Whaha 2 van die stekelvarkens waren ook op flockers, ze stonden even 'n paar meter van me af en prikte me bijna in m'n ogen met hun stekelsquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef M3CABRIO het volgende:
Deze lui claimen elke avond meer dan 5 chicks de man te scoren.
Dan doe ik toch echt iets verkeerd, mijn Ferrari cabrio gaat de deur uit, ik smeer mijn kop voortaan ook met stront in en wacht de lekkere chicks af....
[afbeelding]
wtfquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:53 schreef Grasnaaier64 het volgende:
http://http://www.youtube.com/watch?v=vXwlYEhgvs4
dit zijn er al 2 voor die 1equote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef M3CABRIO het volgende:
Deze lui claimen elke avond meer dan 5 chicks de man te scoren.
Dan doe ik toch echt iets verkeerd, mijn Ferrari cabrio gaat de deur uit, ik smeer mijn kop voortaan ook met stront in en wacht de lekkere chicks af....
[afbeelding]
En wat voor 2quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef mic_forever het volgende:
[..]
dit zijn er al 2 voor die 1e![]()
[afbeelding]
Wat maakt t uit of ie cola drinkt? Of is het stoer om bier te drinken?quote:
Zolang je maar scoort toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat maakt t uit of ie cola drinkt? Of is het stoer om bier te drinken?
Doe 's niet zo puberaal correct.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat maakt t uit of ie cola drinkt? Of is het stoer om bier te drinken?
K vind t gewoon nergens op slaan dat iemand afgekraakt wordt omdat ie cola drinktquote:
Vind ik op zich ook wel triest, er zijn zoveel andere dingen waarop je hem kan afkrakenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vind t gewoon nergens op slaan dat iemand afgekraakt wordt omdat ie cola drinkt
Die linksequote:
alleen die naam al doet me denken aan een of andere nep mooiboyquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:58 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
"See what you came and done to me,,You make my life complete..You know that I mean it,, I love you Gidion"
Jammer..
Stoerboyz drinken geen colaquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vind t gewoon nergens op slaan dat iemand afgekraakt wordt omdat ie cola drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |