Hij kan een paard laten lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat geen koffers pakken, hij gaat terror maken. Hij gaat iedereen hier kapot maken.
Je moederquote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.
Jaap gaat voor de eeuwige roem.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef Prosac het volgende:
Jaap wil 5 liter alcohol naar binnen werken
Hehe, die zit straks weer beneden te schreeuwen om een ambulance! Nu zeurt 'ie nog dat 'ie onoverwinnelijk is, straks gaat meneer 'dood'quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef 026 het volgende:
Voor het eerst dat ik moet lachen om jaap, die kotm wel laat los!
en er komt een filmpje.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef mazaru het volgende:
Wauw!!!!
Ik schakel net te laat in. Maar dank zij jullie mooie caps zit ik toch nog met een bonk in mijn keel.
Prachtig zeg!!!
![]()
![]()
Nee, ligt aan je verbinding.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft iemand voor mij streams die het wel doen?
Wat een oetlul.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef daWeasel het volgende:
Hahah die Brian, de nageboorte moet er nog uit. Brian: "Wat, zit er nog een paard in?":)
Als men een keer stopt met mij persoonlijk aanvallen... ik begin niet met die persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou een keertje op![]()
En daar slaat ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan ga ik volgens mij in mn broek plassen, wat een sufferd is dat, jaap the invinciblequote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef Judah het volgende:
[..]
Hehe, die zit straks weer beneden te schreeuwen om een ambulance! Nu zeurt 'ie nog dat 'ie onoverwinnelijk is, straks gaat meneer 'dood'
Klik eens, het helpt. Dank je.quote:
Met zo een persoonlijkheid zijn ze onontkoombaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als men een keer stopt met mij persoonlijk aanvallen... ik begin niet met die persoonlijke aanvallen![]()
Hier ook, alle 4 streams perfect!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ligt aan je verbinding.
Er zijn namelijk maar 2 bronnen, en ze werken bij mij allebij prima
lijkt er absoluut niet op. Amanda en Natasia hebben het ook helemaal gehad met Japioquote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JAAPIE JAAPIE JAAPIE JAAPIE!!!
en dan wordt Eric er keihard uitgestemd.
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum of DGK HOOLIGANS#7quote:
Het was nog even spannend hoor, maar alles is goed gegaan gelukkig! Was echt bang dat het mis zou gaanquote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Ik was heel even weg en hetveulentje
is al geboren.
Neem een power abonnement en je bent ervanaf.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef StephanL het volgende:
de laaste dagen lopen de streams ook voor geen meter bij mij.
Dankzij jouw link nu wel, mijn dank. Buffert enorm maar het is meer dan ik had.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ligt aan je verbinding.
Er zijn namelijk maar 2 bronnen, en ze werken bij mij allebij prima
Ja, lekker. Waar proosten we op?quote:
Jaap is tof he! Voor mij ook het hoogtepunt...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Shit wat gaaf. In ieder geval mijn hoogte punt wat de gouden kooi betreft![]()
Bij mij al twee dagen helemaal niks. Af ent oe kan ik 1 stream redelijk volgen, maar nooit meer dan 1.quote:
quote:
Prachtig!quote:
Hij maakt tv?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
Kijken jullie wel naar Jaap op de streams....? Die gaat helemaal los...
Ze moesten best hard trekken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef itsme het volgende:
Ook goed van syl hoor. ze heeft echt mee geholpen.
Omdat volgens mij niemand hem hoorde, nogmaals.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef daWeasel het volgende:
Hahah die Brian, de nageboorte moet er nog uit. Brian: "Wat, zit er nog een paard in?":)
Graag gedaan, blij dat ik achter de stream zatquote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Prachtig!
Bedankt voor je vele mooie caps.![]()
Op het veulentje ( Oh shit, vergeet de betekenis van drinken gisteravond)quote:
Wauw, wat een stoere, trotse meid!quote:
Ik ook. Dit was echt mooi.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Lieve het volgende:
Wat geweldig is dit. Ik kwam gelukkig net op tijd kijken. Mijn eerste veuken geboren zien worden
![]()
Dank je wel DGK!Hier ben ik heel blij mee, wat mooi!
paardenmeisje.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Copycat het volgende:
Is het eigenlijk een merrie of een hengst?
Een merrie.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Copycat het volgende:
Is het eigenlijk een merrie of een hengst?
1 pc en een laptop gaan draadloos perfect... al dagen.... Mijn hoofd pc gedraad is voor 23.00u bagger....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij al twee dagen helemaal niks. Af ent oe kan ik 1 stream redelijk volgen, maar nooit meer dan 1.
Zo gaat de lol er wel heel snel af.
huhquote:Op donderdag 19 april 2007 20:19 schreef Ricard0j het volgende:
[afbeelding]
Wauw, dat paard op de achtergrond kan staan!
Om mij had het niet gehoeven, maar wel leuk om te zien dat anderen het echt leuk vinden.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Dit was echt mooi.
(al ben ik nu nieuwsgierig wat jaap doet)
Ik ook, had dit niet graag willen missen, de eerste keer dat ik dit zie.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Graag gedaan, blij dat ik achter de stream zat
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef bunnyma het volgende:
Jaaap: Een meisje is fijn voor Huub".
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Prachtig!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap. Als het veulentje een vrouwtje is, dan is dat lekker voor Huub
.
lul:(quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef pullup het volgende:
Jaap: wist je dat ik hoogbegaafd ben ?
Nicolaas: Ja hoor dat kan ik aan je zien ( op niet eens een heel doorzichtig sarcastisch toontje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |