je hebt mazzel, je hoeft ze niet eens zelf mee te nemen, er liggen er genoegquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik weer een slotje in GC krijg weet ik waar de steen door de ruit moet.
thx.
Die heb ik nog niet gehadquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
/ Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Hebben jullie daar ook treinkaartjes liggen toevallig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt mazzel, je hoeft ze niet eens zelf mee te nemen, er liggen er genoeg
Geen zin in koffie, denk dat m'n buik daar nog een beetje te zwak voor is. Ik ga wel een boterham makenquote:
Ben ik ookquote:
ik vermoed weet dat dit onzin is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik steeds vaker die foutmelding krijg dat de database te druk is, door die stomme stats.
Waarom dan?quote:
Ja, is ook wel erg makkelijkquote:
Nvidea Rulezquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de PC waarmee ik fok zit een nvidea.
Newbiequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, is ook wel erg makkelijk![]()
Geloof er niks van, keiharde (quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heeft skills, hij weet dat soort dingen.
2 á 3 per dag, volgens de stats, willen we op dit tempo door gaan hequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
Anyway, we zijn al weer bijna toe aan topic #102
whehequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
de 8800 is geweldigquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
Sorry, op Geenstijl werdt ik te populair en ben gebanned door een jaloerse MOD. Vandaar dat ik hier wat laat binnen kom vallen. Hoe lang kom jij hier al?quote:
lurker sinds 2002 poster sinds 2003quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, op Geenstijl werdt ik te populair en ben gebanned door een jaloerse MOD. Vandaar dat ik hier wat laat binnen kom vallen. Hoe lang kom jij hier al?
behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |