Alweer?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Liess het volgende:
Amanda vraagt om Sex en Huub hoort het niet eens
Thanxs schatje, dan kan ik dus zo lekker gaan spinnen en tegen 21.45 me streams weer aanzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Er gaat toch weer niemand uit hoor lieveling
Net als nobrain ??quote:
Wel bij de les blijven hoorquote:
quote:
Amanda heeft meer humor in der grote teen dan Sylvia in der hele porum.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef daWeasel het volgende:
Hehehe Amanda, humor, leuk...
Tussen dom en grappig zit een verschilquote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef product het volgende:
[..]
Amanda heeft meer humor in der grote teen dan Sylvia in der hele porum.
Grappig trouwens dat iedereen hier walgt van Brians totale gemis aan humor, maar bij Sylvia dat geen enkel probleem vindt...
Sylvia's sterke kant is dat ze altijd zo rustig is en discussies vermijdt of pas wil aangaan 1 op 1 nadat ze alles goed heeft overwogen....Dat is het makkelijkste wat er is!!!![]()
Wilgo zal er wel weer zittenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze de bek van Natasja aan het renoveren???? Ze is al vanaf 14.00 uur weg, alleen voor een kroon. Wat een onzin weer.
Ik denk Ton.quote:
Helaas loopt er wel een beest door je huis...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:00 schreef product het volgende:
[..]
Ik zou alleen nooit een beest in mijn huis los laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |