Heeft jouw shirtje elke dag een andere kleur? Een soort tovershirt???quote:Op donderdag 19 april 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op die manier kun je met ieder baggeronderwerp de COS verneuken als zijnde on-topic![]()
Had ik al verteld dat mijn shirtje vandaag dezelfde kleur heeft als het overhemd van Nicolaas??
Tien heeft nu ook de voorspelling gedaan dat Bolle gaat bevallen vanavond en dat men de streams in de gaten moet houden, wordt dus dubbel zo druk en dubbel zoveel baggerende streams.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Werkt ook niet, alles komt dan via garnierstreamingmedia toch? maar volgens mij hebben meerdere mensen last van de streams en ik las op Tien dat ze bezig zijn. Alleen gaat het vanavond bagger worden, dus willen de mensen die wel streams hebben een filmpje maken????? Jaap moet er gewoon uit!!
kijk, dat zijn nog eens ideeën !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:39 schreef Marelle het volgende:
Tijd voor een Senseootje........
Het is naast J aap,Brian, Natasja en Sylvia zijjn gewoon mijn minst favorieten... Daarvan vind ik Sylvia en Brian het aller ergst van die vier. Over Brian voel ik mij minder geroepen een opmerking te plaatsen, aangezien ik dan 9 van de 10 keer hetzelfde als vier anderen post...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft ze je ooit afgewezen ofzo? Volgens mij kom je hier aleen maar om Sylvia te bashen?
Wil je on topic blijven?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, mijn zusje heeft er 2 en zelfs haar vind ik een beetje eng![]()
Maar ik heb echt een pokkehekel aan katten, zelfs jonge katjes doen me weinig maar ik durf al weken niet bij een vriendje van mijn zoon thuis te komen omdat ze daar een nest witte labradors hebben...
Uit de buurt blijven tot ze allemaal verkocht zijn is verstandiger![]()
Als je dan nagaat dat dat beest een ontstoken voorhuidje heeftquote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Marelle het volgende:
Zielig dat hondje van Amandel, ze doet net of het een pop is. En laat zich ook nog een op d'r mond likken![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dan nagaat dat dat beest een ontstoken voorhuidje heeft![]()
![]()
Dan zal Amanda wel verder zijn gegaan dan alleen tongen met de hond!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dan nagaat dat dat beest een ontstoken voorhuidje heeft![]()
![]()
Eerst likt die hond aan z`n ballen, en vervolgens aan Amanda's tong.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zal Amanda wel verder zijn gegaan dan alleen tongen met de hond!
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
De hondjes gaan weg vanavond.
Gewoon weer terug naar de natuur!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
De hondjes gaan weg vanavond.
Wie zegt dat je na 2 sancties de villa moet verlaten? De regels zijn zo gemaakt dat de redaktie nog alle mogelijkheden heeft om iemand wel of niet de villa uit te trappen. Maar 2 sancties en de villa verlaten die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is.. is het zijn 2e en moet hij de villa verlaten.. roken in de slaapkamer was een sanctie of alleen CP's?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:47 schreef Dogga het volgende:
*zingt*
Youuuuuu areeeeee soooo beautifullllllll to meeeeeeeeeeeee...cant you seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |