abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48512866
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Oud NSB-ers zijn het.
Een halve eeuw van Drees trekken, en intussen ff het milieu om zeep geholpen.

Zum kotzen
idd wat ze voor het land betekend hebben zijn vooral staatsschulden en afvalbergen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_48512962
Wat een reacties, ik ben dus niet de enige die (veel) bejaarden ontzettend irritant kan vinden blijkbaar
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48513007
Haha ja ouwe lui. En ook verwachten dat jjij ze helpt met tillen van hun producten omdat ze het zelf niet kunnen dragen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_48513188
Keer meegemaakt dat ik in de bus zat, er zijn ongeveer nog 6 stoelen vrij, maar die staan allemaal met de rug naar de chauffeur toe.. 'meneer, wilt u even op die plek gaan zitten, ik hou niet van achteruit rijden' BLEGH!.. als ze nou zei dat ze er misselijk van werd maar neeee ze houd er niet van
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 19 april 2007 @ 20:18:52 #55
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_48513400
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Boze blikken van de volle wachtkamer
Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokter Heet gewoon de publieksruimte

Maar goed, zie het bij ons in de apotheek ook weleens. Gelukkig is de apotheek waar ik werk een bezorgapotheek, dus alle oudjes krijgen hun medicatie netjes thuis bezorgd Jammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
To infinity…and beyond!
  donderdag 19 april 2007 @ 20:20:33 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48513469
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:

...Jammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
Krijgen ze de kinderbeveiliging niet meer van de thijmsiroopflesjes?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 19 april 2007 @ 20:21:12 #57
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_48513495
Die bejaarden geven ons jongeren niet eens de kans iets op te bouwen in dit land omdat wij de hele tijd achter hen in de rij moeten staan en zo geen tijd overhouden tot we zelf 80 zijn.
[KNE]-Mod
pi_48513584
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:

[..]

Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokter Heet gewoon de publieksruimte

Maar goed, zie het bij ons in de apotheek ook weleens. Gelukkig is de apotheek waar ik werk een bezorgapotheek, dus alle oudjes krijgen hun medicatie netjes thuis bezorgd Jammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
ge-edit
Ja kijk dat is nou eens een uitvinding, kunnen ze hier nog wat van leren. Zal eens een brief sturen: Nummertjes trekken + bezorgservice AUB

[ Bericht 2% gewijzigd door EDMAN- op 19-04-2007 20:24:35 (typo) ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48514584
ik kots op ze.
ik had laatst dat een oude trang bij de kassa dacht te kunnen voordringen.
"ik wil mn boodschappen op de band zetten"
ja verdomme ik ook,oude tang!
heb dat niet gezegt maar keek toen toevallig op zij en zag dat de andere kassa helemaal leeg was.
dus ik zei uiterst rustig: gaat uw gang.
en toen ben ik snel naar de andere kassa gereden en was ik sneller klaar dan die oude tang
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_48515027
- Bejaarden die in de spits zo nodig naar buiten moeten met hun auto
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen
- Bejaarden
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:11:15 #61
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48524434
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef EDMAN- het volgende:
Keer meegemaakt dat ik in de bus zat, er zijn ongeveer nog 6 stoelen vrij, maar die staan allemaal met de rug naar de chauffeur toe.. 'meneer, wilt u even op die plek gaan zitten, ik hou niet van achteruit rijden' BLEGH!.. als ze nou zei dat ze er misselijk van werd maar neeee ze houd er niet van
'Ik houd er ook niet van en ik zat hier eerder '
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen
- Bejaarden
Zij veroorzaken juist die 'spits'.

Een keer meegemaakt dat er 1 zat te 'fietsen'. Ik zal het maar zo noemen, 2 km per uur ongeveer en helemaal links, Nah goed ik blijf er even achter hangen, blijft maar links rijden, dus ik er rechts langs, wordt me achterna geschreeuwd JE MAG NIET RECHTS INHALEN!!!

Soms erger ik me echt kapot aan die dingen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:21:11 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_48524769
idd..

denken dat ze alles kunnen maken..
Huilen dan.
  zondag 22 april 2007 @ 19:39:10 #63
164018 nijnja
pi_48609639
Vanmiddag weer op de fiets, rotonde, ik reed op de rotonde, wil er 1 voor mij de rotonde op, nah goed ik heb voorrang dus ik rij gewoon door, iets naar de binnenkant, uitwijkend, en dan voorlangs kruisen omdat ik eraf moest, sneed ik dus die oma of opa, weetn iet wat het was, iig grijs , sneed ik die persoon af, helemaal schelden enzo ga breien ofzo ...
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48610179
Dat soort mensen laat je toch niet voor gaan? Ze hebben verder toch niets te doen, lekker laten wachten.
  zondag 22 april 2007 @ 19:59:44 #65
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_48610283
bejaarden moeten bloeden in hel
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  zondag 22 april 2007 @ 20:18:27 #66
164018 nijnja
pi_48610911
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef Schuifpui het volgende:
Dat soort mensen laat je toch niet voor gaan? Ze hebben verder toch niets te doen, lekker laten wachten.
Dat was het niet, ik reed op rotonde, en die kwam er gewoon voor, dus ik week uit en sneed daarna af, klik

Ik groen, blauw dat grijze, maar blauw zie je beter
pi_48614161
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"

NEWSFLASH: ook tussen die lieve oudjes lopen hufters
En dan nog, dat was vroeger en wij hebben er niet om gevraagd. Het geeft ze geen recht om maar dingen te eisen en minachtend te doen over de jeugd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_48614357
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden
Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 22 april 2007 @ 22:11:35 #69
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_48615226
Ik wijs bejaarden altijd op hun slechte gedrag.

Het leukste is, als ze dan schuddend met het hoofd het volgende zeggen: " de jeugd van tegenwoordig" (ik ben 31 ) Mijn antwoord daarop is steevast: "En van wie denk je dat ze het geleerd hebben?"
Horrible Cunt!
  zondag 22 april 2007 @ 23:44:41 #70
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_48618411
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Er zal vast weleens een topic over geopend zijn maargoed, moet mn beklaag even kwijt.

Ik ging vanmiddag even medicijnen halen bij de apotheek voor mijn zusje (vroeger ernstige nierziekte gehad) en stap naar binnen. Er staan 3 mensen voor mij te wachten, maar er is niet echt sprake van een rij. Komen er 1 voor 1 ongeveer 4 bejaarden na mij naar binnen. Ik ben, zeker te weten, aan de beurt en wil naar voor stappen.. komt er ineens zo'n omaatje voor me staan die eist dat ze eerder is dan mij. De reden weet ik echt niet maar goed, ze is oud en ik jong en heb dus alle tijd. Het vrouwtje heeft haar medicijnen en ik doe een 2e poging om aan de beurt te komen, staat er weer zo'n omaatje wat me boos aankijkt en snel naar de balie loopt.. ik begin wat geirriteerd te raken, maar goed.. ik ben een geduldig mens en de apotheker zelf moest er wel om lachen. En jawel hoor.. zij is klaar, ik stap naar voren komt er gvd nog een omaatje naar voor gestrompeld.. toen heb ik met een kleine stemverheffing even geeist dat ik nu aan de beurt was. Wat krijg ik? Boze blikken van de volle publieksruimte (allemaal bejaarden die ondertussen binnenkwamen gestrompeld)...

Ik stond zowat te koken daar, moest het ff kwijt!
Oohw 3 jaar terug dezelfde situatie (apotheek, bejaarden enzo) als bij mij alleen toen ik dan mijn weg maakte naar het loket kreeg ik nog het verwijt dat ik deed voordringen en dat ik net kwam binnen gelopen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_48619574
Volgensmij laten sommigen van hun je niet eens normaal voor de beurt komen als je leunend tegen een kast sta omdat welke beweging je ook met je been doet, dat je zowat omvalt in een coma van de pijn en schreeuwen in je lijf. (zelf overkomen! )

over het algemeen trek ik nergens van aan als bejaarden wat treuzelen, maar op semidrukke momenten in het OV, dat ze dan traag de trap aflopen voor de rest en het hele gebeuren vertragen vind ik toch wel irriterend, 'snel ervoor gaan staan en dan traag lopen' bah! Hopelijk word ik zelf niet zo later!
pi_48620472
Die grijskoppen hebben alle tijd van de wereld en nog lopen zeuren dat ze eerst willen Bejaarden zijn zo vaak irritant en arrogant.
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
  maandag 23 april 2007 @ 01:50:06 #73
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_48620799
Vanmiddag viel er een bejaarde van d'r fiets voor me neus, begon meteen te krijsen over d'r heup.. Ben gewoon doorgelopen. Dingen gaan veranderen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_48620851
Ik post maar een tekst die op de waarheid berust,

*Meezingen mag

Bejaarden

Wie klagen altijd steen en been
En wie zijn zo vaak alleen?

Dat zijn bejaarden, ja ja bejaarden

Wie hebben hoedjes op hun kop
Houden altijd rijen op?

Wie klagen altijd over pijn
Als ze bij hun kinderen zijn?

Wie hebben altijd pret voor tien
Als ze Ronnie Tober zien?

Paultje met zo'n vreselijk lied
Doe je ons toch gauw verdriet
Wij zijn gewoon bejaard

Wie mogen gratis in de trein
Omdat ze 120 zijn?

Wie lachen nooit meer om iets geks
Doen al jaren niet aan seks?

Wie hebben vaak een kunstgebit
Dat klappert als het losjes zit?

Wie houden nooit hun plasje op
Zijn al kalend op hun kop?

Paultje van ons allemaal
Ben jij toch het ergste kaal
Paultje, je wordt bejaard !
pi_48623253
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.
Mijn moeder vertelde dat de bejaarden in haar vroegere woonplaats altijd boodschappen gingen doen in de spits!
Dan zien ze nog eens iemand...

This toch veel leuker om boodschappen te doen met z'n allen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')