quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
o.k Game Over PSV, het is nu AZ.
In plaats van uit te bouwen, angsthaas!quote:
Ik dacht ook echt van" "WTF waar is Koeman mee bezig"quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Alex en Farfán wisselen: Hoeveel heeft AZ hem betaald?![]()
Oh nee, vergeten: Hij weet geen moer van voetbal en verneukt iedere club waar hij aan de slag gaat.
Joh, Alex heeft 6 weken niet gespeeld en het was de vraag of ie kon spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Oh nee, vergeten: Hij weet geen moer van voetbal en verneukt iedere club waar hij aan de slag gaat.
Alex kon niet verder. Farfán is gewoon geen eredivisie-voetballer. Hij loopt verdwaald rond en nu en dan toont ie zijn klasse, maar vaker ligt ie op de grond of is hij met de scheids bezig. Farfán en ook Méndez hadden in betere doen dit puntverlies kunnen helpen voorkomen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Alex moet ie maar volgende week sparen, niet nu, nu was het te belangrijk. En Farfan eruit??? Waarom???? Die jongen kan vanuit het niets scoren, wissel dan Mendes eerder ofzoquote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Zal wel meevallen, op de Ajacieden die nu een seizoenskaart in Alkmaar aan het bestellen zijn naquote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Lemming22 het volgende:
Koeman![]()
![]()
![]()
![]()
En de komende maand kom ik niet meer hier in het PSV-topic. Ik heb geen zin in blije ajax-trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |