Waarom dan?quote:
Ja, is ook wel erg makkelijkquote:
Nvidea Rulezquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de PC waarmee ik fok zit een nvidea.
Newbiequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, is ook wel erg makkelijk![]()
Geloof er niks van, keiharde (quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heeft skills, hij weet dat soort dingen.
2 á 3 per dag, volgens de stats, willen we op dit tempo door gaan hequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
Anyway, we zijn al weer bijna toe aan topic #102
whehequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
de 8800 is geweldigquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mwhoh...
opzich..
Sorry, op Geenstijl werdt ik te populair en ben gebanned door een jaloerse MOD. Vandaar dat ik hier wat laat binnen kom vallen. Hoe lang kom jij hier al?quote:
lurker sinds 2002 poster sinds 2003quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, op Geenstijl werdt ik te populair en ben gebanned door een jaloerse MOD. Vandaar dat ik hier wat laat binnen kom vallen. Hoe lang kom jij hier al?
behang
Omdat de load die de stats veroorzaken in het niets vallen bij de standaard load op fok.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort zo'n ubergeile nieuwe kopen
die ene!
die ubergeile ja
Die dus.
kast open rossen, kijken waar je vidkaart zit...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef Sebasser het volgende:
volgens mij heb ik ook agp, maar weet niet zeker..
hoe check ik dat?
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
kast open rossen, kijken waar je vidkaart zit...
kort bruin slot, vrij ver naar achteren = AGP
lang wit slot = PCIe
kort wit slot = PCI
Tenzij je een design moederbord hebt met fancy kleurtjes enzo![]()
whehequote:
640 jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
was toch ook een 614 mb ofzo uitvoering tekoop?
Ik beschilder de binnenkant altijd in zuurstok-kleuren. Dan ben ik de enige die weet dat er goedkope rotzooi in zitquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
kast open rossen, kijken waar je vidkaart zit...
kort bruin slot, vrij ver naar achteren = AGP
lang wit slot = PCIe
kort wit slot = PCI
Tenzij je een design moederbord hebt met fancy kleurtjes enzo![]()
Vertel.. wil je erover praten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Docenten die meisjes van de administratie pesten zijn niet tof.
Pics!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik beschilder de binnenkant altijd in zuurstok-kleuren. Dan ben ik de enige die weet dat er goedkope rotzooi in zit![]()
En what about studenten die meisjes van de administratie plagen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
klopt en 1024quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
was toch ook een 614 mb ofzo uitvoering tekoop?
administreer even iets verkeerd met hun loon danquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
jezus kriebel, das mn gewone RAM menquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
En what about studenten die meisjes van de administratie plagen?
Die zijn net zo ergquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
En what about studenten die meisjes van de administratie plagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |