Jij kan oprukken en heel snelquote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol......straks is dat paard dood....
Flikker toch op, oetlulquote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:
Over jou denk ik anders.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhahahaha Jaap is geweldig
Ik ook. zat me tranen. Mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef Liess het volgende:
Ooh echt ik heb kippevel, zo mooi om te zien!
http://www.izap.tv/?stationid=270quote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef annelies80 het volgende:
die klote stream doet het niet, dus heb ik het helemaal gemist, heeft iemand nog ff een andere site waar ik streams op kan vinden?
Het is wel onwijs mooi zeg! hihi
Nou ja nog ff en het doekje gaat weer over je kooitjequote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
mag niet users aanvallen FOEI!
Laten rotten en negeren.quote:
Leuk he?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jaquote:
is goed hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef Markeerstift het volgende:
Prachtig om te zien!
Helaas bufferde de stream toen het veulen eruit kwam.. maar ik ga ervan uit dat iemand het straks op youtube zet![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef CartWOman het volgende:
Pfff, even bijkomen, Wat is DIT mooi zeg.... ik was ook bang, goddank goed afgelopen.
Wat een mooi veulentje, en Erginia zo lief.![]()
over ca een uurtje zei ze.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Gaat het nu meteen proberen te staan?
Jawel hoor, als er echt niets anders was. Jij had vast ook een lieve moeder! Toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat lief dat die moeder zo die gore zooi eraf likt..ik zie mijn moeder niet de placenta en andere zooi eraf likken.
O nee? Schijt aan. Je bent een walgelijke klootzak.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
mag niet users aanvallen FOEI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |