idd wat ze voor het land betekend hebben zijn vooral staatsschulden en afvalbergenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Oud NSB-ers zijn het.
Een halve eeuw van Drees trekken, en intussen ff het milieu om zeep geholpen.
Zum kotzen
Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokterquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Boze blikken van de volle wachtkamer
Krijgen ze de kinderbeveiliging niet meer van de thijmsiroopflesjes?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:
...Jammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
ge-editquote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokterHeet gewoon de publieksruimte
Maar goed, zie het bij ons in de apotheek ook weleens. Gelukkig is de apotheek waar ik werk een bezorgapotheek, dus alle oudjes krijgen hun medicatie netjes thuis bezorgdJammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
'Ik houd er ook niet van en ik zat hier eerderquote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef EDMAN- het volgende:
Keer meegemaakt dat ik in de bus zat, er zijn ongeveer nog 6 stoelen vrij, maar die staan allemaal met de rug naar de chauffeur toe.. 'meneer, wilt u even op die plek gaan zitten, ik hou niet van achteruit rijden' BLEGH!.. als ze nou zei dat ze er misselijk van werd maar neeee ze houd er niet van
Zij veroorzaken juist die 'spits'.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden die in de spits zo nodig naar buiten moeten met hun auto
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen![]()
- Bejaarden![]()
Dat was het niet, ik reed op rotonde, en die kwam er gewoon voor, dus ik week uit en sneed daarna af, klikquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef Schuifpui het volgende:
Dat soort mensen laat je toch niet voor gaan? Ze hebben verder toch niets te doen, lekker laten wachten.![]()
En dan nog, dat was vroeger en wij hebben er niet om gevraagd. Het geeft ze geen recht om maar dingen te eisen en minachtend te doen over de jeugd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"
NEWSFLASH: ook tussen die lieve oudjes lopen hufters
Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden die in de spits zo nodig naar buiten moeten met hun auto
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen![]()
- Bejaarden![]()
Oohw 3 jaar terug dezelfde situatie (apotheek, bejaarden enzo) als bij mij alleen toen ik dan mijn weg maakte naar het loket kreeg ik nog het verwijt dat ik deed voordringen en dat ik net kwam binnen gelopenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Er zal vast weleens een topic over geopend zijn maargoed, moet mn beklaag even kwijt.
Ik ging vanmiddag even medicijnen halen bij de apotheek voor mijn zusje (vroeger ernstige nierziekte gehad) en stap naar binnen. Er staan 3 mensen voor mij te wachten, maar er is niet echt sprake van een rij. Komen er 1 voor 1 ongeveer 4 bejaarden na mij naar binnen. Ik ben, zeker te weten, aan de beurt en wil naar voor stappen.. komt er ineens zo'n omaatje voor me staan die eist dat ze eerder is dan mij. De reden weet ik echt niet maar goed, ze is oud en ik jong en heb dus alle tijd. Het vrouwtje heeft haar medicijnen en ik doe een 2e poging om aan de beurt te komen, staat er weer zo'n omaatje wat me boos aankijkt en snel naar de balie loopt.. ik begin wat geirriteerd te raken, maar goed.. ik ben een geduldig mens en de apotheker zelf moest er wel om lachen. En jawel hoor.. zij is klaar, ik stap naar voren komt er gvd nog een omaatje naar voor gestrompeld.. toen heb ik met een kleine stemverheffing even geeist dat ik nu aan de beurt was. Wat krijg ik? Boze blikken van de volle publieksruimte (allemaal bejaarden die ondertussen binnenkwamen gestrompeld)...
Ik stond zowat te koken daar, moest het ff kwijt!
Mijn moeder vertelde dat de bejaarden in haar vroegere woonplaats altijd boodschappen gingen doen in de spits!quote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |