Ja.quote:
Dat weet ik, maar wel actueel, blijkbaarquote:
Sterker nog, ik ga nu alquote:
Nou, aangezien ik op weg naar de keuken ook weleens vergeet wat ik er ging doen...quote:
Lekker, ervaren, weten wat ze willenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het bij jou met milfen?
ja, verdwalen op internetquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
wilfen?
Ik blijf altijd hangen bij Fok en Googlequote:
Zelfs de oudste vrouw die ik heb gedate had nog geen kinderenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het bij jou met milfen?
Oja das waarquote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef JDude het volgende:
Zelfs de oudste vrouw die ik heb gedate had nog geen kinderen.
Yep, nog een uur of 2quote:
Ja, uurtje eerder gegaan, kreeg toch wel veel last van mijn maag weer.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, nog een uur of 2
JIj lekker thuis?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, uurtje eerder gegaan, kreeg toch wel veel last van mijn maag weer.
zit nu ook weer met barstende koppijn, dus als de jongens binnen zijn
zal ik maar even plat moeten.MM
Nog een weekje en dan kan ik weer op sollicitatie/werk jacht.quote:
Dan jagen we samenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan kan ik weer op sollicitatie/werk jacht.![]()
Volgende week ga ik de uitzendbureau's al langs, hoef dan toch pas donderdag te beginnen.
Als ik al ga volgende week, deze week doe ik nog wel mee.
Wat had je nog gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan jagen we samenGa vanavond nog een sollicitatie sturen ^^
ZIt je in de buurt van een uni met zuidkoreanen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier een drukte van belang, overal lopen mensen buiten, en er staan minstens 3 bussen voor de deur
En ik heb geen idee wat er aan de hand is
Schijnt een meeting te zijn van de ongeveer de voltallige Nederlandse krijgsmacht. Overal pakken en petten en lintjes en strepen en shizzlequote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Ga eens de razende reporter uithangen dan Flash en ga kijken?
Nee, vlak naast Kamp Amersfoortquote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIt je in de buurt van een uni met zuidkoreanen?
Mannen in uniform?!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt een meeting te zijn van de ongeveer de voltallige Nederlandse krijgsmacht. Overal pakken en petten en lintjes en strepen en shizzle
Bommelding sturenquote:
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aanquote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in uniform?!
WAAR?! Ik kom er meteen aan
Dat heeft geen nut.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aan.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in uniform?!
WAAR?! Ik kom er meteen aan
Daar dus. Tot zo. En laat maar, er is hier bier genoegquote:
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar dus. Tot zo. En laat maar, er is hier bier genoeg
Dan weet je iig de reden van de drukte.quote:
Hoiquote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ben je bang dat ik er met Fles vandoor ga?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?
Eerder andersom.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
Ben je bang dat ik er met Fles vandoor ga?
Doei Bquote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.
Ik voel me niet lekker ga dus even plat.![]()
![]()
fijne dag allen.
Trustequote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.
Ik voel me niet lekker ga dus even plat.![]()
![]()
fijne dag allen.
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaarquote:
Oja, goed punt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaar.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaar.
Gaaf!quote:
Ohja, lekker knus.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vinden
Ohja! ICM! Die werkcoupe'squote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vinden
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aan.
Echt waar?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:44 schreef es70 het volgende:
Die moest je inleveren voor zielige kindertjes in Afrika ofzo die het nu als schooluniform gebruiken...
Nu is er 1 zo'n zielig negertje dat in zijn blote bastje naar school moet.
quote:
Nee joh, dat kan niet gezond zijnquote:
Tuurlijk wel, zeker met die bloedverdunnersquote:
Bloed geeft nare vlekkenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker met die bloedverdunners![]()
Waarom datquote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef es70 het volgende:
Ik zou morgen eigenlijk bijzonder verlof moeten hebben...
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...
haar vrije dagen zijn opquote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...
Omdat ik het niet gevraagd hebquote:
quote:
Dank je...quote:
nee, de "normale" vrije dagen wel. Schijntquote:
Gecondoleerd,quote:
Lijkt me toch sterk dat ze dat beperken je bijzonder verlofquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de "normale" vrije dagen wel. SchijntBijzonder verlof heeft bij ons ook iets van 3 dagen, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
Oeiquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
Kan me zoiets herinneren. Maar we hebben het dan over een bedrijf waar de baas een half miljoen als bonus krijgt, omdat hij de boel verneukt. Dus alles is mogelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk dat ze dat beperken je bijzonder verlof
Normale vrije dagen kunnen op jaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de "normale" vrije dagen wel. SchijntBijzonder verlof heeft bij ons ook iets van 3 dagen, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
Bijzonder verlof kan je maar voor een zeer beperkt aantal dingen krijgen natuurlijk, en ALS die allemaal in 1 jaar plaatsvinden, kan ik geloof ik de 9 dagen halen, op papier. Maar dan moeten al mijn ouders en grootouders allemaal binnen een jaar doodgaan, en mijn zus trouwen. Zoiets. Maar ja, opa's heb ik al niet meer, en laten we de rest ook maar niet hopenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het even opzoeken, momentjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Normale vrije dagen kunnen op ja. Hier iig wel
. Lijkt me raar als ze moeilijk doen over bijzonder verlof... Stel dat je trouwt en een kind krijgt in 1 jaar en dat er ook nog een paar opa's en/of oma's doodgaan. Sorry, maar je heb je bijzonder verlof voor dit jaar al verbruikt
.
Ik ga nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gecondoleerd,
ga je nog wel? al heb je het niet aangevraagd?
Ik heb geen idee hoe oud ze was eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OeiGecondoleerd Esje
*Knufff
Ze is vast heul oud geworden![]()
Als je trouwt krijg je 2 dagen, als je een kindje krijgt ook, tikt toch al aanquote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder verlof kan je maar voor een zeer beperkt aantal dingen krijgen natuurlijk, en ALS die allemaal in 1 jaar plaatsvinden, kan ik geloof ik de 9 dagen halen, op papier. Maar dan moeten al mijn ouders en grootouders allemaal binnen een jaar doodgaan, en mijn zus trouwen. Zoiets. Maar ja, opa's heb ik al niet meer, en laten we de rest ook maar niet hopen
Ik geef wel wat kinderen aan dan. Die kan ik wel even lenen van iemand als ze om bewijslast vragenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je trouwt krijg je 2 dagen, als je een kindje krijgt ook, tikt toch al aan.
Ik zie nog eerder al mijn voorouders tegelijk overlijden dan dat ik trouw.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je trouwt krijg je 2 dagen, als je een kindje krijgt ook, tikt toch al aan.
En altijd vroeger dan afgesproken, dan hebben ze opeens complicatiesquote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
2 dagen als je een kind krijgt?
En ouder/zwangerschapsverlof en shizzle dan?das altijd MAAAAAAAAAANDEN
Hee, niks is onmogelijk hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder al mijn voorouders tegelijk overlijden dan dat ik trouw.
en voor een kindje wachten we heul geduldig de vorderingen der medische wetenschap af
Als man krijg je 2 dagen als je vrouw/vriendin een kindje krijgtquote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
2 dagen als je een kind krijgt?
En ouder/zwangerschapsverlof en shizzle dan?das altijd MAAAAAAAAAANDEN
Mijn schoonzusje heeft doorgewerkt tot 6 weken voor de bevalling en is op haar eerste verlofdag bevallenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En altijd vroeger dan afgesproken, dan hebben ze opeens complicaties
Ja, maar daar heb je dan weer Pampers voorquote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zie je wel, komt alleen maar gezeik van, kinderen
wanonzinquote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef es70 het volgende:
Als man krijg je 2 dagen als je vrouw/vriendin een kindje krijgt. 1 voor de bevalling (moet je natuurlijk niet zo'n vrouw hebben als ik ben
) en 1 om aangifte te doen.
Kijk, vrouwen met oog voor efficientie, daar hou ik vanquote:Op donderdag 19 april 2007 19:06 schreef es70 het volgende:
Mijn schoonzusje heeft doorgewerkt tot 6 weken voor de bevalling en is op haar eerste verlofdag bevallen.
Waarvan de helft voorwaardelijk zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef es70 het volgende:
Zwangerschapsverlof is 16 weken geloof ik...
Daar zijn er maar weinig vanquote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen met oog voor efficientie, daar hou ik van
Precies, ik hou ook niet van zomaar iedereenquote:
Daar kan Hans de Booij wat van lerenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik hou ook niet van zomaar iedereen
Die ene Annabel die ik dan ooit gekend heb, was trouwens een gloeiend lekker dingquote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef Pheno het volgende:
Daar kan Hans de Booij wat van leren
pics!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene Annabel die ik dan ooit gekend heb, was trouwens een gloeiend lekker ding![]()
hoiquote:
quote:
Ga je in het ballenbadquote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen naar Duinrell
na ja, ik mag uitslapen
nee naar een hoop lezingen en shizzle van mn bedrijfquote:
Klinkt dat ballen bad toch beterquote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee naar een hoop lezingen en shizzle van mn bedrijf
Zelfs Tikibad klinkt beterquote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt dat ballen bad toch beter
Wie weet is het wel gezellig met je collega'squote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa en allerlei andere zooi klinkt ook beter. Nou ja, ik mag iig uitslapen
en smiddags een uurtje dat park in of zo. Maar hoe laat het gaat worden? Niet laat denk ikZaterdag veul leuker programma
Zaterdag treinenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa en allerlei andere zooi klinkt ook beter. Nou ja, ik mag iig uitslapen
en smiddags een uurtje dat park in of zo. Maar hoe laat het gaat worden? Niet laat denk ikZaterdag veul leuker programma
Vast wel, alleen het officiële gedeelte loopt altijd uit tot half 7 of zoquote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet is het wel gezellig met je collega's
Ongeloofwaardigheid +10quote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nou dan is het biertje-bitterballetje-afnokken, dusquote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, alleen het officiële gedeelte loopt altijd uit tot half 7 of zo
quote:
Altijd gezellig joh, mensen die je (meestal) van je lang zal ze leven niet zelf zou uitkiezen als gezelschapquote:Op donderdag 19 april 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog geen zaterdagquote:Op donderdag 19 april 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou gaat het eens een keer wel door
nee, maar nu heb ik met iemand anders afgesprokenquote:
Maar wel bijna weekend. Morgen alleen op het werk met 3 cursistenquote:
Vast drukker dan wat ik deze week gedaan hebquote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel bijna weekend. Morgen alleen op het werk met 3 cursistenGezellig....
Jaja, misschien dusquote:Op donderdag 19 april 2007 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Altijd gezellig joh, mensen die je (meestal) van je lang zal ze leven niet zelf zou uitkiezen als gezelschap.
dat welquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast drukker dan wat ik deze week gedaan heb
Ik heb trouwens ontdekt dat er tussen mijn activiteitsniveau deze week, en de dood, nog een stadium zitquote:
JAAAAAAAAAAquote:
lijkt wel op PSVquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ontdekt dat er tussen mijn activiteitsniveau deze week, en de dood, nog een stadium zit
Het heet PVS en je wordt er erg rustig van. zeggen ze
of hij is op de fiets gegaanquote:
Daar wordt je toch niet rustig van? Daar ga je zeker dood van vervelingquote:
het is iig net zo saaiquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wordt je toch niet rustig van? Daar ga je zeker dood van verveling
Was het maar waar, nuchter as hell.quote:
idemquote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het maar waar, nuchter as hell.
Het zit 'm in de naam.quote:
de k?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het maar waar, nuchter as hell.
Het Ku gedeelte.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
de k?
Ahhuh, allemaal hippe badkamershizzle ingeslagen.quote:
Ik zat nog even naar ander voetbalmoois te kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
OEH NAC is zo hard aan het verliezen.
twisted badmatten opf handdoeken en saxan enzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, allemaal hippe badkamershizzle ingeslagen.
Uhm, een blauw badmatje met van die hoge polen erop. Lekker zachtquote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
twisted badmatten opf handdoeken en saxan enzo?ik moest laatst shoppingtools doen in de winkel (potloodjes enzo bijvullen en de boodschappenlijstjesdingen)m zag ik een toffe bureaustoel, na het werk meegenomen
was dinsdag en zo;n rondkussen met een knuffelhoes, enorm zacht
en nog ene kussen met hoesje voor op de bureaustoel.
Ik wil niet per se iets van Ikea, maar dat was de enige winkel die nog open was tot 9 uur en dichtbij huis is.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom wil nou iedereen iets van de Ikea hebben. Is het echt zo belangrijk om allemaal zo op elkaar te lijken
Matig excuus hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Skip.
[..]
Ik wil niet per se iets van Ikea, maar dat was de enige winkel die nog open was tot 9 uur en dichtbij huis is.
zeik ikea niet zo afquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom wil nou iedereen iets van de Ikea hebben. Is het echt zo belangrijk om allemaal zo op elkaar te lijken
had dan een quintet gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Quartet.
Welk badmatje heb jij?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
Dat iemand anders hetzelfde badmatje heeft zal me ook euh, lichtelijk jeuken. Het is gewoon goedkoop en leuk bij Ikea
(DAMN 6-0 voor AZ tegen NAC)
Een kwartet is al erg genoeg, maar volgende keer beter.quote:
Een lichtblauw hoogpolig matjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Welk badmatje heb jij?
ik zie hier pas 5-0 hoor
Seems soquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
5-0? Lopen ze achter bij jou met de televisieontvangst?
Gek dorp/Gekke stad.quote:
Zal je prachtig doen uitkomen als je de douche uitstapt.quote:
Je weet nie eens hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zal je prachtig doen uitkomen als je de douche uitstapt.
Ze heeft vast de samenvatting wel gezienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet nie eens hoe ik eruit zie
Ja, begin nog ff over mijn hoogtijdagen, fijnquote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft vast de samenvatting wel gezien
Ja, en meisjes die lekker alleen kunnen gaan verhuizenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
meisjes die van paarden houden enzo?
Die is toch net ontsnapt in Zoetermeer?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
meisjes die van paarden houden enzo?
Ja, en iedereen moet hem mijden want hij is extreem gevaarlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is toch net ontsnapt in Zoetermeer?
heb genoeg hulp enige is een busje en chauffeur maar jij hebt geen rijbewijs toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en meisjes die lekker alleen kunnen gaan verhuizen
Morgen eerst mijn collega aangeven, das ook een neger. Hijs niet groter dan 1.65 maar dat boeit even nietquote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en iedereen moet hem mijden want hij is extreem gevaarlijk
Maar je mag niet weten hoe hij heet of hoe hij eruit ziet
privacyHeul belangrijk voor zulke mensen
Zwart haar is genoegquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen eerst mijn collega aangeven, das ook een neger. Hijs niet groter dan 1.65 maar dat boeit even niet![]()
Ik had al een rijbewijs toen jij nog pampers vol lag te kakkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb genoeg hulp enige is een busje en chauffeur maar jij hebt geen rijbewijs toch?
seriously? dan is die vast al verlopenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al een rijbewijs toen jij nog pampers vol lag te kakken
Daarom, ruimt meteen weer op. En is nog in Rotterdanquote:
Ik heb idd inmiddels een nieuwe moeten halen jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
seriously? dan is die vast al verlopen
nee maar serieus?je gebruikt m alleen niet?
Oke dan vandaarquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb idd inmiddels een nieuwe moeten halen ja
en ik gebruik hem als hhet moetHet zelf hebben van een auto is gewoon onbetaalbaar. En in de trein kan je tenminste bierkens drinken
Ook weleens leuk
Maar wel blij dat ik vorig jaar een baan had waarbij ik geregeld ff met een autootje door Den Bosch op en neer moest karren. Toch bijna 500 km gereden zodaarvoor had ik alleen de volvo van mn pa terug naar huis gereden toen hij zelf zijn schouder brak in een natuurgebied en met een ambu naar Nieuwegein moest
DAARvoor had ik serieus 3 jaar lang geen enkel autostuur aangeraakt
Dan rij jij meer dan ik. En hier staat wel een auto voor de deurquote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb idd inmiddels een nieuwe moeten halen ja
en ik gebruik hem als hhet moetHet zelf hebben van een auto is gewoon onbetaalbaar. En in de trein kan je tenminste bierkens drinken
Ook weleens leuk
Maar wel blij dat ik vorig jaar een baan had waarbij ik geregeld ff met een autootje door Den Bosch op en neer moest karren. Toch bijna 500 km gereden zodaarvoor had ik alleen de volvo van mn pa terug naar huis gereden toen hij zelf zijn schouder brak in een natuurgebied en met een ambu naar Nieuwegein moest
DAARvoor had ik serieus 3 jaar lang geen enkel autostuur aangeraakt
*roept terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com roept goedemorgen in een donkere kamer
Nou hoorquote:
Pfff ...volgens mij mag die pc van mij ook wel aan de senseo ... Heeft er duidelijk geen zin inquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:11 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge allen
Eerst maar een bak koffie om op te starten
ik zie soms dat koffietopic niet eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:17 schreef buzzer het volgende:
Ah het topic is er weerik moest vijf keer refreshen om het weer in de topiclijst te krijgen
Goedemorgen
Wil een koffietopic in me koppiequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zie soms dat koffietopic niet eens
alsjeblieftquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wil een koffietopic in me koppie![]()
Geen probleem, ik heb er vandaag zowiezo geen zin inquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Frutsel...kan ik ff weer op voor uit
![]()
Makes 2 of us. De pauperbuurtjes vonden het vannacht weer nodig om herrie te schoppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:28 schreef Frutsel het volgende:
Geen probleem, ik heb er vandaag zowiezo geen zin in
Upgrade-je plannen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfff ...volgens mij mag die pc van mij ook wel aan de senseo ... Heeft er duidelijk geen zin in![]()
Oh lekker handigquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Makes 2 of us. De pauperbuurtjes vonden het vannacht weer nodig om herrie te schoppen
Ik heb ontzettend veel slaap
Ik slaap zowiezo nie goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Makes 2 of us. De pauperbuurtjes vonden het vannacht weer nodig om herrie te schoppen
Ik heb ontzettend veel slaap
Nouja, bijna weekend. Dus ik haal het wel weer inquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
Ik slaap zowiezo nie goedNiet eens pauperbuurtjes nodig
![]()
Vanmiddag dan maar weer
Lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, op het werk. Met appelkruimeltaart als ontbijt
Hoi CeilingDudequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:59 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Boh lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, op het werk. Met appelkruimeltaart als ontbijt
kloptquote:
nee hoor, ik ben all over the placequote:
nee, 'werk'quote:
Bewolkt weer hierquote:
Het mag nog net ietsje warmer worden.quote:
zoals gisteren was het ook heerlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mag nog net ietsje warmer worden.
Komt wel goedquote:
Dat komt ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het mag nog net ietsje warmer worden.
Moh hier niet hoor, weekend temps van 22/23 graden, heerlijk!quote:
Hey Speedyquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moh hier niet hoor, weekend temps van 22/23 graden, heerlijk!
Ik heb geen levenquote:
En vooral volgende weer mogelijk weer gewoon 25 graden met volop zonquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Speedy![]()
Yep, weer lijkt lekker te worden in het weekend![]()
Zekerquote:
Dat is al oud nieuwsquote:
Oh ja, sollyquote:
Doopiequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En vooral volgende weer mogelijk weer gewoon 25 graden met volop zondit zou zelfs met koninginnendag zo gaan worden
[..]
Zeker![]()
mogge marcje boy
Het ware fokgevoelquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)dood met die kut meldingen
Hier nog geen melding gehadquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)dood met die kut meldingen
zelfde.quote:
zolang het nieuws mij niet bereikt dat mijn vrouw zwanger is ben ik blij voor iedereenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega is bevallen van een dochtertje![]()
Dat wordt binnenkort beschuit met muisjes wegwerken
Heeft ze je dat nog steeds niet verteld danquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang het nieuws mij niet bereikt dat mijn vrouw zwanger is ben ik blij voor iedereen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang het nieuws mij niet bereikt dat mijn vrouw zwanger is ben ik blij voor iedereen
Gelukkig niet. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze je dat nog steeds niet verteld dan
Ook halloquote:
Goeie morgen flessiequote:
Nouquote:
Wees blijquote:
Breng je mij ook wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Mijn collega is bevallen van een dochtertje![]()
Dat wordt binnenkort beschuit met muisjes wegwerken
Smorgensquote:
Sateprikker door dat beest en op de bbq ermeequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef Diovarus het volgende:
[..]
[afbeelding]
beschuitje is opgegeten
Heh bah.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
Sateprikker door dat beest en op de bbq ermee
Sweeet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sateprikker door dat beest en op de bbq ermee
Dan kijk jij de andere kant opquote:
ja, dalekquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Euhj Flashke
Had jij niet een bezigheidstherapiedag vandaag?
Mentale voorbereiding, belangrijk.quote:
Als het nou over kip zou gaanquote:
wat de boer niet kent....quote:
quote:
Met een flinke dot satésausquote:
er zijn geen muizen hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb zat vreemde dingen gegeten al, dus kom maar op
Dus je wilt speedy opetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb zat vreemde dingen gegeten al, dus kom maar op
Op de BBQ met een spies door je heenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeeeeeee mij niet opeten
Mits sausquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Op de BBQ met een spies door je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |