Ja.quote:
Dat weet ik, maar wel actueel, blijkbaarquote:
Sterker nog, ik ga nu alquote:
Nou, aangezien ik op weg naar de keuken ook weleens vergeet wat ik er ging doen...quote:
Lekker, ervaren, weten wat ze willenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het bij jou met milfen?
ja, verdwalen op internetquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
wilfen?
Ik blijf altijd hangen bij Fok en Googlequote:
Zelfs de oudste vrouw die ik heb gedate had nog geen kinderenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het bij jou met milfen?
Oja das waarquote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef JDude het volgende:
Zelfs de oudste vrouw die ik heb gedate had nog geen kinderen.
Yep, nog een uur of 2quote:
Ja, uurtje eerder gegaan, kreeg toch wel veel last van mijn maag weer.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, nog een uur of 2
JIj lekker thuis?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, uurtje eerder gegaan, kreeg toch wel veel last van mijn maag weer.
zit nu ook weer met barstende koppijn, dus als de jongens binnen zijn
zal ik maar even plat moeten.MM
Nog een weekje en dan kan ik weer op sollicitatie/werk jacht.quote:
Dan jagen we samenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan kan ik weer op sollicitatie/werk jacht.![]()
Volgende week ga ik de uitzendbureau's al langs, hoef dan toch pas donderdag te beginnen.
Als ik al ga volgende week, deze week doe ik nog wel mee.
Wat had je nog gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan jagen we samenGa vanavond nog een sollicitatie sturen ^^
ZIt je in de buurt van een uni met zuidkoreanen?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier een drukte van belang, overal lopen mensen buiten, en er staan minstens 3 bussen voor de deur
En ik heb geen idee wat er aan de hand is
Schijnt een meeting te zijn van de ongeveer de voltallige Nederlandse krijgsmacht. Overal pakken en petten en lintjes en strepen en shizzlequote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Ga eens de razende reporter uithangen dan Flash en ga kijken?
Nee, vlak naast Kamp Amersfoortquote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIt je in de buurt van een uni met zuidkoreanen?
Mannen in uniform?!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt een meeting te zijn van de ongeveer de voltallige Nederlandse krijgsmacht. Overal pakken en petten en lintjes en strepen en shizzle
Bommelding sturenquote:
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aanquote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in uniform?!
WAAR?! Ik kom er meteen aan
Dat heeft geen nut.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aan.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in uniform?!
WAAR?! Ik kom er meteen aan
Daar dus. Tot zo. En laat maar, er is hier bier genoegquote:
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar dus. Tot zo. En laat maar, er is hier bier genoeg
Dan weet je iig de reden van de drukte.quote:
Hoiquote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ben je bang dat ik er met Fles vandoor ga?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?
Eerder andersom.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef JDude het volgende:
Ben je bang dat ik er met Fles vandoor ga?
Doei Bquote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.
Ik voel me niet lekker ga dus even plat.![]()
![]()
fijne dag allen.
Trustequote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.
Ik voel me niet lekker ga dus even plat.![]()
![]()
fijne dag allen.
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaarquote:
Oja, goed punt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaar.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof ritje wordt dat door NL. Mag ik dan wel tussen jou en JD in zitten?
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm. Nouja. Tenzij we ICK of zo'n omgebouwd bagagehok in mat'64 treffen zijn er toch maar max. 2 plaatsen naast elkaar.
Gaaf!quote:
Ohja, lekker knus.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vinden
Ohja! ICM! Die werkcoupe'squote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we met wat geluk 3 klapstoeltjes op een ICM -balkon vinden
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe straks m'n ouwe TPG outfit wel even aan.
Echt waar?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:44 schreef es70 het volgende:
Die moest je inleveren voor zielige kindertjes in Afrika ofzo die het nu als schooluniform gebruiken...
Nu is er 1 zo'n zielig negertje dat in zijn blote bastje naar school moet.
quote:
Nee joh, dat kan niet gezond zijnquote:
Tuurlijk wel, zeker met die bloedverdunnersquote:
Bloed geeft nare vlekkenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker met die bloedverdunners![]()
Waarom datquote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef es70 het volgende:
Ik zou morgen eigenlijk bijzonder verlof moeten hebben...
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...
haar vrije dagen zijn opquote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat mijn oma het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld en morgen gecremeerd gaat worden...
Omdat ik het niet gevraagd hebquote:
quote:
Dank je...quote:
nee, de "normale" vrije dagen wel. Schijntquote:
Gecondoleerd,quote:
Lijkt me toch sterk dat ze dat beperken je bijzonder verlofquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de "normale" vrije dagen wel. SchijntBijzonder verlof heeft bij ons ook iets van 3 dagen, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
Oeiquote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef es70 het volgende:
Kan me zoiets herinneren. Maar we hebben het dan over een bedrijf waar de baas een half miljoen als bonus krijgt, omdat hij de boel verneukt. Dus alles is mogelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk dat ze dat beperken je bijzonder verlof
Normale vrije dagen kunnen op jaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, de "normale" vrije dagen wel. SchijntBijzonder verlof heeft bij ons ook iets van 3 dagen, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.
Bijzonder verlof kan je maar voor een zeer beperkt aantal dingen krijgen natuurlijk, en ALS die allemaal in 1 jaar plaatsvinden, kan ik geloof ik de 9 dagen halen, op papier. Maar dan moeten al mijn ouders en grootouders allemaal binnen een jaar doodgaan, en mijn zus trouwen. Zoiets. Maar ja, opa's heb ik al niet meer, en laten we de rest ook maar niet hopenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het even opzoeken, momentjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Normale vrije dagen kunnen op ja. Hier iig wel
. Lijkt me raar als ze moeilijk doen over bijzonder verlof... Stel dat je trouwt en een kind krijgt in 1 jaar en dat er ook nog een paar opa's en/of oma's doodgaan. Sorry, maar je heb je bijzonder verlof voor dit jaar al verbruikt
.
Ik ga nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gecondoleerd,
ga je nog wel? al heb je het niet aangevraagd?
Ik heb geen idee hoe oud ze was eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OeiGecondoleerd Esje
*Knufff
Ze is vast heul oud geworden![]()
Als je trouwt krijg je 2 dagen, als je een kindje krijgt ook, tikt toch al aanquote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder verlof kan je maar voor een zeer beperkt aantal dingen krijgen natuurlijk, en ALS die allemaal in 1 jaar plaatsvinden, kan ik geloof ik de 9 dagen halen, op papier. Maar dan moeten al mijn ouders en grootouders allemaal binnen een jaar doodgaan, en mijn zus trouwen. Zoiets. Maar ja, opa's heb ik al niet meer, en laten we de rest ook maar niet hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |