quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan mis je dit
[afbeelding]
En dat Huub een rondleiding geeft aan de pokermannen
Denk eerder dat Brainless en Jaap gewoon achter instructies gekregen hebben om het een beetje "spannend" te maken. Want laten we eerlijk zijn, de vorige 2 ontslagrondes waren gewoon pure tijdverspilling...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Is hij zich er ook maar een beetje van bewust dat het vanavond afgelopen kan zijn? Gisteravond tijdens en na het gesprek met Brian kreeg ik die indruk totaal niet.
Vertel.quote:
ohw dan val ik buiten dat plaatje (hokje) en velen met mij weet ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Werkloze vrouwen met (veel) katten doen mij altijd denken aan fervente stream volgers![]()
De stemmingsronde is pas vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Charmian het volgende:
Waarom is Jaap er nog?
Joh, mijn zusje heeft er 2 en zelfs haar vind ik een beetje engquote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee! Ik heb er vier en ik heb niet gemerkt dat je me eng vindt!![]()
Omdat de redaktie (en Brainless) hem erin houden. Van 96% van de kijkers mag ie weg...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Charmian het volgende:
Waarom drinkt Jaap altijd zo debiel? Waarom is Jaap er nog?
Op een foto dusquote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef Dogga het volgende:
[..]
Nee op een schitterende dame van het Fok forum
Waar was je het vorige topic dan? Daar kon je Ontopic erover praten.. nu niet meerquote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor het ergste vanavond?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Omdat de redaktie (en Brainless) hem erin houden. Van 96% van de kijkers mag ie weg...
Heeft ze je ooit afgewezen ofzo? Volgens mij kom je hier aleen maar om Sylvia te bashen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef product het volgende:
Syl kan gewoon niet boeiend een verhaal vertellen...dat wijf heeft totaal geen gevoel voor humor of timing ik weet niet wat het is....zal wel komen omdat ze zo slim is hmpf...
maakt niet uit..foto of real life.quote:
liefffffquote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jaap pakte een boek ui de lade van Eric's kast.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
WAt was er voor geruzie tussen jaap en ????
Ja, honden... maar dat is ook een heel ander verhaal hequote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, mijn zusje heeft er 2 en zelfs haar vind ik een beetje eng![]()
Maar ik heb echt een pokkehekel aan katten, zelfs jonge katjes doen me weinig maar ik durf al weken niet bij een vriendje van mijn zoon thuis te komen omdat ze daar een nest witte labradors hebben...
Uit de buurt blijven tot ze allemaal verkocht zijn is verstandiger![]()
succes!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
maakt niet uit..foto of real life.
I shall find her
amsterdam zuid is niet ver weg
GEWELDIG hahahahahaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
Als brian Jaap er uitstemd stuur ik hem een bedank kaartje
Wel met toevoeging nu jij nog.
nee toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Jaap zal vast wel gewoon blijven vanavond.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
Als brian Jaap er uitstemd stuur ik hem een bedank kaartje
Wel met toevoeging nu jij nog.
Het is gewoon waar. Ik zet altijd het geluid uit als Sylvia weer op haar Barcelona praatstoel zitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ze je ooit afgewezen ofzo? Volgens mij kom je hier aleen maar om Sylvia te bashen?
Met een beetje mazzel niet, als het even wil heeft onze "strateeg" dat ook al doorquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Jaap zal vast wel gewoon blijven vanavond.
Ohh schattigquote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
maakt niet uit..foto of real life.
I shall find her
amsterdam zuid is niet ver weg
Worden ze daar gesponsord om die flesjes te drinken ofzo? Ik zie elke bewoner er wel mee, terwijl er geen enkel wetenschappelijk bewijs is dat dat spul werkt...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de manier waarop Jaap die flesjes schudt zooooo irritant.
Huub moest nog even tv maken denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Yollie het volgende:
Wel raar dat Brian gewoon op bed mocht liggen. Huub vroeg het gisteren en kreeg een nee.
Idd, die zijn niet zo arrogant en eigenwijs als katten... die luisteren gewoon als ze goed opgevoed zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, honden... maar dat is ook een heel ander verhaal he![]()
Huub, Natasja en Brainless vertellen ook constant dezelfde verhalen, maar dat is wel interessant? Gisterenavond in de jacuzzi met Melissa en Mitch, weer precies hetzelfde verhaal. En hoeveel keer moeten we Huub nog aanhoren over de dag dat hij en Eric Natasja wakker hielden? Feit is gewoon dat als je daar vele maanden zit dan raakt je gespreksstof op. En de kijkers die elke dag achter de streams zitten raken dan geirriteerd...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon waar. Ik zet altijd het geluid uit als Sylvia weer op haar Barcelona praatstoel zit![]()
Ik ben gek op katten,quote:
Uit Eric's la een boek gepakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
Wat heeft Jaap gedaan waar een sanctie op zou moeten staan?
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Foto?Weet je meteen of het wederzijds is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |