Had je daar wat aan Zpotter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Combinatie tussen beiden
WYSIWYG vind ik altijd nog wel gemakkelijk voor als ik even snel iets in elkaar wil donderen
Ik heb het nu nodig om even wat stats in een htmlletje te mieteren, en geen zin heb om alles met de hand te typen![]()
Maar straks moet ik ook weer verder aan een website (php enzo ook), dus dan gebruik ik ook niet specifiek WYSIWYG
Textedit en iWeb ken ik niet
ik gebruik deze mac pas net...
Het gaat om het idee. Firefox is in 10 seconden geinstalleerd, maar Windows zuigt nog steeds.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Die plugin heb ik binnen 10 sec geinstalleerd.
Maar dat is logisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Firefox is in 10 seconden geinstalleerd, maar Windows zuigt nog steeds.
Nou, zoals ik al aangaf ben ik niet echt vetrouwd op dit gebied maar ik kan me wel aansluiten bij Geqxon in Apple Slowchat [ 119 ] . Gebruik TextMate zelf niet voor html e.d. maar wel voor andere code en het is echt de beste editor die ik ken.quote:
Okquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al aangaf ben ik niet echt vetrouwd op dit gebied maar ik kan me wel aansluiten bij Geqxon in Apple Slowchat [ 119 ] . Gebruik TextMate zelf niet voor html e.d. maar wel voor andere code en het is echt de beste editor die ik ken.
Voor andere suggesties ben je aangewezen op de overige aanwezigen hier
Zie nog mijn laatste edit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Het probleem is echter dat ik 0 euro heb atm, en wel een programma nodig
iig bedankt tot zo ver
Vreemd. Ik dacht dat je een nieuwe Mac had?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iWeb kan ik hier niet vinden
Staat niet in m'n programmalijst...
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat je een nieuwe Mac had?
Taco HTML Editor is dacht ik gratis. En daarnaast, met TextMate heb je 30 dagen de tijd om je lichaam voor vier tientjes te verkopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Het probleem is echter dat ik 0 euro heb atm, en wel een programma nodig
iig bedankt tot zo ver
ok, fair enoughquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Taco HTML Editor is dacht ik gratis. En daarnaast, met TextMate heb je 30 dagen de tijd om je lichaam te verkopen voor 30 dollar
Nooit dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan meeten, als we meer chicks in dit topic krijgen.
We hadden hier toch al twee iBook chicks?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan meeten, als we meer chicks in dit topic krijgen.
Au3 en ... ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We hadden hier toch al twee iBook chicks?
Gewoon bij Nero 5.9.9.9 blijven..quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik moest net even een cdtje branden op een windows pc. Stond nog geen brandprogramma op, dus ik dacht, dan installeren we Nero wil even. Wil dat programma zomaar even 1,7 GB installeren met een compleet media center en nog meer zooi, en als je niet oppast krijg je er nog een Ask Toolbar bij ook. Nero is echt diep gevallen zeg..
Ik denk niet dat Audrey jouw 24" aan kan, volgens mij heeft ze al moeite met de 15.4" van Sjoewe. Wat dat betreft is mijn 13" voor de portability en 19" extern voor erbij nog een best mooie maatje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie het anders. Twee chicks, een mogelijkheid. Het bier is voor jullie.
Ik heb wel genoeg aan twee chicks hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Twee chicks is dus veel te weinig. Of er moet wel heel heel erg veel bier aangeschaft worden.
Ik laat wel video's zien op mijn iPodquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
En dan zeker allemaal met een laptop op schoot bier drinken :' )
Terwijl we via iChat met elkaar videochattenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
En dan zeker allemaal met een laptop op schoot bier drinken :' )
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef nietzman het volgende:
http://www.artofadambetts.com/weblog/?p=190.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef nietzman het volgende:
Waar de neuk zou je eigenlijk Acrobat voor nodig hebben thuis? Maak jij aan de lopende band PDF's ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef TwyLight het volgende:
OMFG.
Adobe Acrobat 8 Professional - 894,6MB
Adobe Photoshop CS3 Extended - [www slotorrent net] deze?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:26 schreef magnifor het volgende:
Ben nu Photoshop CS3 Extended aan het downloaden.
nergens voor. daarom installeer ik hem ook nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar de neuk zou je eigenlijk Acrobat voor nodig hebben thuis? Maak jij aan de lopende band PDF's ofzo?
Het lijkt gelukt te zijn...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
Er is 10.000 dollar uitgeloofd voor de persoon die er als eerste in slaagt een tweetal MacBook Pros te hacken: http://news.com.com/8301-10784_3-9710845-7.html
Ben benieuwd. Ze hebben het al een dag vol gehouden tot nu toe.![]()
Design Suite 3quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop dat er een beetje snel een -kuch- crack -kuch. komt voor Design Suite 3
Heb hem al geïnstalleerd, maar kan hem dus nog niet gebruiken
Ik vind de nieuwe icons helemaal niet zo lelijk eigenlijk. Het was wel even wennen zeg gek boh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef nietzman het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:21 schreef skiczukie het volgende:
Heb je dus 'mooie' icoontjes gedownload en wordt het startscherm nog lelijker.
Ik draai hem al een tijdje, inclusief de uh, nou ja, je wet welquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef TwyLight het volgende:
Ja (Adobe Design Suite Prem. CS3 US (R) - CS3 FINAL [UB])
jij hebt dan de pre-release. want de release waar ik het over heb is er pas sinds gisterquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik draai hem al een tijdje, inclusief de uh, nou ja, je wet wel
Alleen vraag ik mij af of het wel de final is, heb hem al een tijdje geleden gedownload en vrag mij af of het geen pre-release review copy is. Kan ik dat ergens aan zien? Buildnummer ofzo?
CS3 is wel tering snel trouwens![]()
Demonoid, het werkt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Adobe Photoshop CS3 Extended - [www slotorrent net] deze?
Let me know if it works. En of het écht de final is enzo.
Ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om, wanneer je gebruik maakt van verschillende accounts, in te stellen dat programma's gewoon door blijven lopen als je op de andere account inlogt? Dus dat je torrents gewoon doorlopen enzo.
Ik heb laatst bij de MediaMarkt een Apple-lookalike keyboard zien liggen voor een fractie van die prijs. Dus als het je vooral om de looks gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:56 schreef Zpottr het volgende:
Hee, heeft iemand ervaring met dit keyboard , de Tactile Pro (nu opgevolgd door http://matias.ca/tactilepro2/ )?
Ik zit nu nog altijd op een heerlijk oud Dell AT101W toetsenbord te klikken maar het ziet er niet zo geweldig uit natuurlijk, en die PS2->USB adapter is ook al niks. Dit belooft een echt Apple-keyboard te zijn met klicky toetsen. Water in mond, maar weet iemand of ze echt goed zijn voor ik er $150,- + S&H aan verspijker?
[afbeelding]
Toppie, bedankt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja.
Systeemvoorkeuren -> Accounts -> Inlog optie's -> Activeer snelle gebruikersoverschakeling
en dan kan je via de menubar overschakelen zonder uit te loggen
PM.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Demonoid, het werkt.
Je moet wel nog een crack downloaden, maar die is niet zo moeilijk te vinden.
Bedankt voor de tip, maar neequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de MediaMarkt een Apple-lookalike keyboard zien liggen voor een fractie van die prijs. Dus als het je vooral om de looks gaat...
Cool inderdaad, hij crashde bij mij ook regelmatig; deze niet meer. Nu ook met batterijindicatie voor je wireless MMquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:
Aaaaah, een nieuwe iStat Pro.
[afbeelding]
Heerlijke widget voor technerds..
Que?quote:
Nee. Maat van me over de vloer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Audrey heeft er ook maar een gekocht??
Ow, ik zit hier btw met 4 Mighty Mouses. Of Mice, zoals je wilt
/Applications/MAMP/conf/php5/php.iniquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:40 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb alleen vrienden met iBooks en iPods.
Geqxon, ik heb net MAMP geïnstalleerd, maar hij geeft geen parse errors, terwijl die er wel zitten. Lastig zoeken zo. Wat moet ik aanpassen dat ik wel de errors zie?
error_reporting(E_ALL|E_STRICT); heeft geen zin.
1 |
Dat is dus een maand geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, maar volgens mij is er pas een nieuwe versie uit met Release Data 21032007.
Volgens mij was alleen het scherm (of tenminste de adapter in het geval van s-video / composite) een vereiste, aangezien hij ook met de remote aan kon.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef Jarno het volgende:
Hoe zie je dat?
En, clamshell mode op een MB zonder keyboard, mouse of extern display kon absoluut niet he? Of wel?
Dat was hem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:13 schreef Geqxon het volgende:
Heb je Apache Server via de MAMP Widget / Applicatie al eens opnieuw gestart?
quote:
Ja, feest, joeppie. Hou deze discussie ergens anders ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef TwyLight het volgende:
niet nodig
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, feest, joeppie. Hou deze discussie ergens anders ofzo.
Heheh ja dat ken ik nog wel van toen ik nog bij mijn moeder woonde. 20 minuten fietsen van Eindhoven naar huis. Deed je altijd goed.quote:Op zondag 22 april 2007 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Ik lekker niet.
Het scheelt wel als je 20 minuten moet fietsen van uit de stad. Frisse lucht is goed
Hotmail biedt geen pop toegang dacht ik toch? Volgens mij moet je zoiets gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef febster het volgende:
Die 2 GB doen echt veel goed voor je MB
Vraagje, weet iemand de instellingen voor hotmail, voor Mail? Want de server inkomende post krijg ik niet gevonden, pop.hotmail.com pop3.hotmail.com mail.hotmail.com doen het niet
Daar moet je even een plugin voor installeren, is te vinden op Versiontracker.quote:Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef febster het volgende:
Die 2 GB doen echt veel goed voor je MB
Vraagje, weet iemand de instellingen voor hotmail, voor Mail? Want de server inkomende post krijg ik niet gevonden, pop.hotmail.com pop3.hotmail.com mail.hotmail.com doen het niet
Weer zo'n reden waarom de oude oude layout gewoon roeleertquote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Zpottr het volgende:
skiczukie in de bocht voor de Safari-gebruikers
quote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Zpottr het volgende:
skiczukie in de bocht voor de Safari-gebruikers
Tnx, moet je alleen wel upgraden naar Hotmail Plus ( a 20 eurie per jaar)quote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hotmail biedt geen pop toegang dacht ik toch? Volgens mij moet je zoiets gebruiken.
Alsjeblieftquote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef febster het volgende:
[..]
Tnx, moet je alleen wel upgraden naar Hotmail Plus ( a 20 eurie per jaar)om dan Mail te kunnen gebruiken, ik dacht het niet
Lieverd, je begrijpt me nietquote:
quote:1. The plugin doesn't work and when I click on the ! icon I see some-
thing telling me I need to upgrade to Hotmail Plus, what's going on?
Microsoft has recently decided to start charging for WebDav access to Hotmail.
This will affect all newly created accounts, however some people with older Hot-
mail accounts will still be able to connect using the plugin as it is taking Microsoft
quite some time to convert all the accounts over to their new system. If you are
seeing this error then the only way to make the plugin with with your account is to
"upgrade" to Hotmail Plus.
Die gedachte had ik dus ook. Maar het is nogal een gedoe als je al een jaar of 10 hotmail gebruikt al je mailcontacten te laten switchen zodat je alleen nog maar (in dit geval) Gmail gaat gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef Tijn het volgende:
Ik zou zeggen, mooie gelegenheid om van Hotmail af te stappen.
Oh, dat zuigt. Naja bij mij doet 'ie het dus nog wel. Gewoon stoppen met het gebruiken van Hotmail en migreregen naar Gmail dan maarquote:Op zondag 22 april 2007 18:52 schreef febster het volgende:
[..]
Lieverd, je begrijpt me niet. Ik heb die dus gedownload en geinstalleerd en dan krijg je in Mail de melding dat je moet upgraden naar Hotmail Plus, wat 20 euro per jaar kost (en ik er niet voor over heb).. Het staat zelfs in de FAQ van het programma
[..]
Slaat idd nergens op, niet eens een inhoudelijke reactiequote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef skiczukie het volgende:
Leuk hoe Danny zich van dat Safari-bugje afmaakt.
naja, in Opera kun je wel met tabbladen slepen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef skiczukie het volgende:
Ik probeer het nog een keer, in BUG.quote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef skiczukie het volgende:
Gelukkig kan dat weg.quote:Op zondag 22 april 2007 19:55 schreef skiczukie het volgende:
Ow, dat lelijke icon ook in mijn Safari-balk.
Gewoon Opera downloaden. Dan heb je geen problemen meer. Aldus Danny.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 19:55 schreef skiczukie het volgende:
Ow, dat lelijke icon ook in mijn Safari-balk.
Een jaar of 10?quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef febster het volgende:
[..]
Die gedachte had ik dus ook. Maar het is nogal een gedoe als je al een jaar of 10 hotmail gebruikt al je mailcontacten te laten switchen zodat je alleen nog maar (in dit geval) Gmail gaat gebruiken.
Ik heb het ook al 8 jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een jaar of 10?bestaat dat al zo lang dan?
Mijn vader was nr 3 in Eindhoven die commcercieel internet had (dus zonder Uni/Philips/TNO connectie) en toen heb ik als kereltje van 12 of 13 gelijk een mail adres aangemaakt. Hoe lang dat precies geleden is weet ik niet, maar zeker 9 jaar geleden...quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan in Safari ook; moet je enkel even Saft installeren. Ideaal.quote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
naja, in Opera kun je wel met tabbladen slepen.
Duh. Hotmail is opgericht in 1995 en door Microsoft overgenomen in 1997. Ik weet nog wel dat Francisco van Jole in Tros Radio Online iedereen aanraadde het te gebruiken, omdat je dan van ISP kon switchen zonder je e-mailadres te verliezen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:
Dan gebruik ik het sinds begin 97, halverwege 96 online gekomen, ik zat iig bij Hotmail voordat MS het kocht.quote:Op zondag 22 april 2007 21:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duh. Hotmail is opgericht in 1995 en door Microsoft overgenomen in 1997. Ik weet nog wel dat Francisco van Jole in Tros Radio Online iedereen aanraadde het te gebruiken, omdat je dan van ISP kon switchen zonder je e-mailadres te verliezen.
thnx. ben benieuwdquote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef Blaxje het volgende:
Morgen lanceert Panic een nieuw stukje sofware. Iets voor webdesigners. Het is hun meest ambitieuze project tot nu toe, zeggen ze.
Ben benieuwd.
Een concurrent voor Dreamweaver zou niet misstaan, aangezien die app fucking shit is.quote:
En als je Finder opnieuw opstart?quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef super-muffin het volgende:
Huh, mijn dock vergroot niet meer, en er komen ook geen namen boven de apps te staan.
Um ja, helaasquote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef Jarno het volgende:
Hebben jullie er bij CoverSutra ook last van dat hij na een reboot 'vergeet' de optie ' Show Jewel Case' weer aan te zetten? Beetje vervelend. De rest van de instellingen onthoud hij wel goed.
Known issue dus? Jammer.quote:
Netscape is de old-skool shit trouwens...quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef nietzman het volgende:
Wanneer krijgen de Simpsons nou trouwens eens een update? Ze werken al sinds jaar en dag met Netscape onder Classic..
[afbeelding]
Ze deden het expres zodat jij het kon ontdekken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef nietzman het volgende:
Wanneer krijgen de Simpsons nou trouwens eens een update? Ze werken al sinds jaar en dag met Netscape onder Classic..
[afbeelding]
1 |
Heb je CoverSutra al geregistreerd Jarno?quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik ben altijd een beetje laat met dit soort dingen Nietz.. Plus dat ik nu pas CoverSutra heb geregged.
Is dit weer zo'n Pimp-your-Lifestyle-check-effe-waar-ik-ben-op-de-wereld-site?quote:Op maandag 23 april 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
En zijn er ook mensen met plazes hier?
Ja, wat al die jongelingen gebruiken tegenwoordig - Geocity of zo iets?quote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Pimp-your-Lifestyle-check-effe-waar-ik-ben-op-de-wereld-site?
Dat werkt met GPS oid?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
Naja. Ik vind het wel tof.
Bv als je in de UB zit, dan kan je zien of er nog bekenden zijn.
De Universal Binary?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
Naja. Ik vind het wel tof.
Bv als je in de UB zit, dan kan je zien of er nog bekenden zijn.
"Check mij hip koffie drinken in een koffiebar op Java! Met echte Java koffie!"quote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is wel handig als je je Blog bij wil houden als je in het buitenland zit. Dan kunnen vrienden, familie, kennissen zien waar je je op dat moment bevindt (op zo'n digitale wereldkaart). Ik zie best wel het nut daarvan in. Verder aan elke plek waar je bent geweest, kun je je foto's van Flickr.com aan koppelen d.m.v. Geo-Tags. Wel mooi eigenlijk. Ik ben soms best wel lang weg tijdens een vakantie en ook weleens weg uit de bewoonde wereld om even te bellen. Dus dan is het altijd wel leuk voor de mensen thuis om te zien waar ik een paar dagen geleden geweest ben.
Om Sjoewe even een hart onder de riem te steken..
Maar voor gewoon thuis, nou nee. Niet iedereen hoeft te weten waar ik op dat moment weer in NL ben.
Universiteits Bibliotheekquote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Universal Binary?
WAAR HEB JE HET OVER?!![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruik jij het ook om Au3 te stalken en om te kijken of ze niet vreemd gaat..quote:
Want vreemd gaan gaat niet in de UB natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gebruik jij het ook om Au3 te stalken en om te kijken of ze niet vreemd gaat..![]()
Jammer dat ze op Java dan weer geen Hippe koffiebar zoals Starbucks hebben..quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Check mij hip koffie drinken in een koffiebar op Java! Met echte Java koffie!"
Nouja, ik heb de MacHeist editie.quote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je CoverSutra al geregistreerd Jarno?
En dat terwijl Java een heus koffieland isquote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jammer dat ze op Java dan weer geen Hippe koffiebar zoals Starbucks hebben..
Ik vind dat Macheist wel een beetje vaag, het zit op randje legaal/illegaal of niet? Ik bedoel complete bundels van $350,- verkopen voor $50,- en af en toe "gratis" shareware apps uitdelen met licenses?quote:
Nee hoor, het is oa promotie voor de developers die er achter zitten. Je zult zien dat dit (MacHeist freebies) vaak niet-upgradeable versies zijn, die weliswaar nu alle features hebben en houden maar een volgende versie kun je niet installeren. Ze hebben er nu een hoop gebruikers bij die 't normaal nooit geprobeerd zouden hebben, zal het idee wel zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind dat Macheist wel een beetje vaag, het zit op randje legaal/illegaal of niet? Ik bedoel complete bundels van $350,- verkopen voor $50,- en af en toe "gratis" shareware apps uitdelen met licenses?
Nergens te achterhalen of de Software-developers wel toestemming ervoor gegeven hebben...
Of hoe moet ik dit nou zien?
Ah, nice zal daar ook nog wel eens even naar kijken en anders hebben we nog wel cerialbox ofzo..quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee hoor, het is promotie van de developers die er achter zitten. Je zult zien dat dit niet-upgradeable versies zijn, die weliswaar nu alle features hebben en houden maar een volgende versie kun je niet installeren. Ze hebben er nu een hoop gebruikers bij die 't normaal nooit geprobeerd zouden hebben, zal het idee wel zijn.
De grote bundel van afgelopen jaar was erg goed, maar met volle medewerking van de betrokken deveopers; dit waren volledige versies oha. Er was wel nogal wat kritiek van developers die niet meededen trouwens.
Maar hetzelfde kun je denken van MacZot: Vrijdag de 13e hadden die 13 apps voor $13,-, met een totale normale prijs van $300,- oid. De serienummers heb ik inmiddels allemaal binnen, waarvan een groot deel direct van de developer. Niets shady aan, gewoon een super goeie deal wat mij betreft! MacZot heeft dacht ik wel eens een conflict gehad met een softwaredeveloper geloof ik (over een niet betaalde rekening) maar het is verder 100% OK. Mupromo.com is af en toe ook wel aardig.
Dan vraag ik me af waarom je twijfelt aan de legaliteit van MacHeistquote:Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, nice zal daar ook nog wel eens even naar kijken en anders hebben we nog wel (s)cerialbox ofzo..
Nah, ik had het idee dat ze gekraakte software aan het verkopen waren onder de retailprijs. Dat vind ik gewoon dubieus.. Ik bedoel je gaat iets wat jezelf "gratis" op een niet helemaal legaal verkregen wijze hebt, niet aan andere mensen verslijten voor je eigen financiële gewin. Beetje not done, zeg maar...quote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je twijfelt aan de legaliteit van MacHeist
Hmpfquote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik had het idee dat ze gekraakte software aan het verkopen waren onder de retailprijs. Dat vind ik gewoon dubieus.. Ik bedoel je gaat iets wat jezelf "gratis" op een niet helemaal legaal verkregen wijze hebt, niet aan andere mensen verslijten voor je eigen financiële gewin. Beetje not done, zeg maar...
Het is meer iets in de trend van, ik verwacht als ik ergens geld voor neertel, dat het ook legaal is en dat het naar behoren hoort te werken en dat idee had ik gewoon niet helemaal.quote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Zpottr het volgende:
[..]
HmpfIs die grens tussen dubieus en niet dubieus niet wat willekeurig? Ik ken serialbox niet, maar de persoon/ lui daarachter haalt/halen ook wel iets uit die noeste arbeid (advertentieinkomsten, aanzien bij matties, toegang tot wat ftp's of dan ook, vrouwen, etc?)...
Ja, ik vind 'm ook onhandig. Heb ooit met Firefox wel radial menus gebruikt maar dan heb je veel minder opties (steeds maar 4 of zo) zodat je snellere bewegingen kunt maken die deel gaan uitmaken van je muscle memory - je krijgt een soort mouse gestures. Dit is veel te complex daarvoor. Hopeloosquote:Op maandag 23 april 2007 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trampoline vind ik trouwens wel een beetje onnodige software, doet me denken aan de software die Logitech mee levert op Logitech muizen, dat zodra je de scroll-wheel indrukt zo'n lelijk menuutje krijgt waar je vervolgens over kan navigeren. Al m'n vaak gebruikte Apps staan toch wel in m'n Dock, dus waarom zou ik nog een andere Application launcher gebruiken. (Op Quicksilver na dan..)
Ach soquote:Op maandag 23 april 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is meer iets in de trend van, ik verwacht als ik ergens geld voor neertel, dat het ook legaal is en dat het naar behoren hoort te werken en dat idee had ik gewoon niet helemaal.
Naja, als ze een bundel van $350,- aan software voor $50,- aanbieden. Vind ik wel verdacht. En het helpt ook niet als je website Macheist heetquote:Op maandag 23 april 2007 15:21 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ach soDuidelijk.
Ze zouden daarmisschien inderdaad wat opener over kunnen zijn. Then again, waarom zou je je bij voorbaat al gaan verdedigen.
Handig, dat Quicksilver, kende ik helemaal niet!quote:Op maandag 23 april 2007 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trampoline vind ik trouwens wel een beetje onnodige software, doet me denken aan de software die Logitech mee levert op Logitech muizen, dat zodra je de scroll-wheel indrukt zo'n lelijk menuutje krijgt waar je vervolgens over kan navigeren. Al m'n vaak gebruikte Apps staan toch wel in m'n Dock, dus waarom zou ik nog een andere Application launcher gebruiken. (Op Quicksilver na dan..)
Dan kom je net onder een steen vandaan gekropenquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Handig, dat Quicksilver, kende ik helemaal niet!
Wat zijn features die jij veel gebruikt?
* Applicaties natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Handig, dat Quicksilver, kende ik helemaal niet!
Wat zijn features die jij veel gebruikt?
Precies. Pointlessness is underrated.quote:Op maandag 23 april 2007 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Large Type is zo onzinnig en compleet nutteloos en grappig vind ik het ook niet eigenlijk...
Nouja, ik heb mijn Macbook pas een maand ofzo, en ik ben niet zo'n enorme slowchatter. Dit is geloof ik de tweede reeks waarin ik wel eens meelurk / post. Vandaer.quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan kom je net onder een steen vandaan gekropen, ik geloof dat Quicksilver wel tig keer in elk Apple SC topic genoemd is
![]()
Sjoe en ik hebben elkaar ontmoet in de bieb.quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Want vreemd gaan gaat niet in de UB natuurlijk![]()
Na een week kotsen, schijten en hoofdpijn wel ja.quote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Van antibiotica wordt je toch juist beter ipv ziek?
Beterschap..quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sjoe en ik hebben elkaar ontmoet in de bieb.. En ik lig thuis ziek te wezen van de antibiotica, dus helaas.
En over dat hele meeten: volgens mij gaat het er echt nooit van komen..
Heb jij ooit aan de Anti-Biotica gezeten? Ik heb er ooit 6 weken aangezeten, ivm dubbele Longontsteking, van die onmenselijk grote capsules die je moet slikkenquote:Op maandag 23 april 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Van antibiotica wordt je toch juist beter ipv ziek?
Maar je snapt dat Anti-Biotica alle bacteriën kapot maakt? Ook de goede zeg maar? Dus dat drankjes zoals elke dag je dagelijks dosis Yakultquote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dankjewel..
Eindelijk een goede reden om allemaal van die probiotische yoghurtshit te gaan drinken. Ik heb nu vooral ontzettende buikpijn omdat alle bacterien daar nu aan het doodgaan zijn. Maar, die drankjes dus, weetjewel, met die vrouwen en hun stoelgang: "Eindelijk kan ik weer schijten als een beer na twee flesjes actimel.".
Ja. I know. Het is ook meer voor de laatste dagen en erna. Alles moet eerst kapot voor je het weer op kan bouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je snapt dat Anti-Biotica alle bacteriën kapot maakt? Ook de goede zeg maar? Dus dat drankjes zoals elke dag je dagelijks dosis Yakulttotaal geen reet uit maakt? Enige wat helpt voor betere stoelgang is geloof ik Yoghurt met een flinke dosis zemelen, zodat je binnenste dunne darmen flink geschuurd worden zeg maar..
Tja, helaas is een gat in je voorhoofd prikken om alle rotzooi eruit te laten lekken geen goeie optie. Maar dat Anti-biotica wordt je ook zo waardeloos van. Elke keer als een huisarts me dat probeert aan te smeren, vraag ik me soms af of er ook geen andere optie is. Want je kan totaal geen fuck meer, dan behalve met je dikke reet in bed blijven liggen.. en 4 keer in het uur naar de wc gaan om te schijtenquote:Op maandag 23 april 2007 16:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. I know. Het is ook meer voor de laatste dagen en erna. Alles moet eerst kapot voor je het weer op kan bouwen.. En dat doet pijn. Het is overigens voor mijn neus en voorhoofdsholte, dus een beetje jammer dat mijn darmen naar de tering gaan.
Vrouwen schijten niet.quote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
4 keer in het uur naar de wc gaan om te schijten
Er komt iig meer dan alleen maar bloemetjes uit je achterwerk hoorquote:
Haha, ja, hij ligt nogal in bed met de Disco/Appzapper jongens geloof ik. En dan heeft ie natuurlijk liever dat de niet-bevallen shareware wordt geAppZapped dan geAppDelete oidquote:Op maandag 23 april 2007 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF is dit voor een slogan nou weer?
[afbeelding]
Leugens!quote:Op maandag 23 april 2007 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er komt iig meer dan alleen maar bloemetjes uit je achterwerk hoor
Nee, ik denk eerder dat Gexqon een onbereikbaar leuk meisje zag, in slaap viel en erover droomde hoe hij haar alle kanten van de coupe liet zien met zijn trots van 5cm. Hij kwam hevig klaar in zijn broek en rolde zo zijn eindstation binnen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, post het resultaat dan maar.
Je nam de conducteur van achteren, en zette je MacBook op zijn rug zodat je je handen vrij had om bier te drinken ?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:42 schreef TwyLight het volgende:
connexxion & bba mag sterven aan een gruwelijke dood
Jij behoort een meisje-meisje te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, post het resultaat dan maar.
Je nam de conducteur van achteren, en zette je MacBook op zijn rug zodat je je handen vrij had om bier te drinken ?
Kom vechten dan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij behoort een meisje-meisje te zijn. [afbeelding].
jaquote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je had er onder te lijden?
Jeps ff binnenhalenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:
Aaaaah, een nieuwe iStat Pro.
[afbeelding]
Heerlijke widget voor technerds..
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef TwyLight het volgende:
jarno, woon jij in Purmerend ?
Weet je het zeker?quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Jarno het volgende:
Oh nee. Toch niet.
Het werkt toch ook met je trackpad?quote:Op maandag 23 april 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
Wat werkt Expose eigenlijk geniaal icm een muis en hotcorners. Ik gebruik echt NOOIt een muis op mn MacBook (lastig op de bank) maar het is best wel geweldig
Is dit een strikvraag?quote:
over 't toetsenbord kan ik niets zeggen. Maar een MacBook kan tot 23" (toch?) gewoon aansturen. Dus 17"moet geen problemen gevenquote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
Die standaard Apple-toetsenborden, zijn die een beetje goed? En met zo'n mini-dvi naar dvi-converter, kan je MacBook dan een 17" monitor in fatsoenlijke resolutie aansturen?
Och, een zwiep en je bent erquote:Op maandag 23 april 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Met de trackpad kan je een stuk minder snel naar de hoeken toe, als je een beetje precisie wil houden.
Jep, maar daar krijg je dan ook wel mooie hardware voor terugquote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Xilantof het volgende:
Zowel met trackpad als met muis gebruik ik al mijn opties.
Hoewel exposé gewoon onder een muisknopje staat
Vandaag ook even lol gehad op mijn werk.
Een collega had z'n nieuwe Dell 17" laptop mee. Ik had ook even mijn MacBook mee genomen. Mooi dingetjes blijft 't... zeker naast zo'n grote 17"! Zo'n dell is echt dik!
Het standaard Apple toetsenbord is godlike, en een 17" TFT scherm aansturen gaat probleemloos.quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
Die standaard Apple-toetsenborden, zijn die een beetje goed? En met zo'n mini-dvi naar dvi-converter, kan je MacBook dan een 17" monitor in fatsoenlijke resolutie aansturen?
Het gaat tot 1920 * 1200, dus zelfs 42" 1080P HDTVs zijn geen enkel probleem.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
over 't toetsenbord kan ik niets zeggen. Maar een MacBook kan tot 23" (toch?) gewoon aansturen. Dus 17"moet geen problemen geven
Jammer dat de naam Coda reeds vergeven is in software land.quote:
Best leuk, als je geen Dreamweaver wilt, zoals ik. Ik zal eens kijken of ik eraan kan wennen, of dat ik toch weer terugval naar Textmate & CSSEdit.quote:
Ik vind het een gevalletje "een probleem maken dat er niet is". Het is toch geen ramp tussen twee a drie applicaties te switchen? Daarnaast heb ik liever drie steengoede applicaties dan ééntje die de drie in een slechte manier mergt en zich slechts op 1 doel focust: webdevelopmentquote:Op maandag 23 april 2007 21:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Best leuk, als je geen Dreamweaver wilt, zoals ik. Ik zal eens kijken of ik eraan kan wennen, of dat ik toch weer terugval naar Textmate & CSSEdit.
Ik begrijp wat je zegt en het is voor iedereen een keuze op zich. Dreamweaver is op Mac gewoon niet mijn ding, ik weet niet hoe het komt, in Windows was ik verliefd op die applicatie. Ik zeg niet per definitie dat Coda ineens beter is, sterker nog, ik moet het nog echt gaan testen. Maar ik denk dat het een ontwikkeling is die de goede kant uit gaat.quote:Op maandag 23 april 2007 21:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het een gevalletje "een probleem maken dat er niet is". Het is toch geen ramp tussen twee a drie applicaties te switchen? Daarnaast heb ik liever drie steengoede applicaties dan ééntje die de drie in een slechte manier mergt en zich slechts op 1 doel focust: webdevelopment
Goed, het WYSIWYG gedeelte hou ik even erbuiten
Mwa, heel andere sector. Mag geen probleem zijn, zeker niet met een 'bestaand' woord als coda.quote:Op maandag 23 april 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jammer dat de naam Coda reeds vergeven is in software land.
Ja, want dat "2.0 Final" etiket op Shiira is wel wat optimistisch imhoquote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef Blaxje het volgende:
En dat allemaal voor de Apple Design Awards.
Gewoon een x86 computer met linux geinstalleerd en een hoop interne storage?quote:Op maandag 23 april 2007 21:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zeg, ik download dus veel, maar wil dit niet allemaal met de MacBook doen. Liever downloaden via een andere bak. Wat raden jullie me aan. (heb eventueel ook wel belang bij een mediacenter aangesloten op TV)
Mac Mini?
Goedkope doch kleine Windows bak?
Of misschien wat anders?
Jep. Buggy as hell.quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, want dat "2.0 Final" etiket op Shiira is wel wat optimistisch imho
En als ik een compacte PC wil? Barebone loopt aardig in de prijs.quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gewoon een x86 computer met linux geinstalleerd en een hoop interne storage?
Tip: Compaq iPaq PCtjes.quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En als ik een compacte PC wil? Barebone loopt aardig in de prijs.
Ziejewelziejewel!quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat Coda wel grappig is. Al mis ik de PHP parsing. Och, als ik ooit een website in puur HTML ga maken dan download ik het wel eens een keertje
BOSSINAA IS KUUUUUUT!quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
* DoorgestokenKaart hoopt op leuke aanbiedingen.
Hmm, nice. Wel de moeite waard om te checken..quote:
Thnx, even in de gaten houden.quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
* DoorgestokenKaart hoopt op leuke aanbiedingen.
Iets zegt me dat je eigenlijk al wist dat je ongelijk had toen je dit typte.quote:Op maandag 23 april 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij behoort een meisje-meisje te zijn.
C&A-klasse lijkt me.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dat de Mercedes A-Klasse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |