Nee idd, jij laat wel je vriendin 'de macht' over je hebben en alles doen wat zij zegt. Wees een kerel, een man. een meid heb je nie nodig (alleen voor het neuken dan)quote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef WallOfStars het volgende:
goede prioriteiten kerel.....ahum...kuch...kuch...
Ah. Lukt het nog om diepzinnige gesprekken te voeren met je XBOX?quote:Op zondag 22 april 2007 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En ik zal uitleggen waarom.
Als mijn vriendin het niet kan uitstaan dat ik ook een hobby heb is ze niet geschikt voor me. Ze is dan te snel op haar tenen getrapt, en het zal gegarandeerd op andere terreinen ook wrijven en botsen. Dus geen geschikte partner. Het is even kut dan, maar dan ga ik gewoon op zoek naar iemand die me wel de vrijheid geeft.
Wat ook een afknapper is (praktijkvoorbeeldje)... Uuuuren spendeerde ze in kledingwinkels om naar iets leuks en nieuws te kijken... Maar een keuze kunnen maken, nee dat lukte haar niet.
Als ik vervolgens een dag later even een audiozaak binnenstap, of even de Media Markt door wil, hoor ik haar om de 10 meter zuchten. Nou sorry dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.![]()
Praten met addictsquote:Op zondag 22 april 2007 23:56 schreef aightZz het volgende:
Dus voor jou gaat het alleen om diepzinnige gesprekken? wees een vent man. Mijn Xbox is alles voor me, me leven, me vrouwtje.
Je wordt een feederquote:Op zondag 6 mei 2007 10:10 schreef aightZz het volgende:
Goed,
ze heeft kort geleden al haar kleren en spulletjes opgehaalt en is voogoed verdwenen uit mijn leven, inmidels heb ik een nieuwe leren kennen, heb der duidelijk uitgelegt waarom me vorige relatie mis ging en ze zei dat het geen probleem was, dat ze niet zo is etc. Ik denk dat ik dit keer wel de goede 'vrouw' te pakken heb want ze houd van slapen, op de bankzitten TV kijken en breien, wat jammer is dat haar lichaam redelijk grooot is gebouwd en dat ze niet snel van locatie a naar b kan, heb trouwens meteen een nieuwe stevige bed gekocht en we gaan al 2 weekjes samen.
Groetjes
In je eerste post kon ik nog wel meegaan maar nu overdrijf je het zo erg dat het wel duidelijk is dat dit een hoax isquote:Op zondag 6 mei 2007 10:10 schreef aightZz het volgende:
Goed,
ze heeft kort geleden al haar kleren en spulletjes opgehaalt en is voogoed verdwenen uit mijn leven, inmidels heb ik een nieuwe leren kennen, heb der duidelijk uitgelegt waarom me vorige relatie mis ging en ze zei dat het geen probleem was, dat ze niet zo is etc. Ik denk dat ik dit keer wel de goede 'vrouw' te pakken heb want ze houd van slapen, op de bankzitten TV kijken en breien, wat jammer is dat haar lichaam redelijk grooot is gebouwd en dat ze niet snel van locatie a naar b kan, heb trouwens meteen een nieuwe stevige bed gekocht en we gaan al 2 weekjes samen.
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |