Constateer ik en vraag het mij steeds af....Dit uit pure mededogen.
Doel van dit topic:1Antwoord te krijgen op de vraag waarom vele Libertariers hier de mond vol hebben over de overheid die hen berooft (een hele ernstige beschuldiging), maar toch niet besluiten om te emigreren naar landen waar de rol van de overheid stukken minder is. 2 Volgende uit 1 : vaststtellen dat hun theorie eigenlijk gewoon op een sprookje berust. Een land zonder overheid is volstrekt onhaalbaar. Sterker nog, ik ken geen land zonder overheid, of een land met overheid die geen belastingen int. Aanzet: Ik zie steeds hier Libertariers weer vreselijk met een hoog pavlovgehalte foeteren op de overheid dat deze hen op een vreselijke manier besteelt. En dat elke dag weer. Dat is een forse uiting, laten we dat even vaststellen. Want stelen is immers een misdaad......Je moet dan toch wel een groot slachtoffer worden als je dagelijks door een groot monster wordt bestolen.....
Verder stel ik vast dat Libertariers die ik hier tegen kom zich zwaar in de slachtofferrol laten manouvreren. Want wat mij nou zo ontzettend verbaast: vrijheid vinden ze een enorm groot goed . Ze claimen immers een maximale vrijheid (het liefs geen overheid of een nano-overheid)....Wat mij keer op keer zo verbaast is , dat de vrijheden die er thans ook zijn, door hen niet eens worden gebruikt....
Want,
Als je naar dat naar dat hele mooie , welhaast oogverblindende plaatje hieronder kijkt, dan kan je er toch niet omheen?
![]()
Dan kan er toch maar 1 oplossing zijn? Nederland voorgoed de rug toekeren. Ierland en Luxemburg zijn gewoon geweldige landen? OK, ze hebben ook overheden, maar die zijn niet zo misdadig als hier in Nederland?!?!
Dus waarom blijven ze dan toch in Nederland? Ik denk het antwoord gewoon te weten. Zou het hier dan och een geweldig goed land zijn? Jazeker, Nederland is een fantastisch goed land. Een politiek gematigd, stabiel land. Met fantastische goede voorzieningen als goed onderwijs, zorg, infrastructuur etc. Waar grote groepen het gewoon erg goed hebben. Nederland is een van de rijkste landen ter wereld. Waar bijna iedereen gewoon aan zijn of haar trekken kan komen......
Ik denk dat Libertariers dat stiekum wel wetenen en daarom maar lekker hier blijven. Of zullen ze toch ooit wel vertrekken? Naar het grote beloofde land
Ik denk dat het foeteren nog wel even door zal gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2007 11:15:29 ]