Ah, het is indd niet verstandig om Yvonne uit te maken voor zoietsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee niet voor t plaatsen maar om iemand er voor uitmaken.
neem ik toch aan![]()
quote:Burgemeester Cohen heeft vandaag besloten dat het eventuele kampioensfeest van Ajax niet zal worden gevierd op het Leidseplein, maar in de Amsterdam ArenA. Dat meldt AT5 zojuist. Aanleiding zijn de rellen die vorig jaar uitbraken na het behalen van de beker en het feit dat Ajax de titel op 29 april binnen kan halen. Vanwege Koninginnenacht en -dag vindt Cohen het onverantwoord de huldiging op het Leidseplein te houden. Mochten er op 29 april toch supporters naar het plein komen, dan treedt de politie streng op als het uit de hand dreigt te lopen.
Bus is kut. Doe mij de trein maar zoals altijdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
hihi![]()
![]()
Maar hoezo zou de bus vetter zijn?
Hoezo wanna-be's dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslagen/Ajax-Rkc/Ajax-Rkc.htm
Zijn dit nou echt wannabees of wat
Aan de foto's te zien stonden ze op zuid 2e ring ofzo?
Nee, omdat we daar altijd winnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Waarom wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld? Zodat daar ook eens goed voetbal te zien is?
Beetje 410 achtig vind je niet dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo wanna-be's dan?
[..]
Nee, omdat we daar altijd winnen.
Vind ik ook ja, lekker 1e trein. Dagje 010quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bus is kut. Doe mij de trein maar zoals altijd
We hebben het over de beker.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef JlGSAW het volgende:
We worden toch geen kampioen, lekker belangrijk waar we het gevierd zouden hebben als we kampioen zouden zijn geworden. Volgend jaar gewoon weer op het Leidseplein, zoals het hoort.
Cohen heeft het over een eventueel kampioenschap, over beker-huldiging is nog niets bekend.quote:
Dat zijn toch gewoon die kaarten die iets van 5 euro per jaar kostenquote:Verkoopinformatie
Op dit moment beschikken wij nog niet over concrete informatie omtrent de kaartverkoop voor de finale. Wel is het zo dat alleen Ajax Club Cardhouders een kaart kunnen kopen voor deze wedstrijdDe verwachting is dat wij a.s. vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema kunnen gaan communiceren. Vermoedelijk zal de kaartverkoop a.s. zaterdag 21 april al van start gaan.
Is denk ik een foutje, ze bedoelen gewoon iedereen met een Ajax kaart.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon die kaarten die iets van 5 euro per jaar kosten
In de ArenA wel zo'n beetjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft 410 het patent op vlaggen en fakkels in handen gekregen dan?
quote:Stam misschien zondag al in actie
Henk ten Cate liet tegenover FCUpdate.nl weten dat Stam dichtbij een rentree is. "Jaap zou misschien zondag tegen Sparta al kunnen spelen", aldus Ten Cate. "We zijn echter heel voorzichtig met hem. Het moet echter wel heel raar lopen wanneer Stam volgende week niet tegen Willem II kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |