tja, maar je weet niet wat er allemaal tussen zitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft een "kussen" van 30 kilo vet op z`n reet, je zou dus verwachten dat hij normaal lekker zit...
200 kilo dat rust op aambeien doet pijn, lijkt mequote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft een "kussen" van 30 kilo vet op z`n reet, je zou dus verwachten dat hij normaal lekker zit...
Das mijn mening, jij moet doen wat je zelf vindt hoor.. Ik zou alleen nooit een beest in mijn huis los laten lopen. Helaas heb ik ook wel eens toe moeten geven op dat vlak bij een vriendin, maar ja....quote:Op donderdag 19 april 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet van plan mijn teckel de hele dag in een hok te stoppen, wat een onzin zeg.
Wat doet ze verkeerd dan? Die hondjes zien er prima uit en ze lijken vrolijk te zijn, what's the problem?quote:
Mocht die vriendin wél vrij door het huis bewegen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:00 schreef product het volgende:
[..]
Das mijn mening, jij moet doen wat je zelf vindt hoor.. Ik zou alleen nooit een beest in mijn huis los laten lopen. Helaas heb ik ook wel eens toe moeten geven op dat vlak bij een vriendin, maar ja....
Aan de andere kant, mocht hij Jaap er niet utistemmen dan maakt dat zijn eigen positie er ook niet gemakkelijker opquote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Yollie het volgende:
Brian stemt Jaap er niet uit, want hij zegt nu in ene dat het hem nooit gaat om de back-up.
Bah
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:00 schreef product het volgende:
[..]
Das mijn mening, jij moet doen wat je zelf vindt hoor.. Ik zou alleen nooit een beest in mijn huis los laten lopen. Helaas heb ik ook wel eens toe moeten geven op dat vlak bij een vriendin, maar ja....
En je vriendin die vrij rond liep mag wel van jou ?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef demins het volgende:
[..]
Mocht die vriendin wél vrij door het huis bewegen?
Dat heb ik nou bij Jaap.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef demins het volgende:
Er moet een algeheel verbod komen op huisdieren die de openbare ruimte vervuilen. En op hun eigenaars!![]()
Als ze gedouched had mocht ze gewoon overal komen hoor....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef demins het volgende:
[..]
Mocht die vriendin wél vrij door het huis bewegen?
Als dat in ruil is voor die ordinaire butlers dan teken ik ervoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: je bent zo'n scheetje, (kuskuskus hondje)
Huub: Was wel leuk 2 weekjes de hondjes hier,
dan kun je er nu weer tegenaan.
Amanda: ik zal ze zo missen.
Huub : Misschien mogen zij wel weer 1 weekjes logeren.
ik zie dat je totaal niet op de hoogte bent.........quote:Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef product het volgende:
[..]
Wat doet ze verkeerd dan? Die hondjes zien er prima uit en ze lijken vrolijk te zijn, what's the problem?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef product het volgende:
[..]
Als ze gedouched had mocht ze gewoon overal komen hoor....
Er is dus een win/win situatie... Ruzie....quote:Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mocht hij Jaap er niet utistemmen dan maakt dat zijn eigen positie er ook niet gemakkelijker op![]()
![]()
![]()
Jaap blijft !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef Mika25 het volgende:
Zou Brainless soms "down" zijn omdat hij Jaap vanavond weg MOET sturen van de redaktie? Dat zou eventueel veel verklaren, hoewel ik er nog steeds vanuit gaat dat Jaap gewoon blijft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |