Yes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
speedy met een speer in ze hol op de BBQ?
Met saus hoor ik net
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef Diovarus het volgende:
En das geen doodverwenzing natuurlijk, maar kooktips
Die kookt tenminste nog met zijn handenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
Coken met Maradona!
Have funquote:
sweet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
hij mag ook best blijven levenals hij maar niet zo gilt als we aan hem gaan knagen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
Coken met Maradona!
Of zout in de wonden strooienquote:
M'n huisgenoot ook. Toffe serie was dat!quote:
Zeker, maar een muis voelt dat nietquote:
is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
M'n huisgenoot ook. Toffe serie was dat!
Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:
Jah keurig hequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang volgehouden![]()
We waren alleen verstopt in 592 ipv 591quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Diovarus het volgende:
[..]
We waren alleen verstopt in 592 ipv 591
Is dat een bug jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:01 schreef Pheno het volgende:
Dat komt door die stomme bug dat je een nieuw topic een tijdlang niet kan zien
Hier lag vanmorgen weer een muizenlijkje onderaan de trapquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier lag vanmorgen weer een muizenlijkje onderaan de trap.
Ja, vooral omdat iedereen er gewoon overheen stapt met zijn duffe hoofd en ik dus uiteindelijk degeen ben die 'm op mag ruimenquote:
Lekker danquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef es70 het volgende:
Ja, vooral omdat iedereen er gewoon overheen stapt met zijn duffe hoofd en ik dus uiteindelijk degeen ben die 'm op mag ruimen.
Heb je daar geen kat voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat iedereen er gewoon overheen stapt met zijn duffe hoofd en ik dus uiteindelijk degeen ben die 'm op mag ruimen.
op de BBQ ermee!quote:
En ik vind dat dus behalve ranzig ook nog engquote:
Nee, dat klotebeest neemt ze alleen mee naar binnen. Gelukkig had hij er afgelopen maandag met halfafgeknaagd koppie buiten laten liggen (wat weer tot gevolg had dat de kinderen hun fietsen niet op hun plek wilden zettenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
haihai
Fijne kat welquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat klotebeest neemt ze alleen mee naar binnen. Gelukkig had hij er afgelopen maandag met halfafgeknaagd koppie buiten laten liggen (wat weer tot gevolg had dat de kinderen hun fietsen niet op hun plek wilden zetten). Gelukkig was Pat er toen
(die ze gewoon bij het staartje pakt en in de groene bak gooit
).
Stom beestquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijne kat wel
Pat maar vaker thuis laten zijn dan
Alleen die meneer er achter in spijkerbroek kan weer niet hequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef es70 het volgende:
Foto van de fotograaf, ff spammen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Stom beest.
Vind ik ook, maar aangezien nu zijn baas weer geopereerd is, zijn vrije dagen (al vanaf december) bijzonder schaars
. Hij werkt juist meer...
Da's 'mijn' meneerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen die meneer er achter in spijkerbroek kan weer niet he
Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan ie straks extra lang vrij nemen?
Over van woensdag pasta met gehaktdag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, een heerlijk prakkie (zelfgemaakte) macaroni meegenomen naar 't werk, smullen geblazen
Die had ook netjes in pak gemoeten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's 'mijn' meneer. Waarom kan dat niet
.
Dan gaat het toch ergens niet goed hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Ook dat zit er niet in hoor
.
onze kat vangt duiven en vleermuisjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat klotebeest neemt ze alleen mee naar binnen. Gelukkig had hij er afgelopen maandag met halfafgeknaagd koppie buiten laten liggen (wat weer tot gevolg had dat de kinderen hun fietsen niet op hun plek wilden zetten). Gelukkig was Pat er toen
(die ze gewoon bij het staartje pakt en in de groene bak gooit
).
ben je getrouwdquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef es70 het volgende:
Foto van de fotograaf, ff spammen.
[afbeelding]
En die legt 'ie zeker ook braaf voor de deur, zovan: "Kijk eens MM. Voor jou!"quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
onze kat vangt duiven en vleermuisjes![]()
Je dag zit er weer op? Fijn weekend gaat wel lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
vast een fijn weekend
in de woonkeukenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En die legt 'ie zeker ook braaf voor de deur, zovan: "Kijk eens MM. Voor jou!"
bijna, klein half uurtje nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je dag zit er weer op? Fijn weekend gaat wel lukken denk ik zo
Oeh, wij hebben gisteren bijgedragen aan je salarisquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag straks van 15 tot 21.30 werken en morgen van 9 tot 18, welk weekend?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, wij hebben gisteren bijgedragen aan je salaris
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
vast een fijn weekend
die op zondagquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat doe je zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Check.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over van woensdag pasta met gehaktdag?
*van bank roltquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Boe.
Ze liet me schriken..quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
Gelijk zo onder de indruk van een vrouwtje he, Dio.
Goedemiddag kuukske.
Doe mij er een paar!quote:
Zat me mannenblad te lezen.quote:
Ziet het eruit als een trouwfotoquote:
Ben ik met je eens...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat het toch ergens niet goed hoor
quote:
Hadden ze toen wel fototoestelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]Het is een communiefoto... Ik ben al bijna 12 jaar getrouwd, toen zag ik er toch net ff anders uit
.
Niet digitaalquote:
was dat een rolletjequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet digitaal(denk ik).
Damn, ik word oud. Ik heb nog fototoestellen waar gewoon een rolletje inging meegemaakt
.
Jij was er nietquote:
Ik ook! Dus zo oud ben je nog niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef es70 het volgende:
Damn, ik word oud. Ik heb nog fototoestellen waar gewoon een rolletje inging meegemaakt
.
Rolletje Rang! Bestaat dat nogquote:
Ik was 15 toen jij geboren werdquote:
wat.. staat die nog onlinequote:
Met stevige of rondige inhoudquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent aan knabbelen toe?
alleen M&M's met stevige inhoud.
Oh die zuurtjes. Of waren het gummies?quote:
Zuurtjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh die zuurtjes. Of waren het gummies?
was dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] instamatic film (126 film)
Een filmpje in een cassette om foto's te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
was dat.
Kan me nog vaag een raider voor me halen
uhhhhh......quote:
ooh hoe werkt datquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een filmpje in een cassette om foto's te maken.![]()
Makkelijker dan die met de 135 film, achterkant van camera open cassette erin , scrollen en klaar.quote:
Ja dat zijn die Curly Wurly's van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Driemusketier was toch ook iets met chocolade dacht ik??? Zo'n curly ding met iets stroperigs erin?
Lekker is dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat zijn die Curly Wurly's van tegenwoordig.
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over 25 minuten.quote:
Hm, nouja. Het is chocola. Dat is het belangrijkstquote:
Nah niet echt bijzondere plannen. Lekker van het weer genieten, boodschappies doen, de was doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Nog plannen?
Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik voor een halve dag. morgen heel de dag opendeurdag
vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nee. Sorry D.
Wanneer heb je ze nodig voor de APK?
Uh nee,quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah niet echt bijzondere plannen. Lekker van het weer genieten, boodschappies doen, de was doen.
Je kent dat wel.
Und du?
Okay.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, nouja. Het is chocola. Dat is het belangrijkst
nu wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit eigenlijk, hoezo is dat interessant?
Chocola maakt iedere vrouw gelukkig.quote:
Gewoon rielekst aanrommelen in huis. Beetje rustig in de tuin boekje lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Uh nee,
vertel
Weinig plannen nog, moet echt even verzinnen
en dikquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Chocola maakt iedere vrouw gelukkig.
Wat ga je volgend weekend doen dan ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon rielekst aanrommelen in huis. Beetje rustig in de tuin boekje lezen.
Oh en bij de oudjes thee/koffieleuten en taart eten waarschijnlijk.
Volgend weekend ga ik pas iets echt leuks doen
Halloquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Wat doe je op een opendeurdag?
Ach, ik vreet chocola bij het leven en ik ben ook niet dik. En, Kuuk kan het hebben.quote:
Goed punt. Maar zo af en toe mag je best genieten van een lading chocolaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef Diovarus het volgende:
en dik
Leonieke, hier een foto uit de kerkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik voor een halve dag. morgen heel de dag opendeurdag
Ah een Open Dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Uitleg geven aan geīnteresseerden. De verschillende opleidingen voorstellen, uitleg geven over alles wat te maken heeft met studie- en trajectbegeleiding, promotie maken voor de school, veel lachen en opgewekt zijn
Heb nu opeens dikke en dunnen gevoel voor mequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach, ik vreet chocola bij het leven en ik ben ook niet dik. En, Kuuk kan het hebben.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah niet echt bijzondere plannen. Lekker van het weer genieten, boodschappies doen, de was doen.
Je kent dat wel.
Und du?
Paar ton ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zo af en toe mag je best genieten van een lading chocola
Nah. Wij zijn redelijke stengels naast elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:48 schreef Diovarus het volgende:
Heb nu opeens dikke en dunnen gevoel voor me
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Chocola maakt iedere vrouw gelukkig.
Oh, dat is heel naarquote:
Bij ons moet elk personeelslid komen, zelfs het onderhoudspersoneel om drank uit te schenkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah een Open Dag. Dat hebben wij ook morgen, maar omdat ik te "back-office" ben hoef ik niet op te dagen.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:51 schreef Diovarus het volgende:
Waar kun je ookal weer die dagstats vinden
Ook niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is heel naar. Zuurtjes voor jou dan?
nee, nooitquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb je normaal toch altijd bij je?
thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Hé Qu.
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146
Hm. Wat dan wel?quote:
Graag gedaan Dio.quote:
Bengels!quote:
Hé Kuuquote:
Koffie met een koekje is wel aardigquote:
Ah zo, gewoon een opendag dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hallo
Uitleg geven aan geīnteresseerden. De verschillende opleidingen voorstellen, uitleg geven over alles wat te maken heeft met studie- en trajectbegeleiding, promotie maken voor de school, veel lachen en opgewekt zijn
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoek ff terug wil je, heb 'm nodig nl.
Als het een smakelijk koekje is wel ja.quote:
Oh, das wel jammer.quote:
moet je 'm eerst omhoog doen danquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals de bril omlaag doen na het plassen?
nog niet, maar wie weet na vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das wel jammer.
Ben je goed met plakband![]()
komt bij dat die rand dan net iets te breed is om op te zittenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he, zo'n koude pot tegen je aan werkt niet echt motiverend.
Niet als je gaat zitten (da's een bijzonder onplezierige landing, als de bril omhoog staatquote:
U bedoelt???quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
komt bij dat die rand dan net iets te breed is om op te zitten
Ja he, je staat dan iig snel weer recht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet als je gaat zitten (da's een bijzonder onplezierige landing, als de bril omhoog staat).
Klinkt als een opgedane ervaringquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet als je gaat zitten (da's een bijzonder onplezierige landing, als de bril omhoog staat).
Waarbij het als het tegenzit 2x in je rug is geschoten, 1x bij de lager dan verwachtte landing en 1x bij het overeind springenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he, je staat dan iig snel weer recht.
de rand van de pot is iets breder dan die van de bril, op de bril kun je wel goed zitten, op de pot net nietquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarbij het als het tegenzit 2x in je rug is geschoten, 1x bij de lager dan verwachtte landing en 1x bij het overeind springen.
Maar als de rand van de pot breder is dan de bril, dan zit dat toch fijner???quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de rand van de pot is iets breder dan die van de bril, op de bril kun je wel goed zitten, op de pot net niet
jij zit graag op een brede pot?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar als de rand van de pot breder is dan de bril, dan zit dat toch fijner???
Zo doorzichtigquote:
Vooral 's nachts als je met je halfzatte hoofd naar de wc moet en iemand laat dat ding omhoog staanquote:
Kijk zoiets overkomt me dus nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vooral 's nachts als je met je halfzatte hoofd naar de wc moet en iemand laat dat ding omhoog staan
Hangt er vanaf wat voor pot... Toiletpotten zijn er toch niet in verschillende breedtes maar alleen verschillende hoogtesquote:
Je hebt wel even een helder moment.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Kijk zoiets overkomt me dus nooit.![]()
ben je dan niet gelijk nuchter?
Behalve als je staat, dan zet je die dus netjes omhoog en daarna laat je die weer netjes zakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, ieder z'n ding
Ik prefereer de bril
ook verschillende breedtesquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor pot... Toiletpotten zijn er toch niet in verschillende breedtes maar alleen verschillende hoogtes.
Staan is voor mietjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Behalve als je staat, dan zet je die dus netjes omhoog en daarna laat je die weer netjes zakken.![]()
Vrees het wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Mag je dan pas weekend vieren?
Ah, valt mee dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, heb wel al de keuring gehad, alleen bij de papierwinkel ging het mis
wel makkelijk dat het op creditcardformaat isquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef buzzer het volgende:
Ik heb zo'n nieuw rijbewijs, het lijkt wel een toegangspas voor het COC Cafe
Heb je dat al uitgeprobeerd danquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:50 schreef buzzer het volgende:
Ik heb zo'n nieuw rijbewijs, het lijkt wel een toegangspas voor het COC Cafe
quote:
Mij lijkt het wel handigquote:
Het mag nu al hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel handigDan kan ik eindelijk eens mijn rijbewijs in m'n portemonnee stoppen.
Maargoed, nog 8 jaar voor ik het eens mag laten vervangen
ik moet over 2 jaar alweerquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel handigDan kan ik eindelijk eens mijn rijbewijs in m'n portemonnee stoppen.
Maargoed, nog 8 jaar voor ik het eens mag laten vervangen
ik over 6 weken weer, dan wordt mijn busrijbewijs weer bijgeschreven..quote:
wat een ambtelijk gezeik zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, was goedgekeurd, maar nu ik geen papieren heb zal die keuring weer over moeten
als je nog werk zoekt als busschauffeur -> info@ahrenstravel.nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik over 6 weken weer, dan wordt mijn busrijbewijs weer bijgeschreven..
nope, aangepaste geldighied ivm medicatiequote:
ow, daar vroegen ze mij helemaal niet naarquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, aangepaste geldighied ivm medicatie
toen ik medisch gekeurd werd voor mn busrijbewijs vroegen ze er dus wel naarquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, daar vroegen ze mij helemaal niet naar
Stomme ambtenaren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef buzzer het volgende:
wat een ambtelijk gezeik zeg
Want zonder papieren kunnen ze die niet afrondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, was goedgekeurd, maar nu ik geen papieren heb zal die keuring weer over moeten
kloptquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want zonder papieren kunnen ze die niet afronden
tnxquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je nog werk zoekt als busschauffeur -> info@ahrenstravel.nlbedrijf van mn pa
Strak planquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee dus, maar goed, niets aan te doen, dus bier
we hebben ook een bus in Castricum staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
tnx
het is net even tever weg voor meIk ga weer bij mijn oude baas rijden (als bijbaantje)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
nee dus, maar goed, niets aan te doen, dus bier
Marcquote:
Met mij gaat alles toppiequote:
quote:
Ah goed om te horen dat er nog mensen zijn op deze wereld die wel iets te doen hebben op hun werk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met mij gaat alles toppieDruk gehad vandaag
En met jouw?quote:
Zal ik gauw even naar de supermarkt fietsen?quote:
Werk?? Vandaag vrijquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah goed om te horen dat er nog mensen zijn op deze wereld die wel iets te doen hebben op hun werk!
Primaquote:
Oh, vrij. Nog beter dan iets te doen hebben op je werkquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Werk?? Vandaag vrijmaar ook op het werk is het momenteel topdrukte
Uhhm. Even denken. Nah. Dat krijgen we vanavond niet meer koudquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
Zal ik gauw even naar de supermarkt fietsen?
Mooiquote:
Hehe ach jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, vrij. Nog beter dan iets te doen hebben op je werk
Ga leven zoekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Kuuuwaaartééét.
Het is pas half negen joh! Eventueel mag jij ook wel even langs de shop rijdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
Uhhm. Even denken. Nah. Dat krijgen we vanavond niet meer koud
UNKquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is pas half negen joh! Eventueel mag jij ook wel even langs de shop rijden. Geef ik je het geld zo wel terug
.
quote:
Oja, dat kan. Dat is een mogelijkheid. Behoort tot één van de vele opties die Breda tot haar beschikking heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:27 schreef JDude het volgende:
Het is pas half negen joh! Eventueel mag jij ook wel even langs de shop rijden. Geef ik je het geld zo wel terug
.
Geeft niet hoor.quote:
Zoeen toffe stad dit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Oja, dat kan. Dat is een mogelijkheid. Behoort tot één van de vele opties die Breda tot haar beschikking heeft.
Vertel mij wat. Het trekt geile studenten aan.quote:
Weet ik welquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet ik weldoe het ook voor me plezier
Krijg best wel zin om die 856 posten in te halenquote:
Voor jouw niet, voor mij welquote:
Waag nog eens een poging.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Krijg best wel zin om die 856 posten in te halen
Geen idee? Voor mij welquote:
Ja vind het bestquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Vertel mij wat. Het trekt geile studenten aan.
Waarom denk je dat ik op een school ben gaan werken.
Oeh, het is dus voor meerdere wel,quote:
Whehe. Nou ik ga je niet helpen. Ik heb slaap om in te halen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja vind het bestals er genoeg animo is voor vanacht
Je hebt nog niet genoeg gedaan deze week. Hmmz ruim 50 uur te kortquote:
Oh wacht. Ik ben was er zelf ook een.quote:
Lol wat denk je van mij danquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Nou ik ga je niet helpen. Ik heb slaap om in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |