Er zal vast weleens een topic over geopend zijn maargoed, moet mn beklaag even kwijt.
Ik ging vanmiddag even medicijnen halen bij de apotheek voor mijn zusje (vroeger ernstige nierziekte gehad) en stap naar binnen. Er staan 3 mensen voor mij te wachten, maar er is niet echt sprake van een rij. Komen er 1 voor 1 ongeveer 4 bejaarden na mij naar binnen. Ik ben, zeker te weten, aan de beurt en wil naar voor stappen.. komt er ineens zo'n omaatje voor me staan die eist dat ze eerder is dan mij. De reden weet ik echt niet maar goed, ze is oud en ik jong en heb dus alle tijd. Het vrouwtje heeft haar medicijnen en ik doe een 2e poging om aan de beurt te komen, staat er weer zo'n omaatje wat me boos aankijkt en snel naar de balie loopt.. ik begin wat geirriteerd te raken, maar goed.. ik ben een geduldig mens en de apotheker zelf moest er wel om lachen. En jawel hoor.. zij is klaar, ik stap naar voren komt er gvd nog een omaatje naar voor gestrompeld.. toen heb ik met een kleine stemverheffing even geeist dat ik nu aan de beurt was. Wat krijg ik? Boze blikken van de volle publieksruimte (allemaal bejaarden die ondertussen binnenkwamen gestrompeld)...
Ik stond zowat te koken daar, moest het ff kwijt!
[ Bericht 0% gewijzigd door EDMAN- op 19-04-2007 20:23:44 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert