leek erop uit voorzorg...quote:Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman wilt hem sparen...
Dat doe je toch niet nu
JA 1-1 !!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef cultheld het volgende:
Verdomme: Suspended op Betfair, als 't maar geen 1-1 is.
idd, ophangen die gastquote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
KOEMAN OPKANKEREN VUILE HOND MET JE ALEX EN FARFAN WISSELS.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
o.k Game Over PSV, het is nu AZ.
In plaats van uit te bouwen, angsthaas!quote:
Ik dacht ook echt van" "WTF waar is Koeman mee bezig"quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Alex en Farfán wisselen: Hoeveel heeft AZ hem betaald?![]()
Oh nee, vergeten: Hij weet geen moer van voetbal en verneukt iedere club waar hij aan de slag gaat.
Joh, Alex heeft 6 weken niet gespeeld en het was de vraag of ie kon spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Oh nee, vergeten: Hij weet geen moer van voetbal en verneukt iedere club waar hij aan de slag gaat.
Alex kon niet verder. Farfán is gewoon geen eredivisie-voetballer. Hij loopt verdwaald rond en nu en dan toont ie zijn klasse, maar vaker ligt ie op de grond of is hij met de scheids bezig. Farfán en ook Méndez hadden in betere doen dit puntverlies kunnen helpen voorkomen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Alex moet ie maar volgende week sparen, niet nu, nu was het te belangrijk. En Farfan eruit??? Waarom???? Die jongen kan vanuit het niets scoren, wissel dan Mendes eerder ofzoquote:Op zondag 22 april 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
Zal wel meevallen, op de Ajacieden die nu een seizoenskaart in Alkmaar aan het bestellen zijn naquote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Lemming22 het volgende:
Koeman![]()
![]()
![]()
![]()
En de komende maand kom ik niet meer hier in het PSV-topic. Ik heb geen zin in blije ajax-trollen.
Ga het nog verdedigen ook johquote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef Panick het volgende:
[..]
Joh, Alex heeft 6 weken niet gespeeld en het was de vraag of ie kon spelen.
Die kon geen 90 minuten volmaken. Die wissel van Farval. Sja, hand van Koeman.
Dat gaat Koeman ook verprutsen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
Jullie leven al jaren op de inkomsten van de CL en daarmee red je het financieel net.
Nu is de CL niet eens zeker, alleen via play-offs, hoe gaat PSV dit redden?
Hebben we toch een kampioensteam bij PSVquote:De E-junioren van PSV hebben het ‘grote PSV’ zaterdag alvast de weg gewezen. Onder leiding van coach Chris van der Weerden sleepte PSV E2 gisteren - een week eerder dan verwacht - de voorjaarstitel binnen. De E1, die uitkomen in dezelfde poule, worden zeer waarschijnlijk tweede.
PSV E1 en E2 vormen feitelijk één elftal, waardoor de samenstelling van de teams continue wisselt. In de voorjaarsreeks wordt een enkele competitie gespeeld met twaalf andere teams. Door de winst van E2 en verlies van concurrent Wilhelmina werd zaterdag het kampioenschap al veiliggesteld. PSV E2 won zaterdag in Tiel met maar liefst 7-2 van Theole.
Aanstaande zaterdag kan ook de D1 van PSV kampioen worden. PSV D1 speelt dan op De Herdgang tegen Terneuzen en bij winst is de titel binnen, de uitwedstrijd werd eerder dit seizoen met 6-0 gewonnen. Ook PSV C2 heeft nog kans op het kampioenschap. Zaterdag won het elftal van John Heister in Eindhoven met 5-2 van Ajax C2. Als de resterende vier duels gewonnen worden, waaronder tweede wedstrijden tegen AZ C2, mag ook dit jeugdelftal zich kampioen noemen.
Dit is precies waarom PSV het zo zwaar heeft; als je je op het voetbal concentreert, kun je ook volgende week nog de titel grijpen. Ovor de komende jaren denken doe je na afloop van de competitie. PSV heeft status en dat zal het werk moeten doen. Van dat ingraven, zoals dit seizoen, wordt niemand vrolijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is slecht voor de komende jaren.
Geen CL en prijzen en we missen nu veel inkomsten.
Oke dan geen CL, maar UEFA Cup. Dat betekent veel minder inkomsten en geen versterkingen. PSV staat al niet zo sterk financieel. PSV gaat de weg van Feyenoord volgen?quote:
Ajax heeft het ook weten te redden zonder Cl dus er is hoopquote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
Jullie leven al jaren op de inkomsten van de CL en daarmee red je het financieel net.
Nu is de CL niet eens zeker, alleen via play-offs, hoe gaat PSV dit redden?
Het boeit me niet of we het verdienenquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef pascalheister het volgende:
als je de kansen niet maakt verdien je het ook niet zeggen ze
Ajax is de rijkste club van Nederland.quote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax heeft het ook weten te redden zonder Cl dus er is hoop
Excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet tegen Willem II en AZ moet tegen ?
Nee. Gewoon het debiele broertje van Erwin en simpele Stan ontslaan en zorgen voor goede vervangers. Er is altijd wel een geldpotje aan te boren voor versterkingen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oke dan geen CL, maar UEFA Cup. Dat betekent veel minder inkomsten en geen versterkingen. PSV staat al niet zo sterk financieel. PSV gaat de weg van Feyenoord volgen?
Excelsior uit.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet tegen Willem II en AZ moet tegen ?
PSV had met 0-4 moeten winnenquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Molluck het volgende:
Wie is er dan gewisseld wat volgens jullie slecht was? Ik zie net alleen de eindstand, ik weet niet wat er verder gebeurd is?
7-0, tegen Sparta was het mogelijkquote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel moeten volgende week nu winnen 20-0 ofzo
Als je zonder Alex weer een goal binnenkrijgt van een -sorry Utreg- offensief kansloos team, in een beslissend duel, dan ben je echt niet titelwaardig. Ik ken genoeg fans die nu beloond kunnen worden voor hun hoon, dat stemt me nog iets vrolijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het boeit me niet of we het verdienenAl is het wel kut als je het verdient maar dan niet wint
Er zijn mensen die denken dat Koné en Farfán ook werkt in een wedstrijd onder druk in Utrecht. Al had je de bal op de doellijn gelegd... Zeefuik heeft weliswaar nog niet gescoord, daar heeft men een klein puntje.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Molluck het volgende:
Wie is er dan gewisseld wat volgens jullie slecht was? Ik zie net alleen de eindstand, ik weet niet wat er verder gebeurd is?
zo was de volgorde van scoren ook vanmiddagquote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax verspeelde het tegen RKC en wij vandaagen hoe
AZ lachende 3de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |