pijnlijk onderwerpquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom.
Heeft wel een aantal redenen, geen zin die hier te posten...
ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb er zin in!
In de dug-out naast Henkie lijkt me wel cool dan.quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ook dat boeit niet, gewoon gaan staan waar je wil.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Anders ik wel
http://www.retteketet-az.nl/retteketet-az.swf
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de dug-out naast Henkie lijkt me wel cool dan.
jij welquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Geboren Hagenees, wat verwacht je?quote:
laat je vuurwerk thuis, oke?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geboren Hagenees, wat verwacht je?
Zolang die AZ'ers hun rateldingen thuislaten.quote:
Jezus wat een treurigheid dat AZ liedquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Anders ik wel
http://www.retteketet-az.nl/retteketet-az.swf
Die stel ik sowieso voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Whaha ok danquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat je het waarmaakt nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geboren Hagenees, wat verwacht je?
Ik ben een serieus persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel slim om alles wat op internet gezegt wordt, serieus te nemen![]()
Jij weet toch wel beter?
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezien) de bekerfinale zouden spelen in de arena?
Ik kan me ook nog wel een fikkie in de Arena herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Begin al weer bijna een mat te kweken.quote:
picsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Begin al weer bijna een mat te kweken.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een nieuwe grasmat voor in de arena ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
52 euri ook nog wel toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Een aantal, 69 euro per stuk ofzo...
Hmm ja, om 14:00 nog wel zie ik nu. Maar zal niet lang duren voor het uitverkocht is.quote:
hopelijk hebben we goed weerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, wat een naaiers. Ach, ik heb me kaartje en een mooie dag.
68,5 euro, maar natuurlijk.quote:Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter ¤ 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op ¤ 68,50 (vak 918).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |