Kom op, alsof Cora nog zou willenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het huwelijk wel z ien zitten.
Ze ging meer naar boven na de opmerking van Nicolaas: "Hij is daar alleen maar om te stangen"quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia ziet de dronken Japio bij de stal. Ze zit verstijfd in bed, rent naar boven.
[afbeelding]
[afbeelding]
GEWELDIG die 2 foto's. Sylvia die vol angst kijkt of Jaap het paard gaat vermoorden.quote:
Je hebt duidelijk niet gezien toen Cora op bezoek was... Ze is nog erger dan Jaap.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef Judah het volgende:
[..]
Kom op, alsof Cora nog zou willenDan zou ze nog gestoorder zijn dan Jaap zelf.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O sorry. Het was niet als een aanval bedoelt hoor. Ik zat gewoon op wikipedia wat te neuzen en Jaap had enkele kenmerken.
We hebben vaker dezelfde caps, maar nu zelfs 2 caps nagenoeg identiek. Best geinigquote:
Misschien had ze dat ook gehoord van Jaap: Nooit meer op dieet o le o lequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:52 schreef farceman het volgende:
Hij had de grill op aangezet en wilde baby/veulen lekker opeten
Pfff hij mag toch wel ff kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
Wat doet die dronken imbeciel daar bij een stal met een veulen van een paar uur oud?
Oprotten daar en heel rap, het is gvd geen kermisattractie
en de antwoorden voor niets, morgen weet hij er niets meer van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Die vragen van Jaap aan Sylvia..haha..het heeft iets hilarisch. Een dronken jaap die serieuze vragen stelt.
Precies. Het belooft veel spannends. Alles staat op scherp. Da's geen dieptepunt, maar een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
Dieptepunt?? Ik vind er weinig dieptepunt aan. Het was wel weer een sensationele avond. Vooral de massale reactie richting Brian toen hij Jaap er in hield was wel interessant om te zien. En hoe Huub nu Amanda bespeeld is ook wel geinig. Je zou bijna medelijden met Amanda gaan krijgen. Al met al best een geslaagde avond, alleen jammer dat Jaap er nog in zit.
Die loser kan ook gewoon net als de rest de beelden op het plasmascherm volgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pfff hij mag toch wel ff kijken
Als hij nou vervelend deed...
Ik zeg: De toneelhaak is voor minder gekomen.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
Wat doet die dronken imbeciel daar bij een stal met een veulen van een paar uur oud?
Oprotten daar en heel rap, het is gvd geen kermisattractie
Nou ehm nee.. ik wil een of andere dronken sufkut niet bij wat dan ook pasgeborens in de buurt hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pfff hij mag toch wel ff kijken
Als hij nou vervelend deed...
Word je niet pissed? Lieke zit mee te kijken....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig hoe Hub gewoon afwacht en Amanda de laatste stap laat maken
Lol nee, ze willen júist nu Amanda wegtrekken uit dat groepje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dat allemaal onder het mom van het spel...tuuuuuuuuuuurlijk
Toevallig komt deze actie van Hupert wel erg slecht uit voor het spel!
Of dat nou een goed ding is.... Jaap zijn positie is nu beresterk.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef Judah het volgende:
[..]
Lol nee, ze willen júist nu Amanda wegtrekken uit dat groepje.
Precies het goede moment.
Echt zo nep als maar zijn kan. De telefoon ging en 1 minuut later loopt Jaap foto's te maken. Brian is opeens vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
100% fake, dit...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef Kombucha het volgende:
Met dat fototoestel en hoedje lijkt jaap een beetje op wally maar dan wat dikker
Als Brian Amanda niet meer als backup heeft zal hij Japio niet willen laten gaan over 2 wekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef Judah het volgende:
[..]
Lol nee, ze willen júist nu Amanda wegtrekken uit dat groepje.
Precies het goede moment.
Dat is toch vooorbij? Het is beter voor Lieke dat die relatie voorbij is, aangezien Huub nooit trouw kan blijven. Hij had haar alleen niet zo veel wijs moeten maken en haar niet het idee geven dat hij wél monogaam zou kunnen zijn. Nu dat over is, is het prachtig om te zien hoe hij Amanda inpakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Word je niet pissed? Lieke zit mee te kijken....![]()
Nee, Natasia mag Jaap niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Of dat nou een goed ding is.... Jaap zijn positie is nu beresterk.....
Ik stel voor Huub naast Amanda....quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:03 schreef Flabberguest het volgende:
Nu nog Amanda tussen Erik en Huub in slapen, hebben we morgen weer feest.
Lijkt me een zinnig verhaal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
Wou ik nog mededelen.
Ik vond het typisch dat Jaap een kussen in zijn hemd deed vlak voor zijn "moment supreme".
Lijkt me duidelijk een aanwijzing dat hij omvang associeert met kracht.
Oftewel, hij is dik om zich sterker te voelen tegenover andere mensen.
Inderdaad, en maar liggen grinniken tijdens dit o zo sensuele schouwspel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Echt zo nep als maar zijn kan. De telefoon ging en 1 minuut later loopt Jaap foto's te maken. Brian is opeens vroeg naar bed.
Amanda en Huub zitten buiten. Huub kijkt waar de camera's zijn.Ze moeten even naar binnen..komen later terug naar dezelfde plek onder het mom van een batterij wissel.
Hier nog een.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
Ik wil gaan slapen, maar ik hoop zo dat brian uit bed komt
BERENBURGquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt zo geil als een beer van al die drank
How about Huub of Brian een stapeltje caps sturen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is het prachtig om te zien hoe hij Amanda inpakt.
Me tooquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
Huub zoende haar alsof het een film wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt heel slecht geacteerd dit..maar dan ook HEEL Slecht geacteerd. Dit is echt het bewijs dat dingen NEP zijn..maar het was wel vermakelijk toen ze vielen ahaha
Ik vroeg me dat al af, waarom hij dat deed. Dit zou best eens kunnen iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
Wou ik nog mededelen.
Ik vond het typisch dat Jaap een kussen in zijn hemd deed vlak voor zijn "moment supreme".
Ja op de eerste avond sat Amanda in de villa was heeft Huub van Natasia een ring (van Wilgo gekregen als ik me niet vergis) geleend.... deed z'n beste pak aan en ging op de knieën voor Amanda...quote:
Natuurlijk, hij zal zijn omvang associëren met kracht. Daarom is een van zijn doelstellingen om 300 kilo af te vallen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef avonne het volgende:
Wou ik nog mededelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef Charmian het volgende:
Jaap zit de wc stuk te schijten volgens mij, wat een geluiden.
met andere woorden Huub en Amanda zijn feitelijk de hoeren van de gouden kooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze willen Amanda uit het spel. Definitieve breuk met Brian.:) Jaap neemt Amanda's positie in als definitieve back up voor Brian. Amanda is iedereen kwijt want Huub dumpt haar onder het mom van het spel al krijgt Amanda 2 weken lang het idee dat ze bij SHE hoort.
Huub gaat Amanda dan dumpen als laatste door te zeggen dat hij haar toch echt pijn heeft gedaan.
De redactie denkt dat we op die bruiloft zitten te wachten..echt niet..brr
Absoluut. Dit is voorgeschreven door de redactie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt heel slecht geacteerd dit..maar dan ook HEEL Slecht geacteerd. Dit is echt het bewijs dat dingen NEP zijn..maar het was wel vermakelijk toen ze vielen ahaha
Brian heeft ook zijn deel wel gepakt intussen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef maril het volgende:
[..]
met andere woorden Huub en Amanda zijn feitelijk de hoeren van de gouden kooi.
Huub speelt het wel goed. Hij kijkt echt verliefd uit zijn ogen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze spelen het echt ZOOO slecht, hilarisch.
Ja open gesprekken... Brian is meer van de sturende gesprekken...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een leuk stel om te zien.... Amanda is bij Huub ook zo anders..
Ja zo vrolijk, heerlijk om te zien (EN IK WEET DAT HET NIET ECHT IS).quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Zal aDEL Huub echt afzichtelijk vinden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub speelt het wel goed. Hij kijkt echt verliefd uit zijn ogen.
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut. Dit is voorgeschreven door de redactie.
Oh ja, en het is ook echt overduidelijk dat Elvis nog leeft, dat de echte Paul McCartney al lang dood is en dat Lee Harvey Oswald de moord op Kennedy is z'n eentje heeft gepleegd.
Per ongeluk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef Lieve het volgende:
Is Amanda nu al met de hondjes uitgeweest? Of komt ze er zo nu en dan per ongeluk eens eentje tegen?
Amanda weet gewoon niet wat haar overkomt, zoiets gebeurt bij Brian nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, en het is ook echt overduidelijk dat Elvis nog leeft, dat de echte Paul McCartney al lang dood is en dat Lee Harvey Oswald de moord op Kennedy is z'n eentje heeft gepleegd.
En Lieke/Huub was echte liefde...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die was allang aan het konijnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Amanda weet gewoon niet wat haar overkomt, zoiets gebeurt bij Brian nooit.
Ja, Huub heeft dit plannetje zelf bedacht. Daar ben ik van overtuigd. En de redactie werkt met plezier mee, ze geven de champagne en zorgen ervoor dat de butler alles in de tuin heeft klaargezet. De plannen van Huub zijn altijd goed voor een TV momentje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?
nee joh, John Lennon leeft nog, Elvis Costello is dood en Lee Harvey Oswald is vermoord door de butlerquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mag dan mootiequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.
Het is een combinatie van alles. Enerzijds worden ze enigszins gepushd als er een verhaallijn op de loer ligt, anderzijds past het ook wel wat bij de situatie zoals die nu is. Alles is mogelijk, vooral met dergelijke persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scanman ik weet..je bent een romanticus. Maar het kan toch niet allemaal toeval zijn?
Oh, god, de verbeten romanticus die stilaan de scheidslijn tussen realiteit en geregisseerde reality-TV aan het verliezen isquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:14 schreef akveor het volgende:
Maakt Amanda zich nu zorgen om de foto's die Jaap heeft gemaakt?
Maar zo bezopen is amanda nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Huub wil wel bij amanda gaan slapen, op haar gedeellte van het bed![]()
Je ziet toch dat het ook gewoon niet kanquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
Ze moeten elkaar toch ergens wel leuk vinden...... anders kan je dit toch ook gewoon niet? Of ben ik nou zo gruwelijk ouderwets....
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er ook behoorlijk veel moeite mee hebben om te gaan lopen vozen met iemand, gewoon omdat het moet.
Amanda speelt ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef sjesze het volgende:
En al zou Huub het om het spel doen,volgens mij hebben ze het echt wel gezellig samen!
Een tijd niet gezien hier.... zou ie uitgelikt zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
Aan de andere kant is Amanda natuurlijk wel zo'n naïef typje dat met iedere vent die haar aandacht schenkt in bed duikt...
Behalve Likkende_Lassie dan...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
Gelijk weer eisen stellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Mits het een lekkere eend man is natuurlijk!![]()
Breenless slaapt een stuk lichter dan Huub........Daaromquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
Waarom kruipt Eric niet eens een nachtje naast Braajen?
"Oh, jij stoutmatige homofolius, jij wilt door mijn robuustelijke Brianwall? Permittameer mij dan jouw roze aarsje eens lekker te bewerkstelligen".quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:16 schreef Lieve het volgende:
Waarom kruipt Eric niet eens een nachtje naast Braajen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onzin dat dit helemaal gescript is. Ik geloof best dat dit zou kunnen, waarom zou dit zo ontzettend niet mogelijk zijn dat zij elkaar gewoon willen zoenen?Ik vind sowieso dat continu "ooooh wat gescript dit" "oooh wat slecht geacteerd" "hoeveel zouden ze hier voor krijgen?" echt mega-irritant. Kijk 't dan lekker niet of maak 'n apart 'roep-hier-dat-'t-fake-is-topic'.
![]()
En dan die camerapiepjes op de achtergrondquote:
Maar hij MAG toch gewoon wakker zijn? Daar heb IK geen moeite meequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless slaapt een stuk lichter dan Huub........Daarom
Maar het is wel lekker om te roepen als sommige dingen er zo dik bovenop liggen (sorry Jaap)...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan later absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De onderste cap is zo mooi, die is leuk om naar ze te sturen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze is toch ook wel heel erg blonT
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze beiden roken lijkt het me minder erg, voor brian moet het erger zijnquote:
Ben het wel met je eens. Sommige dingen worden gestuurd, zoals in adviezen geven enzo en bij stemmingen, maar echt niet alles is nep. Dit ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan laten absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?
Ach, je moet het ook lekker zelf weten. Ik weet alleen dat ik absoluut geen seconde meer zou kijken als ik ook maar enigszins het idee had dat het allemaal nep is.
Er wordt niet gescript, er wordt wel af en toe gestuurd (terecht).quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je opmerkingen echt totaal niet. Denk je nou écht dat dit allemaal voorgeschreven is? Even serieus, denk je dat écht? Zo ja, dan begin je echt net zo paranoide te worden als Sylvia die vanavond dacht dat Natasia al lang wist dat Jaap er in zou blijven en haar reacties dus allemaal acteerde. Denk je écht dat de redactie dit soort zaken voorschrijft en waardoor je dan laten absoluut een keer de fout in gaat omdat het niet uit jezelf is gekomen?
Ach, je moet het ook lekker zelf weten. Ik weet alleen dat ik absoluut geen seconde meer zou kijken als ik ook maar enigszins het idee had dat het allemaal nep is.
Iedereen mag hier lekker roepen wat ie wil, dat doe jij dat doen anderen en dat doe ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
Ja, je mag de cap gebruiken om op te sturen ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef Yollie het volgende:
[..]
De onderste cap is zo mooi, die is leuk om naar ze te sturen.
Waarom is dat lekker, om dat steeds te roepen, en dan bedoel ik dat 't echt in élk topic staat. Kunnen we niet gewoon met z'n allen accepteren dat sommige dingen gestuurd worden en er verder gewoon niet op letten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker om te roepen als sommige dingen er zo dik bovenop liggen (sorry Jaap)...
Ja hij houdt echt van amandaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:20 schreef sjesze het volgende:
En toch is Huub veel socialer dan Brian is. en zeker eerlijker, ik bedoel niet betrouwbaarder!!
Nou inderdaad. Waarom zwaai je me dan uit?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen mag hier lekker roepen wat ie wil, dat doe jij dat doen anderen en dat doe ik ook![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom is dat lekker, om dat steeds te roepen, en dan bedoel ik dat 't echt in élk topic staat. Kunnen we niet gewoon met z'n allen accepteren dat sommige dingen gestuurd worden en er verder gewoon niet op letten?
Volgens mij is 't alleen maar 'lekker om te roepen' omdat je dan wil laten zien 'maar IK ben er niet ingetrapt hoor, ik riep al 10000 keer (tot grote ergernis van Taurus) dat 't allemaal nep was!![]()
![]()
![]()
'.
Althans, zo komt 't beetje over op mij![]()
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Waarom zwaai je me dan uit?![]()
Ja daar houden mannen van hequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
Wat is Amanda heerlijk naief....
Helemaal niet?! Je mág wel vanalles zeggen, maar ik vind 't wel irritant! En dat mag toch net zo goed? Jij spreekt jezelf tegen, je zit me uit te zwaaien en gelijktijdig te zeggen dat iedereen mag zeggen wat ie wil, ik gaf m'n mening over iets.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoor![]()
Nee joh, het is allemaal gescriptquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel erg tegen hoor![]()
Jammer dat ze al 19 is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja daar houden mannen van he![]()
Erbij...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef farceman het volgende:
Ja nu moet Huub het alleen proberen niet binenn twee dagen te verpesten!
dan heeft hij een goed sex maatje erbij
Je weet het niet, scan. De volgende stemming is over 2 weken en in die tussentijd kan nog zoooooo veel gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda naar bed. Dus ondanks de drank had ze zichzelf toch nog wel redelijk in de hand. Maar er broeit duidelijk iets tussen Huub en Amanda. De vraag is of dat morgen nog zo is, als ze weer nuchter is. De vraag is ook of het gunstig is. Brian krijgt het gevoel dat Amanda niet meer zijn backup is en stemt Jaap er nooit meer uit.
Omdat Jaap gestoord is. En Huub niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Mag ik weten waarom het wel goed is dat huub daar staat en als een minder popu jongen daar staat iedereen op de achterste benen staat.
Die minder popu jongen leek tot alles in staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Mag ik weten waarom het wel goed is dat huub daar staat en als een minder popu jongen daar staat iedereen op de achterste benen staat.
Precies, die paarden hebben rust nodigquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Hupert moet daar ook opdonderenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Bedankt.quote:
Dat is waar, maar ik weet ook dat Brian erg bezig is om zo veel mogelijk backups te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet het niet, scan. De volgende stemming is over 2 weken en in die tussentijd kan nog zoooooo veel gebeuren.
Nu is ze een naïef meisje van 19quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:35 schreef Dynabite het volgende:
Amanda zal wel stijgen bij de she-fans. Ik neem aan dat Amanda nu geen "vieze gore domme hoer" meer is, nu ze wat met Huub heeft.
![]()
hahah die scanman jij was toch zo zeker dat dat ging gebeuren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda naar bed. Dus ondanks de drank had ze zichzelf toch nog wel redelijk in de hand. Maar er broeit duidelijk iets tussen Huub en Amanda. De vraag is of dat morgen nog zo is, als ze weer nuchter is. De vraag is ook of het gunstig is. Brian krijgt het gevoel dat Amanda niet meer zijn backup is en stemt Jaap er nooit meer uit.
Dat heet kudde gedrag, als je een braaf mannetje met een groot geweten tussen stenen gooiende hooligans zet gaat hij vanzelf meedoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend. De gemiddelde Nederlandse kijker zou Huub normaal echt keihard afstraffen. Hij neukt alles wat los en vast zit en heeft geen enkele boodschap aan het begrip 'trouw'. En toch krijgt hij nog altijd heel erg veel stemmen. Ik verbaas me er echt over, aangezien normaal zo iemand aan de schandpaal wordt genageld.
Iedereen wil Huub zijn. Toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend. De gemiddelde Nederlandse kijker zou Huub normaal echt keihard afstraffen. Hij neukt alles wat los en vast zit en heeft geen enkele boodschap aan het begrip 'trouw'. En toch krijgt hij nog altijd heel erg veel stemmen. Ik verbaas me er echt over, aangezien normaal zo iemand aan de schandpaal wordt genageld.
Misschine omdat die gestoorde hem chips probeerde te voeren. Zomaar een ideetje hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Alsof intelligente mensen sms-enquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Het is toch overduidelijk dat hier iets ECHT heeel erg moois opbloeit? Waarom altijd zo cynischquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:35 schreef Dynabite het volgende:
Amanda zal wel stijgen bij de she-fans. Ik neem aan dat Amanda nu geen "vieze gore domme hoer" meer is, nu ze wat met Huub heeft.
![]()
Het 'ontwapenende' aan Huub is dat het vooraf zegt en altijd gewoon eerlijk is. Dat maakt hem een 'boefje' en geen 'bandiet'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Hmm ik kan me wel een paar redenen bedenkten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Absoluut niet zeker. Het voelde heel erg verkeerd en het voelde de hele dag al alsof Brian Jaap er niet uit ging stemmen. Maar tegen beter weten in ga je dan zeggen dat het echt niet anders kan dat Brian hem er uit stemt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
[..]
hahah die scanman jij was toch zo zeker dat dat ging gebeuren?
had ik weer gelijk he...
verheug me nu al op een kwade brian morgen
Een van de volgende stemmingen zal vast zijn: Mogen Cora en Jaap hier in DGK trouwen of Hupert en Amanda...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat hier iets ECHT heeel erg moois opbloeit? Waarom altijd zo cynisch
<fingers crossed>
Pfffff huub heeft echtwel een stoornis.... grootheidswaanzin/napoleon complexquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat Jaap gestoord is. En Huub niet.
Die laatste twee zorgen natuurlijk voor een ware Traumhochzeit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Een van de volgende stemmingen zal vast zijn: Mogen Cora en Jaap hier in DGK trouwen of Hupert en Amanda...
Sommige mensen komen overal mee weg en dat komt omdat ze gewoon eerlijk zijn. dat is de hele truk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Tsja.. ben ik het wel mee eens. Komt denk ik ook omdat Huub daar wél eerlijk in is. Hij belooft geen eeuwige trouw en zegt altijd dat hij nooit trouw zal zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Syl zei dat ze rust nodig haddenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Bolle kent Huub, en Huub kan met de paarden omgaan. Die geflipte Godfather weet niet eens hoe ze heet...... Maar goed, NU MOETEN DE PAARDES SLAPEN!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die laatste twee zorgen natuurlijk voor een ware Traumhochzeit.
Hmm raar is het wel, niet eng. Niet iets wat normaal is. Ik zou ook over de zeik zijn als zo'n dronken malloot dan 's avonds laat terug gaat naar een merrie die het niet makkelijk heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:38 schreef Lieve het volgende:
Chips aan paarden voeren? Dat is eng?Jaap had een beetje het Freddy Krueger effect op de paardjes
Daar lijkt het wel op, ware het niet dat hij gelijk heeft. Zonder Huub is DGK echt niets. Zélfs zijn tegenstanders zouden dat moeten toegeven. Ik mag ook Natasia voor geen meter, maar ik weet wel dat zij ook best een belangrijk aandeel heeft en eigenlijk gewoon tot het einde moet blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pfffff huub heeft echtwel een stoornis.... grootheidswaanzin/napoleon complex
Ik verbaas mezelf er ook over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze werd helemaal niet onrustigquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Syl zei dat ze rust nodig hadden![]()
Dat beest werd helemaal onrustig van huub
Het is maar wat je normaal noemt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Hij wilde wel even 'achter' een borrel (lees joint) komen pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub praat met iemand van de redactie via de plasma tv.
Volgens mij tegen het plasmascherm.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Tegen wie lult Huub nu ??
Of is ie para
30 minuten tv per week toch ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |