Wow wat heeft die lekkere tieten heyquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:09 schreef fathank het volgende:
[afbeelding]
Zojuist clubkaartje opgehaald, morgen kaarten halen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wow wat heeft die lekkere tieten hey
Als jij gaat vertellen dat zij geen lekkere tieten heeft moet je toch eens je beeld van mooie tieten aan gaan scherpenquote:
oudquote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[[url=]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
tweakertjes
Ik vind ze ook niet echt mooit ofzo, mij te grootquote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Als jij gaat vertellen dat zij geen lekkere tieten heeft moet je toch eens je beeld van mooie tieten aan gaan scherpen
Bullshitquote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
En geloof het of niet, het is van het vrouwelijk soort
of jij doet even je bestquote:
Het lijkt toch echt op een (homo) gast, wel lekkere vriendinnen heeft ie (zij dan?)quote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Mojave het volgende:
[..]
Het is echt waar:
http://www.sjikkemo.tk
![]()
kom op, dat kán toch gewoon geen vrouw zijn?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
kleding en stijl lijken zeer mannelijk, maar ooghoeken/wenkbrauwen zeggen me dat het een vrouw is...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kom op, dat kán toch gewoon geen vrouw zijn?
Geloof mij, het is een vrouwquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef jorgentol het volgende:
Dat is geen vrouw!
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Geloof mij, het is een vrouw.
Heb zelf ook in Enschede gewoond en ben er wel eens tegengekomen met uitgaan. (Ken haar verder niet hoor)
Dat is echt viesdikquote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Als jij gaat vertellen dat zij geen lekkere tieten heeft moet je toch eens je beeld van mooie tieten aan gaan scherpen![]()
* JortK twijfelt wel of je echt zijn, en geen opvulling gebruikt voor op de foto
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Geloof mij, het is een vrouw.
Heb zelf ook in Enschede gewoond en ben er wel eens tegengekomen met uitgaan. (Ken haar verder niet hoor)
Voor de eerste keer dat deze eens echt van toepassing is:quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef Mojave het volgende:
[afbeelding]
Dude, ik weet niet hoe klein jouw handen zijn....quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is echt viesdik
Handje vol is genoeg
Die dingen kon k niet eens met 2 handen vasthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet hoe klein jouw handen zijn....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |