en waarom kan ik niet voorkuipen, of tussen de file heen.. waarom trekt ie niet op.. kan ej geen wheelies of stoopies hiermeequote:Op dinsdag 24 april 2007 18:49 schreef -XX- het volgende:
Eerst voor je motorAls je dan wat erg fout doet heb je geen dooie op je geweten maar wel jezelf
![]()
Altijd beter dan iemand dood rijde!![]()
Haha neeeeeeeeeeeeeee just kidding men![]()
![]()
![]()
Maar als je eerst gaat motor rijden denk ik juist dat je beter inzicht krijgt!
Je zal dan altijd met autorijden beter kijken omdat je weet dat er ook nog motorrijders bestaan die wel eens langs de files rijden etc![]()
Maar enigste nadeel van als je eerst voor je motor gaat is denk dat als je in een auto stapt je denkt van: Wattevakkkk is dit voor big asss ding!![]()
Moet je je piemol ook niet in de tank hangen mennnnnnn das niet slim!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
en waarom kan ik niet voorkuipen, of tussen de file heen.. waarom trekt ie niet op.. kan ej geen wheelies of stoopies hiermeeen bij tankstation.. tering ik heb geen gas gegeven en dat ding zuipt al 1 op 10
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Moet je je piemol ook niet in de tank hangen mennnnnnn das niet slim!
Ik heb besloten om bij dezelfde school te gaan waar mn zus al lest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
Heb voor volgende week zaterdag een afspraak bij een rijschool. Gok dat het die gaat worden. Heb leuk contact met ze.
AVB is examen voertuig beheersingquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Beach het volgende:
Wat is avb![]()
Heb je dat als eerste nodig ofzo?
Ik rijd zowat dagelijks 120 km op een NTV...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
Om de mensen even lekker te maken:
Gister weer 100km gereden op een NTV
[...]
Jij bent dan ook niet aan het lessenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik rijd zowat dagelijks 120 km op een NTV...
Ik leer dágelijks bij op de motor... voornamelijk om me niet te ergeren aan de medeweggebrukers die me weer eens niet (willen) zien...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet aan het lessen![]()
De mensen hier wel![]()
True, maar dat is weer compleet anders dan rijlessen (en dus je rijbewijs nog niet hebben en niet vrij zelf rond kunnen rijdenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik leer dágelijks bij op de motor... voornamelijk om me niet te ergeren aan de medeweggebrukers die me weer eens niet (willen) zien...
Succes ermee.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef Lennox het volgende:
22 Mei moet ik voor mn theorie op. Net even afspraak gemaakt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef Cageon het volgende:
Om de mensen even lekker te maken:
Gister weer 100km gereden op een NTV
en vandaag op een zeer nette Suzuki SV650S gereden![]()
Next bike to buy: Suzuki SV650S / TL1000S![]()
Updatequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Update:
Robar
Theorie: 00-00-00
AVB: 00-00-00
AVD: 00-00-00
Rijsschool: ANWB
Lesmotor: ??
klinkt als een prijsvechter ... maar je weet het hè, 'goedkoop is duurkoop'.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef Beach het volgende:
http://www.rijbewijsconcurrent.nl
Iemand ervaring hiermee?
Volgens die site is er één die motorrijles geeft in mijn stad.
Das waar.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef immortalsean het volgende:
[..]
klinkt als een prijsvechter ... maar je weet het hè, 'goedkoop is duurkoop'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |