Ja dat begreep ik. Ik beaccentueerde het juist omdat ikzelf niet wist hoe ik het moest noemen, en nu wel dankzij jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een mensenleven is niet genoeg om alles te leren over paarden.
Staart afsteken is dat ze d'r staart iets 'optilt' (beetje alsof ze plast).
Dit doen ze omdat de staart(wortel) anders de geboorte hindert.
In Nederland mag zoveel niet, maar dat het niet mag zegt niets over de smakelijkheid ergens vanquote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dode dieren mogen niet meer naar de slachterij worden vervoert toch?
Dus dan zou een koe al in de slachterij moeten kalven.
Er wordt alleen over pokeren gezeurdquote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef carpediem23 het volgende:
Alleen stream 1 doet het tot nu toe ok, de rest niet
wat triest lijkt me dat een dood veulentjequote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Top! Dank je wel. Ik weet helemaal niks van paarden. Zag laatst wel op een boerderij dat er een mini paardje moest bevallen en uiteindelijk liep de boer met een been van het veulentje rond. Beestje was dood.![]()
Ze kunnen beiden proosten op een vol bórd vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: ik proost op een leeg bed vanavond.
Jaap: ik proost op een vol bed vanavond.
Daarom is het ook zo moeilijk te verkrijgen... Vroeger was het wel een delicatesse. Nu moeten ze officieel weggegooid worden...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dode dieren mogen niet meer naar de slachterij worden vervoert toch?
Dus dan zou een koe al in de slachterij moeten kalven.
Naar de tandarts ,quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef daWeasel het volgende:
Wat is het heerlijk rustig op de streams zeg, waar is Natasia eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Ja dat begreep ik. Ik beaccentueerde het juist omdat ikzelf niet wist hoe ik het moest noemen, en nu wel dankzij jou.
Dan zal het wel een lekkere tandarts zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Naar de tandarts ,
zij kon moeilijk besluiten welke kleding zij zal dragen.
zelfs een baby deed haar niets.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef product het volgende:
Syl is idolaat van beesten omdat ze weinig op heeft met haar medemens.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef product het volgende:
Dat worden later van die verbitterde vrouwen met allemaal dieren in huis die ballen lek prikken van buurtkinderen en al grijnzend tussen de vitrages door naar de behuilde koppies kijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef product het volgende:
kan wel een delicatesse zijn, maar ik zou er niet van kunnen etenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:06 schreef product het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo moeilijk te verkrijgen... Vroeger was het wel een delicatesse. Nu moeten ze officieel weggegooid worden...
Een kroon verwisselen of zo hoorde ik vanochtend.quote:
Hier ga ik even op wijzen. Niet specifiek om jou af te branden of iemand anders maar...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Marelle het volgende:
wat triest lijkt me dat een dood veulentjeIk ben, net als Syl, helemaal idolaat van beesten dus die bevalling wil ik echt niet missen
![]()
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal niet met baby's, Natasia was er helemaal weg van en dat is verder ook zo'n fijne persoonlijkheidquote:
en wat is er mis mee als je dat wel zielig vindt?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier ga ik even op wijzen. Niet specifiek om jou af te branden of iemand anders maar...
Er is altijd een risico dat een jong dier dood word geboren. Er is ook altijd een kans dat er iets gebeurd met de moeder. Ga allemaal asjeblieft niet vallen in het gedrag van oh wat zielig op het moment dat er wat mis is en er behoorlijk krachtig word ingegrepen (het er uit trekken van het veulen bv).
Jaap is gestoord.quote:
Grote onzin, juist mensen die heel veel van dieren houden zijn over het algemeen heel erg sociaal!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef product het volgende:
Mwah, ik schat Natasia toch hoger in voor die categorie...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat worden later van die verbitterde vrouwen met allemaal dieren in huis die ballen lek prikken van buurtkinderen en al grijnzend tussen de vitrages door naar de behuilde koppies kijken.
Nee, soms is het nodig.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier ga ik even op wijzen. Niet specifiek om jou af te branden of iemand anders maar...
Er is altijd een risico dat een jong dier dood word geboren. Er is ook altijd een kans dat er iets gebeurd met de moeder. Ga allemaal asjeblieft niet vallen in het gedrag van oh wat zielig op het moment dat er wat mis is en er behoorlijk krachtig word ingegrepen (het er uit trekken van het veulen bv).
Ik moest toevallig denken aan een vrouw van vroeger die niks op had met haar medemens maar wel met honden en katten die letterlijk in de stront liep van haar geliefde huisdieren. Daar deed me het aan denken en niet aan Syl hoor of Natasia.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik schat Natasia toch hoger in voor die categorie...
En die was niet bij dat krummeltje weg te slaan, onze oermoeder![]()
Het lijkt iedere keer wel dezelfdequote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Jaap kan maar niet kiezen welk overhemd hij an zal trekken. Dit is al de 3e die hij aantrekt.
Mensen die van dieren houden weten dat het een heel natuurlijk proces is dat er dode beesten geboren worden. Maar ik vind het zielig voor het paard dat ze haar veulen verliest, daar vind ik persoonlijk niets mis mee. Dat er dan behoorlijk getrokken moet worden wist ik allang.........quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met katten sowieso al engquote:Op donderdag 19 april 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest toevallig denken aan een vrouw van vroeger die niks op had met haar medemens maar wel met honden en katten die letterlijk in de stront liep van haar geliefde huisdieren. Daar deed me het aan denken en niet aan Syl hoor of Natasia.
Opzich niks, maar men heeft hier nogal de neiging om uit dat gevoel van zielig behoorlijk overtrokken te gaan reageren. Actie voeren, gillen enz...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
en wat is er mis mee als je dat wel zielig vindt?
En een vrouw met 4 honden?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met katten sowieso al eng![]()
En dan maakt het me weinig uit of ze er 2 of 22 hebben
Is hij zich er ook maar een beetje van bewust dat het vanavond afgelopen kan zijn? Gisteravond tijdens en na het gesprek met Brian kreeg ik die indruk totaal niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Jaap kan maar niet kiezen welk overhemd hij an zal trekken. Dit is al de 3e die hij aantrekt.
Mensen die geen (boerderij)dieren gewend zijn lopen sowieso als snel moord en brand te roepen als ze iets zien wat niet in hun stadse beeld pastquote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Opzich niks, maar men heeft hier nogal de neiging om uit dat gevoel van zielig behoorlijk overtrokken te gaan reageren. Actie voeren, gillen enz...
Ik bedoel gewoon te zeggen dat 90% van wat je gaat zien niet zielig is maar noodzakelijk.
Werkloze vrouwen met (veel) katten doen mij altijd denken aan fervente stream volgersquote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan ben ik dus ook engquote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee! Ik heb er vier en ik heb niet gemerkt dat je me eng vindt!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom mogen we het toch wel zielig vinden als er iets mis zou zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Werkloze vrouwen met (veel) katten doen mij altijd denken aan fervente stream volgers![]()
Honden vind ik heerlijke beesten (mits groter dan een kat, dus niet van die Amanda-mormels), maar ondanks het feit dat ik in een riante eensgezinswoning woon vind ik niet dat ik de ruimte voor een hond heb... iemand met 4 honden woont dan ook hopelijk op een boerderij ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |