abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49007990
Dus jij onderkent nu dat je niet begrijpend kan lezen

Ik zie uberhaupt nergens het woord kijken staan in mijn stukje tekst, dat je citeert.

Misschien een levendige fantasie?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_49008200
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:04 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dus je onderkent nu dus dat je niet goed kijkt in de auto. Lekker dan
Kom je weer rel trappen.
Sowieso schrijf je zo.
pi_49042019
vanochtend om half 12 weer gereden. Was een beetje moe, want ik was pas om 4 uur thuis
Maar ging weer lekker. Beetje door de stad gereden en voornamelijk bezig geweest met de kijktechnieken. Daarna later nog op een industrieterreintje de snelle slalom en uitwijkoefening gedaan. Slalom had ik dinsdag ook gedaan en die ging gewoon goed. Uitwijkoefening ging ook redelijk alleen nog niet helemaal snel genoeg.
Die pionnen komen toch vlot op je af met 50 per uur
pi_49043803
UItwijk is bij mij ook af en toe beetje smokkelen . Draai je net voor die poortjes al het gas dicht.

Mn instructeur zei dat je hem met 50 in principe makkelijk door kan rijden (gas houden dus ipv loslaten) Vorige keer ging het bij mij en mede-lesser ook niet helemaal naar zn zin. Moesten we slalom gaan rijden met 1 hand (linkerhand in de lucht dus) en daarna uitwijkoefening . Ging wel gelijk beter.....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_49044865
Ik principe doe je natuurlijk alleen maar gasgeven met je stuur en doe je de slalom en uitwijk alleen met je motor/heupen. Lijkt me alleen wat enger om te doen, maar je zal er best van leren ja
pi_49093960
Ik heb deze week of volgende week mijn eerste (proef)les. Motor is een nieuwe CB500. Pas er toch redelijk goed op. Afgelopen zaterdag de instructeur (KNMV) al ontmoet. Rijschool Drive-inn in Den Haag.
  maandag 7 mei 2007 @ 11:35:33 #232
37248 BertV
Klei indiaan
pi_49094095
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb deze week of volgende week mijn eerste (proef)les. Motor is een nieuwe CB500. Pas er toch redelijk goed op. Afgelopen zaterdag de instructeur (KNMV) al ontmoet. Rijschool Drive-inn in Den Haag.
Nog nooit motor gereden hiervoor?
CB500 is idd niet zo klein dat je er niet op zou kunnen lessen als je wat groter bent.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_49095873
Nope, nog nooit motor gereden. We zien wel hoe het gaat. Eerst op een afgesloten terrein motorbeheersing trainen. Lessen zijn trouwens 35 euro per uur, valt ook goed te doen

CB500 kan wel. Maar zou hem zelf niet kopen. Het past net.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2007 @ 12:47:01 #234
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_49096521
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Nog nooit motor gereden hiervoor?
CB500 is idd niet zo klein dat je er niet op zou kunnen lessen als je wat groter bent.
Ik heb op 'n CB500 gelest en dat ging net (1.96). Zat wel zo krap dat het wat moeite kostte m'n voet genoeg te buigen om 'm op het rempedaal te leggen, wat ook wel wat te maken had met de kistjes die ik draag.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_49096728
Ik vind het opzich wel prettige motoren. Ben niet echt klein (1.88), maar heb vrij kleine benen voor mn lengte , dus absoluut weinig problemen op een motor.

Die waar ik op les is trouwens al een keer de klok rond gegaan. Onverwoestbaar die dingen geloof ik.

Morgen mn eerste regenles
pi_49097692
Suc6 met zwemmen
  maandag 7 mei 2007 @ 13:23:39 #237
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_49097901
Ik heb twee meter en heb behoorlijk lange benen. Ik les ook op een CB500. Het is te doen, maar die motor is wel duidelijk te klein voor me. Hou er stevige spierpijn aan over.

Ik heb een p[aar dagen terug ook maar eigen handschoenen en een eigen helm gekocht want die hadden ze ook neit echt in mijn maat. De grootste helm die ze hadden was een maatje 62, en daar hadden ze er maar eentje van, dus die was vaak al vergeven. En hij was eigenlijk ook al te klein.
Ik heb nu een 64. Heerlijk.
En eindelijk handschoenen die passen, dan zit ik de volgende keer niet weer zo te klooien...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_49098456
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Suc6 met zwemmen
Ik moet vanavond voor het eerst op de motor, goede timing dus
pi_49099279
Ach ja.. Dan is het ijs in ieder geval gebroken

Ik had mijn 2e les ook in stevige wind en hagel. Lekker door de polder gereden toen
En ik mag morgen ook weer. Dit keer alleen in leren jas. Die zijn niet waterdicht, dus misschien dat ik daarop iets moet verzinnen
pi_49099365
Vuilniszak eronder
pi_49101030
Wat zeggen jullie trouwens van die helmen die je bij de les kan kopen. Veel rijscholen hebben een startpakket met theorie-materiaal, een paar lessen en een helm. Is die helm wat?
pi_49101251
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat kost zo'n pakket dan?

Heb zelf 2e hands theorieboekjes gescoord voor 5 euro en mn helm had ik nog. Op een helm zou ik zelf nooit besparen. Beetje helm kost toch al snel > 200 euro.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:51:46 #243
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_49101328
Nooit gehoord van een startpakket met een helm erbij... Maar het lijkt me ook niet verstandig.

Een helm is echt behoorlijk persoonlijk. Niet alleen hoe hij eruit ziet, maar vooral ook hoe hij past. Net als met schoenen. Dat het de juiste maat is, betekent nog niet dat hij goed past.
Ik ben gewoon gaan helmshoppen bij de Motoport, heb er daar een stuk of tien gepast en ben toen uiteindelijk bij een prima helm uitgekomen...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_49105473
Oke, dan zal ik dat maar eens een keer gaan doen. Wat is de gemiddelde prijs voor een beetje goede helm? (niet meteen het duurste natuurlijk)
pi_49105690
http://www.motorgoedkoop.nl/motorgoedkoop-4-10-Helmen.htm

Heb je beetje een indicatie. Met de website zelf heb ik niet al te beste ervaring, maar dat terzijde

Heb zelf een Suomy. Zit me als gegoten en wordt ook mn volgende helm (als ik klaar ben met lessen).
pi_49114410
Morgen alweer me 3de rijles gaat snel Lekker om half 9 in de regen aan klooien, ga waarsch weer op 250cc, vraag me wel af wanneer ik op een zwaarder model ga sinds ik nu wel bezig ben met het oefenen van die oefeningen. Zit vast een groot verschil in tussen 250cc en 500cc

Met 1,87 op een kleine 250cc is ook niet alles trouwens
  maandag 7 mei 2007 @ 20:48:09 #247
37248 BertV
Klei indiaan
pi_49116247
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef DownForZ het volgende:
Morgen alweer me 3de rijles gaat snel Lekker om half 9 in de regen aan klooien, ga waarsch weer op 250cc, vraag me wel af wanneer ik op een zwaarder model ga sinds ik nu wel bezig ben met het oefenen van die oefeningen. Zit vast een groot verschil in tussen 250cc en 500cc

Met 1,87 op een kleine 250cc is ook niet alles trouwens
Ik kan me nog goed herinneren dat ik van m'n 25kw les cb250 even op een volvermogen CB1 mocht.
Voelde me toen pas belazerd met die 25 kw regeling.
Zoveel verschil zit er dus wel in!
pi_49116875
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik kan me nog goed herinneren dat ik van m'n 25kw les cb250 even op een volvermogen CB1 mocht.
Voelde me toen pas belazerd met die 25 kw regeling.
Zoveel verschil zit er dus wel in!
cb250 is sowieso een stuk minder dan 25 kw ...
  maandag 7 mei 2007 @ 21:11:33 #249
37248 BertV
Klei indiaan
pi_49117527
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef immortalsean het volgende:

[..]

cb250 is sowieso een stuk minder dan 25 kw ...
idd 17 pk versus 50...
pi_49117754
Zaterdag eindelijk mn eerste les
Als het maar droog is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')