Pass hem zo op msn wel evenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets
Pass me ff jouw nummer voor morgen. Er is een kleine kans dat ik niet meega, en er is een nog kleinere kans dat ik met Irene met de auto komDan kan je meerijden.
Er zat een konijn in ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef eRrrrJeee het volgende:middag
wat een grap net, toen ik de brievenbus opende
haa neequote:
Dat zijn geen leuke grapjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haa nee
1 brief van het justiteel incasso bureau en nog 1 van de gemeente rotterdam belastingen![]()
![]()
Of ik zondagochtend moet voetballen, of Irene ziek is, of Irene geld heeft, of Irene de 207 meekrijgt, of Irene als ze de 207 niet meekrijgt zin heeft om naar Rotterdam te karren in de C1, en of mijn pa me tegen die tijd al het huis uit getrapt heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pass hem zo op msn wel even![]()
Waar hangt dat allemaal van af of je wel of niet komt / met de auto![]()
![]()
Oh, en of Irene zin heeft om te BOB'en danwel BERT'en.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Of ik zondagochtend moet voetballen, of Irene ziek is, of Irene geld heeft, of Irene de 207 meekrijgt, of Irene als ze de 207 niet meekrijgt zin heeft om naar Rotterdam te karren in de C1, en of mijn pa me tegen die tijd al het huis uit getrapt heeft
Maar ik zorg wel dat ik kom.Met of zonder Irene/huis
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Of ik zondagochtend moet voetballen, of Irene ziek is, of Irene geld heeft, of Irene de 207 meekrijgt, of Irene als ze de 207 niet meekrijgt zin heeft om naar Rotterdam te karren in de C1, en of mijn pa me tegen die tijd al het huis uit getrapt heeft
Maar ik zorg wel dat ik kom.Met of zonder Irene/huis
Tering dat zijn nog best veel Of'squote:Op vrijdag 20 april 2007 17:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh, en of Irene zin heeft om te BOB'en danwel BERT'en.
Ik kom sowieso.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Tering dat zijn nog best veel Of's![]()
![]()
Najah ik/we horen het morgen wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy uit een van de betere buurten van Utrecht [afbeelding]
Wat die sexy gozer boven mij zegtquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat die sexy gozer boven mij zegt![]()
*leeft meequote:
Wat bosch je Lis nouquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Of de persoon erachter kan er niet mee omgaan.
Truequote:
ja, dat zal t zijn do.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Of de persoon erachter kan er niet mee omgaan.
pc bij mn moeder, Niet vooruit te branden, allemaal shit geinistalleerd die je dr niet meer af krijgt, virussen, duurt echt een uur voordat ik op msn kanquote:
mn pa fixt m vanaaf dusquote:
je gaat zowizo ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Fiets
Pass me ff jouw nummer voor morgen. Er is een kleine kans dat ik niet meega, en er is een nog kleinere kans dat ik met Irene met de auto komDan kan je meerijden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef nijnja het volgende:mama kijkt editie nl, zei die vrouw: Dit was Editie nl van vrijdag 17 april...
Nee, die's van uhm dat andere, rtlboelevaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |