Als men een keer stopt met mij persoonlijk aanvallen... ik begin niet met die persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou een keertje op![]()
En daar slaat ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.
Dan ga ik volgens mij in mn broek plassen, wat een sufferd is dat, jaap the invinciblequote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef Judah het volgende:
[..]
Hehe, die zit straks weer beneden te schreeuwen om een ambulance! Nu zeurt 'ie nog dat 'ie onoverwinnelijk is, straks gaat meneer 'dood'
Klik eens, het helpt. Dank je.quote:
Met zo een persoonlijkheid zijn ze onontkoombaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als men een keer stopt met mij persoonlijk aanvallen... ik begin niet met die persoonlijke aanvallen![]()
Hier ook, alle 4 streams perfect!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ligt aan je verbinding.
Er zijn namelijk maar 2 bronnen, en ze werken bij mij allebij prima
lijkt er absoluut niet op. Amanda en Natasia hebben het ook helemaal gehad met Japioquote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JAAPIE JAAPIE JAAPIE JAAPIE!!!
en dan wordt Eric er keihard uitgestemd.
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum of DGK HOOLIGANS#7quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |