ben ik al de hele dag.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
AAWW...lieverd...je klinkt niet echt positief...![]()
![]()
![]()
Ik ga ff koffie drinken... geniet maar heel fftjes van de tijd saampjes, ik kom zo weer terugquote:
een leuke vrouwelijke collega..?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ben ik al de hele dag.
En dan heb ik die collega niet eens gezien
Je kan gewoon blijven (kijken) hoor, we doen het rustig aan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat maar als ik niet hoef toe te kijken
hoi....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo iedereen.
![]()
Ik neem ook maar weer een bak koffie.
Nee een mannelijke uit het oosten voorbij oldenzaal.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een leuke vrouwelijke collega..?![]()
![]()
nou heb ik dus ook net koffie gezet he...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ook ff een dipje, dus pak er ff een bak koffie bij
oeh...ah owkey....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nee een mannelijke uit het oosten voorbij oldenzaal.
Die ik gisteren wou slaan, waarna me baas me naar huis stuurde
Hij blijft gewoon natuurlijk, anders word het veel te stil hier.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed....ptverdorie...dacht je zomaar weg te kunnen gaan....![]()
yeah enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...ah owkey......maar ik ben er nu toch...?
..dan is je dag toch al iets beter....?
![]()
laat jullie wel weer even alleenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon natuurlijk, anders word het veel te stil hier.
* kust JJ zachtjes in haar nek
ja idd....en trouwens echt lang weg blijven zal hem toch niet lukken....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon natuurlijk, anders word het veel te stil hier.
* kust JJ zachtjes in haar nek
echt niet....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Dio, het wordt nu wel erg intiem![]()
heb het een beetje druk...Fok!...msn...mijn koffie is een beetje koud geworden....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef ScarFace- het volgende:
Vraag ik me ook af.
Me bak koffie is alweer op![]()
koffie is met kleine letters geschrevenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyyy Frutsel....![]()
![]()
..waarom denk je dat????
![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Crossie.....![]()
![]()
![]()
...alles goed ...?
![]()
Nee hoor, ik heb genoeg.quote:
ik word beetje moe van msnquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb het een beetje druk...Fok!...msn...mijn koffie is een beetje koud geworden.......maar blijft lekker...
![]()
![]()
![]()
Dan komik ook nog wel ff bij jou een bakkie doenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg.![]()
![]()
aaww...lief...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef MPG het volgende:
Ben er weer
koffie was lekker... maar ik begon JJ te missen![]()
![]()
waarom dat dan....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik word beetje moe van msn![]()
niemand zegt wat![]()
maar ja, krijg je met een lijssie van hooguit 20 man... want iedereen die weekje of 2 niets zeg, knikker ik d'r zo weer uit![]()
ik ga wel met je mee........quote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan komik ook nog wel ff bij jou een bakkie doen
Oke maar wat ik me afvroeg was waarom frutsel dacht dat de koffie te duur was geworden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb het een beetje druk...Fok!...msn...mijn koffie is een beetje koud geworden.......maar blijft lekker...
![]()
![]()
![]()
naja, 2 weken is overdreven... maar anders wordt het zo onoverzichtelijk..quote:
Ik heb geen zin om alles te vertellen (if you dont mind), maar het was wel heel leukquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt wel erg positief.......vertel vertel vertel....
![]()
quote:
ook dat antwoord staat hier iets naar boven alquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke maar wat ik me afvroeg was waarom frutsel dacht dat de koffie te duur was geworden.
Koffie blijft lekker natuurlijk![]()
hij heeft nog geen antwoord gegeven...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke maar wat ik me afvroeg was waarom frutsel dacht dat de koffie te duur was geworden.
Koffie blijft lekker natuurlijk![]()
Gezelliequote:
je hebt helemaal gelijk....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
koffie is met kleine letters geschrevenin de TT
bij de C1000 was het trouwens in de aanbieding met extra pannenzegels
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij heeft nog geen antwoord gegeven...![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
koffie is met kleine letters geschrevenin de TT
bij de C1000 was het trouwens in de aanbieding met extra pannenzegels
nu ben ik dus heel erg nieuwschierig...vertel lieve schat...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij bent al de tweede dame deze week die mij lief noemt
ja maar.... ja maar... die wilde met mij mee(rijden ofzo)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom!![]()
Mijn dakterras is groot genoeg.
Maar wel op tijd weer naar huis, ok?![]()
Behalve 1....
oh ja....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar... die wilde met mij mee(rijden ofzo)![]()
Je weet toch wel van mijn activiteiten @MSN???quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu ben ik dus heel erg nieuwschierig...vertel lieve schat...![]()
![]()
![]()
doen Fruts.....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Frutsel het volgende:
Kan het wel aanpassen... dacht dat het met een reden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |