met terugwerkende kracht was die speld van Huub in zijn oog gevlogen.
Volgens mij vind iedereen het te leuk om er over te stoppen.. maar het is wel 'beter' want we winden ons op om niks.. er gaat niets tegen gedaan wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden ... Wij kunnen speculeren en elkaar aan- of bijvallen, maar het is gewoon afwachten.
Crybaby! Dat hebben ze ook met elkaar gemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die speld vond Brian nadat Huub weggelopen was dus met terugwerkende kracht was die speld van Huub in zijn oog gevlogen.
Het knietje stond ongeveer gelijk aan het trapje van Huub naar Nathanael. Verder is er nog niet eerder zoiets gebeurd in de villa (op de trap van nena en nathanael na natuurlijk). De rest was allemaal toch net even te onschuldig om als fysiek geweld te worden gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het knietje is iig door iedereen gezien en die was wel raak, dus ja ... er zijn meerdere overtredingen begaan, maar ook deze zullen net als de eerdere helaas niet bestraft gaan worden.
Stream 6quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Crybaby! Dat hebben ze ook met elkaar gemeen.![]()
Redactie vind brian zielig en volgt hem hele dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef Liess het volgende:
Andere streams please?
Welke stream kijk jij dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef danos het volgende:
Er staat een auto voor het hek?
Ik heb het idee dat Brian vanavond wel degelijk een officiele waarschuwing gaat krijgen, maar geen exit dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen het te leuk om er over te stoppen.. maar het is wel 'beter' want we winden ons op om niks.. er gaat niets tegen gedaan worden
Werd net gezegd door nico en erikquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij dan?
En de bewaking? Zijn die nog geweest? Huub had daar voor gebeld.
De trap van Huub was mis en daarvoor is hij weer teruggekomen in de villa.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het knietje stond ongeveer gelijk aan het trapje van Huub naar Nathanael. Verder is er nog niet eerder zoiets gebeurd in de villa (op de trap van nena en nathanael na natuurlijk). De rest was allemaal toch net even te onschuldig om als fysiek geweld te worden gezien.
Naar aanleiding van Huub z'n telefoontje hebben ze gelijk videobewaking ingesteldquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij dan?
En de bewaking? Zijn die nog geweest? Huub had daar voor gebeld.
Er staan een paar auto's voor de deur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef getl0st het volgende:
en nu weer verslag en commentaar op de streams?![]()
Daar zijn we hier inmiddels voor
Dat schreef ik dus eerder al, maar hij is er voor uit gezet toen de redactie nog dacht dat dat trapje raak was. En het knietje van vanmorgen was niet minder erg dan dat trapje van Huub (die later dus mis bleek, maar dat wisten ze toen nog niet). De trap van nena vond ik trouwens wel verder gaan dan het knietje van Brian hoor. Groot verschil zelfs.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De trap van Huub was mis en daarvoor is hij weer teruggekomen in de villa.
Het knietje was raak en was net als de trap van Nena onschuldig genoeg, maar als je een lijn hebt getrokken moet je die zelf natuurlijk ook wel aanhouden.
Ze verwoorden het al op de site: waar twee vechten hebben twee schuld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Brian vanavond wel degelijk een officiele waarschuwing gaat krijgen, maar geen exit dus.
En rekening houdend met het verleden zou het me niet eens heel erg verbazen als ze Huub nog een waarschuwing voor die speld geven ook
knietje is niks manquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schreef ik dus eerder al, maar hij is er voor uit gezet toen de redactie nog dacht dat dat trapje raak was. En het knietje van vanmorgen was niet minder erg dan dat trapje van Huub (die later dus mis bleek, maar dat wisten ze toen nog niet). De trap van nena vond ik trouwens wel verder gaan dan het knietje van Brian hoor. Groot verschil zelfs.
Maar als je Huub verwijdert voor het trapje en die gelijksteld aan het knietje van Brian zal dat dus gelijk moeten staan aan elkaar .... knietje was raak. In mijn ogen dan ook een exit, maar goed. Het blijft afwachten. Ben in ieder geval blij dat ze elkaar ontlopen ... kijken hoe dat gaat vanavond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schreef ik dus eerder al, maar hij is er voor uit gezet toen de redactie nog dacht dat dat trapje raak was. En het knietje van vanmorgen was niet minder erg dan dat trapje van Huub (die later dus mis bleek, maar dat wisten ze toen nog niet). De trap van nena vond ik trouwens wel verder gaan dan het knietje van Brian hoor. Groot verschil zelfs.
Dat meisje heeft nog niets fout gedaan, nog niemand uitgescholden of onjuist behandeld en toch voel jij de drang om zo over haar te schrijven. Ach ja, ieder z'n ding zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:05 schreef Suikeroom het volgende:
en daar is die dikke lelijke blonde weer![]()
![]()
Was wel degelijk iets.... Net zoveel als het vermeende trapje van Huub naar Nathanael.quote:
quote:Deze gebeurtenissen zullen ongetwijfeld consequenties gaan hebben. Is dit een verwijdering uit de Villa waard? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Frasier het volgende:
Ik zie weer 2 uiterst leuke meisjes lopen.
knietje is net zoiets als kopstootje en klapjes in het gezicht en duwtjes.. schoppen en slaan is heel wat anders.. en ik heb gewoon gelijk want Brian gaat helemaal nergens heen dus spreek me niet meer tegen wil jequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was wel degelijk iets.... Net zoveel als het vermeende trapje van Huub naar Nathanael.
Vertel dat aan nena, die eruit werd gezet na de trap tegen Brian's bovenbeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:06 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ze verwoorden het al op de site: waar twee vechten hebben twee schuld.
Ik vind dat zo'n goedkoop stelletje, ze zijn ook altijd iets vergeten. Eergisteren vroegen ze nog aan Syl om een pincet, da's toch belachelijk, stelletje amateursquote:
O je hebt gelijk dat Brian nergens heen gaat, de redactie houdt hem de hand wel boven zijn hoofd. Maar ach zou niet gek zijn als er een keer een waarschuwing volgt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knietje is net zoiets als kopstootje en klapjes in het gezicht en duwtjes.. schoppen en slaan is heel wat anders.. en ik heb gewoon gelijk want Brian gaat helemaal nergens heen dus spreek me niet meer tegen wil je
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
en ik heb gewoon gelijk want Brian gaat helemaal nergens heen dus spreek me niet meer tegen wil je
Dat is ook zo. Ik kijk ook allang niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nouja je hoeft niet te kijken.
Als Jaap (en dus Brian en Natasia) weggaan zal DGK een stuk saaier worden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van deze cap "Fatboy in stress"
[afbeelding]
precies zo bekijk ik het ook, de regels worden per minuut aangepast, dus zijn er geen regels, en al helemaal niet voor Brianquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
Voor mijn part gooien ze nu alle regels overboord. De regels zijn: er zijn geen regels. Succes en moge de beste winnen!
Spreek me niet tegen. Of anders ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
knietje is net zoiets als kopstootje en klapjes in het gezicht en duwtjes.. schoppen en slaan is heel wat anders.. en ik heb gewoon gelijk want Brian gaat helemaal nergens heen dus spreek me niet meer tegen wil je
ja maar daar vocht brian niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vertel dat aan nena, die eruit werd gezet na de trap tegen Brian's bovenbeen.
Dat is psies de indruk die ik ook krijg door dit gesprek van Natasia.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen weer vanalles niet zeggen. Volgens mij suggereren ze nu ook dat Jaap er gewoon niet uit mocht.
Ze leidt anders al dat eigen bedrijf sinds ze 15 is hoor. Dus zo 'goedkoop' is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n goedkoop stelletje, ze zijn ook altijd iets vergeten. Eergisteren vroegen ze nog aan Syl om een pincet, da's toch belachelijk, stelletje amateursEn zo hebben ze iedere keer wel iets vergeten. Tja zal wel niets mogen kosten van Tien.....
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is psies de indruk die ik ook krijg door dit gesprek van Natasia.
Was zij ook niet diegene die mensen heeft opgelicht etc. ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leidt anders al dat eigen bedrijf sinds ze 15 is hoor. Dus zo 'goedkoop' is het allemaal niet.
Wat is HIER?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef noekje het volgende:
Natasia kan HIER niet meer tegen. Duidelijk dat de redactie gewoon heel erg veel wil en niet alleen stuurt.
Ja, daar konden ze echt niet omheen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vertel dat aan nena, die eruit werd gezet na de trap tegen Brian's bovenbeen.
Gohquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Frasier het volgende:
Die Jaap is best dik trouwens.
Volgens mij vocht Huub vanmorgen ook niet. Brian was wel lichamelijk (klapje en knietje)quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar daar vocht brian niet.(helaas)
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Frasier het volgende:
Die Jaap is best dik trouwens.
Ze wees naar de grond maar ik denk dat ze dgk/redactie bedoelt. Het sturen etc. Ze doelde erop dat er mensen in moeten blijven.quote:
Nou dan heeft ze het echt niet goed voor elkaar m.i. Als je zoveel mensen behandeld in de Kooi dan heb je toch alles bij je, of ben ik gek?! Een pincet niet bij je hebben als je een Beauty Salon hebt vind ik persoonlijk te gek voor woorden......quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leidt anders al dat eigen bedrijf sinds ze 15 is hoor. Dus zo 'goedkoop' is het allemaal niet.
Geen idee. Ik weet alleen nog dat zij in een maand tijd een kilo of 30 is aangekomen vanwege een medische fout in het ziekenhuis en dat het er blijkbaar niet meer af wil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Was zij ook niet diegene die mensen heeft opgelicht etc. ?
Mwoah, je kan wat vergeten, maar elke keer is het wel wat...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze het echt niet goed voor elkaar m.i. Als je zoveel mensen behandeld in de Kooi dan heb je toch alles bij je, of ben ik gek?! Een pincet niet bij je hebben als je een Beauty Salon hebt vind ik persoonlijk te gek voor woorden......
Tis eigenlijk allemaal Erics schuld omdat ie destijds Huub er niet uitgestemd heeft......... goed bedacht, Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef schatje het volgende:
Ja Brian, heel logisch om van 3 naar 2 te gaan met het risico er zelf dan ook uitgestemd te worden.
Zo logisch dat het merendeel van de streamers dat nog niet door heeft .....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef schatje het volgende:
Ja Brian, heel logisch om van 3 naar 2 te gaan met het risico er zelf dan ook uitgestemd te worden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Was zij ook niet diegene die mensen heeft opgelicht etc. ?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
Zij heeft TROS opgelicht gehaald.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Brian er nog is.... nog nieuws op het fysiek geweld front?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |