.. 2 reacties hier, en het gaat alleen nog maar over "vdvorst"quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die nick ken ik ergens van, t was dus of een user die een tof topic had ofzoot, of het was een kutusert en ik haat hem.
Even bedenken wat het was.
Ik had het over me tank van de autoquote:
Dat zou dan knap zijn jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou best knap zijn, we kennen elkaar nog geen 4 maanden.
tis je al vergeven Muck....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
serieus... ik zie nu dit topic pas in GC staan, na een klein miljoen keer f5-en
Je moet ook niet in GC kijken, maar hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
[PUB]quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
PTA zit er al overheen
En de pubertszijn al bijna aan 2000
![]()
ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
Muckie..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
Jah sorry geen problemen vandaag nogquote:
He, ik was eerstquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie..
Had ik goed begrepen dat jij nog een kamertje in de aanbieding hebt in het wonderschoneArnhem
?
Das gewoon baggeren zonder koffie te drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
[PUB]. De minst waardevolle toevoeging aan Fok! ever.
Tjs, pubers kunnen ook geen maat houdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
PTA zit er al overheen
En de pubertszijn al bijna aan 2000
![]()
![]()
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minutenquote:
Ja, damned.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt nog een kans
Heb jij JDuukske gezien?
EN...maar 20 minuten van mij vandaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minuten![]()
ik heb niks in arnhem te zoeken, maar goed...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minuten![]()
Waar moet het heen met deze wereldquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, damned.
ik dus zo die naam willen registeren, issie al bezet.
Vieze kloonjatters.
Nou.. tis nog niet zeker.. vergroot mijn "dagelijkse" reistijd wel met 3 kwartier... Wacht dus nog ff de afloop afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |