quote:Op donderdag 19 april 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan mijn teckel de hele dag in een hok te stoppen, wat een onzin zeg.
Ik heb nog niks gehoord.....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef demins het volgende:
Heeft Huub vandaag al iets over Lieke gezegd?
Valt ook niet mee een "vriend"een dolk in de rug te steken.quote:
Ik heb hem er niet over gehoord, misschien iemand anders??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef demins het volgende:
Heeft Huub vandaag al iets over Lieke gezegd?
Volgens mij ken je hem niet van de 1e keer in het huis. Hij gedraagt zich wel heel anders nu, dat moet ik toegeven.quote:
Niet een vast tijdstip. Soms was het 21:00 maar ook 'n keer pas om23:00.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:18 schreef Liess het volgende:
Hoelaat is de ontslagronde? 9 uur?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ken je hem niet van de 1e keer in het huis. Hij gedraagt zich wel heel anders nu, dat moet ik toegeven.
Jullie weten toch hoe dat gaat als je heel erg verliefd op iemand bent. Dan heb je het nooit over diegenequote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik heb hem er niet over gehoord, misschien iemand anders??
Wat maakt het uit? Er gaat toch weer niemand uit hoor lievelingquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe laat zal de stemming zijn??
De 'oude' Nicolaas was feller en 'doortrapter'. Zijn clashes met Stephan waren leuk om te zien, nu mist hij tegenspelers denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ken je hem niet van de 1e keer in het huis. Hij gedraagt zich wel heel anders nu, dat moet ik toegeven.
Jawel hoor, ik vind hem een heerlijke kop hebben, that's all.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |