is maar goed ook, Amandel gaat zo raar met die beestjes omquote:Op donderdag 19 april 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
De hondjes gaan weg vanavond.
Over een uur dusquote:
Heb jij Jaap wel eens iets normaals zien doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:
Heeft Jaap last van aambeien?? Hij zit n.l. steeds zo raar te schuiven![]()
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij Jaap wel eens iets normaals zien doen?
en dan vinden ze het raar dat ze op gegeven moment ringworm hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef product het volgende:
Ik zie zovaak dat mensen hun gezicht laten likken door een hond. Ik vind het al goor als er beesten loslopen in een huis.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij Jaap wel eens iets normaals zien doen?
Ze gaat toch lief met ze om? Het zijn trouwens honden hoor, die kunnen wel tegen een stootje. Het lijkt hier net of ze die beesten mishandeld ofzo...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef the_undertaker het volgende:
Gelukkig gaan die hondjes weg, alleen om het feit dat ik het zeilig vind hoe dellie ze behandeld
Ik ben toch niet van plan mijn teckel de hele dag in een hok te stoppen, wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef product het volgende:
Ik zie zovaak dat mensen hun gezicht laten likken door een hond. Ik vind het al goor als er beesten loslopen in een huis.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef the_undertaker het volgende:
Gelukkig gaan die hondjes weg, alleen om het feit dat ik het zeilig vind hoe dellie ze behandeld
Hij heeft een "kussen" van 30 kilo vet op z`n reet, je zou dus verwachten dat hij normaal lekker zit...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef Marelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |