Moet je niet aan je pik trekken rond dit tijdstip?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Xepotzius het volgende:
[..]
Dat meen ik wel, jij proleet. Het mag toch duidelijk zijn dat fatsoenlijk academisch geschoold volk zich niet zal verlagen tot dit soort acties van dit soort bosaapvolkeren.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef Xepotzius het volgende:
...Groningen ....
Nee, jij inferieure, dit betekent, met een t, dat jij weer eens niet begrepen hebt wat ik schrijf. Tragisch. Meer woorden heb ik er niet voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Acryl het volgende:
[..]
betekend dit dat je harde nueqsecks wilt?
carebearquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kansloos topic
Xepotzius, weledelgestrenge gebruiker, hierbij legt de Belangencommissie "Geen Autoritair Gezeik" een dwangbevel van de rechter aan u voor. Indien u zich niet aan de in het stuk genoemde regels houdt, zal de rechter u een dwangsom van ¤100 opleggen per autoritaire post.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Xepotzius het volgende:
[..]
Nee, jij inferieure, dit betekent, met een t, dat jij weer eens niet begrepen hebt wat ik schrijf. Tragisch. Meer woorden heb ik er niet voor.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef Xepotzius het volgende:
[..]
Nee, jij inferieure, dit betekent, met een t, dat jij weer eens niet begrepen hebt wat ik schrijf. Tragisch. Meer woorden heb ik er niet voor.
Ja dat is ook echt Xebro he.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef Blivox het volgende:
[..]!
Kom op Xebro, je maakt het me wel erg gemakkelijk!
Moet jij niet gaan vrijmiboën met je corpsmaatjes, verachtelijke omhooggevallen ballo?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Xepotzius het volgende:
[..]
Dat meen ik wel, jij proleet. Het mag toch duidelijk zijn dat fatsoenlijk academisch geschoold volk zich niet zal verlagen tot dit soort acties van dit soort bosaapvolkeren.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |