quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef aightZz het volgende:
Dit brengt mij naar het advies deel, Ik was van plan om mijn TV te verplaatsen naar haar oude kamer en die kamer om te bouwen in een Game-room (LAN-parties geven etc), alleen is het signaal daar heel erg zwak. Weet iemand een draadloos signaal die sterk genoeg is voor mijn Linksys WRT54GL draadloze router? of een app die de signaal versterkt?
Alvast bedankt.
Alex
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef aightZz het volgende:
Ik hou van Games, vooral Gears of War op de Xbox360, een " life changing experience " voor mij
Inderdaad, gewoon het hele "xbox360 of vriendin" keuze onderwerp vermijden maar je druk houden met signaalsterktequote:
Scherp.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon het hele "xbox360 of vriendin" keuze onderwerp vermijden maar je druk houden met signaalsterkte![]()
![]()
![]()
![]()
Trek een kabel naar die kamerquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef aightZz het volgende:
Probleem is; Ik heb geprobeerd mijn modem te verplaatsen, maar 't signaal is gewoon echt te zwak vooral in dat kamer. Ik heb de kamer nodig omdat het groot is en perfect past voor mijn Game-room. Ik heb trouwens de ADSL Family van Orange en wil een goede signaal versterker hebben (prijs maakt mij niet goed).
dan is het in ieder geval een goede lemmingquote:
'k gebruik Tomato firmware op de WRT54GL... daarmee krijg je ook de optie om het vermogen van de antenne op te voeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef aightZz het volgende:
Probleem is; Ik heb geprobeerd mijn modem te verplaatsen, maar 't signaal is gewoon echt te zwak vooral in dat kamer. Ik heb de kamer nodig omdat het groot is en perfect past voor mijn Game-room. Ik heb trouwens de ADSL Family van Orange en wil een goede signaal versterker hebben (prijs maakt mij niet goed).
ja hij moet toch af en toe ook wat te neuken hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:57 schreef Candaasje het volgende:
Waarom heb je dan een vriendin AightZzz?
Ik bedoel, je lijkt kennelijk weinig om dr te geven..
mijn detective instinct zegt dat ze lelijk isquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Candaasje het volgende:
Dan neem je toch geen vaste relatie die je zo verwaarloosd?
(Als dit al 5 jaar aan de gang is verklaar ik zn vriendin ook voor gek, maar goed)
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Candaasje het volgende:
Dan neem je toch geen vaste relatie die je zo verwaarloosd?
(Als dit al 5 jaar aan de gang is verklaar ik zn vriendin ook voor gek, maar goed)
Digital Corner. DIGquote:Dit brengt mij naar het advies deel, Ik was van plan om mijn TV te verplaatsen naar haar oude kamer en die kamer om te bouwen in een Game-room (LAN-parties geven etc), alleen is het signaal daar heel erg zwak. Weet iemand een draadloos signaal die sterk genoeg is voor mijn Linksys WRT54GL draadloze router? of een app die de signaal versterkt?
Waarom een foto..?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef aightZz het volgende:
[afbeelding]
Links goede vriend van mij, me (ex)vriendin midden in, rechts me zus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |