Lijkt me wel moeilijk rijden met zo'n camerahoek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is een echte ingame screenshot van Forza 2 trouwens, geen replay/photo mode.
Developer camera he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk rijden met zo'n camerahoek.
Niet echt een makkelijke camera hoek om in te spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is een echte ingame screenshot van Forza 2 trouwens, geen replay/photo mode.
hoezo niet full-size? die afbeelding met die blauwe nissan is gewoon 1280x720?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Niet echt een makkelijke camera hoek om in te spelen.
En jammer dat hij niet full size is. Nou zegt het nog niet echt veel.
Bovendien doet dat alles niks af aan het feit dat het geen mooie auto is.
Fuck, ik ben gewent als ik met mijn muis over iets klikbaars heen ga dat mijn pijltje een handje wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
hoezo niet full-size? die afbeelding met die blauwe nissan is gewoon 1280x720?
Ik gok wel op Replay mode. Zo zag de preview build er in ieder geval nog niet uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Een developer postte dit op neogaf als ingame shot.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gok wel op Replay mode. Zo zag de preview build er in ieder geval nog niet uit
Hopelijk kunnen ze nou mensen door middel van achievements overhalen die dingen uit te zetten. In FM1 was ik zo'n mietje die alles aan had, en nog niet kon winnen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef NLegendkillerr het volgende:
Ook ik heb Forza gisteren even gespeeld. Het is op zich niet mijn game (ben meer van de arcade), maar het was best nog best leuk om te spelen, mede omdat er wat hulpmiddelen in te schakelen waren waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt
Ik vloog ook nog elke bocht uit, zeker met de Ferrariquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef NLegendkillerr het volgende:
Ook ik heb Forza gisteren even gespeeld. Het is op zich niet mijn game (ben meer van de arcade), maar het was best nog best leuk om te spelen, mede omdat er wat hulpmiddelen in te schakelen waren waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt
Replay is ook ingame...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een developer postte dit op neogaf als ingame shot.
Het is mijn game niet, dus ook ik had meer de gasknop erop dan dat ik tijdig remdequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vloog ook nog elke bocht uit, zeker met de FerrariKreeg elke keer enorme penalties
maar wie ben jij dan?
Zal de volgende keer even op de bar klimmenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef Fliepke het volgende:
Zeg hoeren die er gisteren ook waren. Stel je dan even voor de volgende keer
Ik was er immers ook
Een replay valt toch onder de noemer in-engine?quote:
Zonder hulpmiddelen kan ik het echt niet. Alleen vond ik het in Forza 1 iets te ver doorgeslagen. Die enorme kleurband die aangaf wanneer je moest afremmen of het gas moest loslaten was te betuttelend. Maar nu heb ik begrepen dat er in Forza 2 een optie is waarbij alleen het rempunt wordt aangegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef NLegendkillerr het volgende:
Iedereen liep bijna in een hemd. Je kunt ook net zoals Hellfire gewoon GH2 gaan spelen en zo doen als hij dan val je ook wel opquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef NLegendkillerr het volgende:
[..]
Het is mijn game niet, dus ook ik had meer de gasknop erop dan dat ik tijdig remde![]()
René van een andere website, had een gestreept overhemd aan.
[..]
Zal de volgende keer even op de bar klimmen![]()
Liever niet, was je je pillen vergeten Hellfire?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Iedereen liep bijna in een hemd. Je kunt ook net zoals Hellfire gewoon GH2 gaan spelen en zo doen als hij dan val je ook wel op
Ik heb nog met je staan lullen daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Iedereen liep bijna in een hemd. Je kunt ook net zoals Hellfire gewoon GH2 gaan spelen en zo doen als hij dan val je ook wel op
nee, is ook photomode. Ze hadden het over de kleurverzadiging ofzo, en volgens hem was die screen de basis-settingquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een developer postte dit op neogaf als ingame shot.
Je hebt PM. Stomme is dat je me nog ergens bekend van voorkwam, maar ik wist echt niet waarvan. Hellfire zegt ook ff niks ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, is ook photomode. Ze hadden het over de kleurverzadiging ofzo, en volgens hem was die screen de basis-setting
?quote:This is a very standard game shot and should give you an idea of what the game looks like:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |