Hee, in mijn post stond dat jij ook wel mocht posten hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Toffe dag gehad in Lille!!
Heb ik een topic gemist?Potver!!
![]()
tvp voor morgen![]()
-edit- Whahaha, die eerste posts in #108! Ik ben heeeelll boosIk wil er ook bij horen, niet alleen maar mannen
Whahaha!
Echt hoor, één dagje weg..en ik word meteen vergeten![]()
Weltrusten
Lille? Ben je daar heen geweest met je vriend of was dit weer wat anders?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Toffe dag gehad in Lille!!
Heb ik een topic gemist?Potver!!
![]()
tvp voor morgen![]()
-edit- Whahaha, die eerste posts in #108! Ik ben heeeelll boosIk wil er ook bij horen, niet alleen maar mannen
Whahaha!
Echt hoor, één dagje weg..en ik word meteen vergeten![]()
Weltrusten
ze moest daar toch naar toe voor school?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lille? Ben je daar heen geweest met je vriend of was dit weer wat anders?
Laat je je toch ombouwen tot een kerel!
GOEIESMORGEUNS JUFFROUW JANNIE![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:15 schreef nogal het volgende:
Nooit gezien dat er een stage topic was. Loop nu sinds 6 weken stage met verstandelijk gehandicapten. Moet ze begeleiden bij hun dagelijks bezigheden, en s'avonds met ze tv kijken.Zijn 4mensen die ik help begeleiden. Als hun naar dagbesteding zijn doe ik hun was en help ik strijken en andere huishoudelijke dingen, en al me overige tijd mag ik zelf invullen ! Grootste nadeel is dat ze daar geen internet hebbenMaar wel gezellige collega's ! Morgen weer van 10 tot 5. Ze komen na een week thuis van een weekje weg! Dus afwachten hoe het is bevallen!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze moest daar toch naar toe voor school?Of ben ik nou helemaal mis
Heb ik niet mee gekregen dan, denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:28 schreef Goover het volgende:
[..]Voor de school waar ze stage loopt volgens mij.
ODOL..?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb jij daar ook altijd last van 's morgens?
quote:
moggah Roycoooooo was werelds sfeertje bij afca -rkc nu nog ff KaAZ oprollen 6 mei en de denneappelquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik niet mee gekregen dan, denk ik!
Sfeer in de arena??quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef 1900 het volgende:
[..]
moggah Roycoooooo was werelds sfeertje bij afca -rkc nu nog ff KaAZ oprollen 6 mei en de denneappel
staat weer in mokum![]()
K hoorde t. Waar t ineens vandaan komt weet ik ook niet maar vind t wel topquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:47 schreef 1900 het volgende:
[..]
moggah Roycoooooo was werelds sfeertje bij afca -rkc nu nog ff KaAZ oprollen 6 mei en de denneappel
staat weer in mokum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |