Ik geloof dat de makers een interessante verklaring hebben en daarom geloof ik niet dat ze voor de ongeloofwaardige variant die hier wordt geopperd kiezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Autoreply het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here..quote:[b]Op donderdag 26 april 2007 16:44
Ik had trouwens verwacht dat Sun ontvoerd zou worden oid toen Juliet terug naar binnen ging.
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
ben benieuwd hoe het verder gaat met dat kutwijf waar jack zo weg van is. Men, dat jack erin traptSahid moet dr ff aanpakken
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef budha het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er op
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speeltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.
Helaas schat ik Jack niet zo hoog in om een dergelijke truc te flikken.
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep'squote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speelt![]()
Ja dat zou wel erg oké zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep's.
Idd, best smerig was datquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vond em wel Phat, een lekkere WTF aflevering en de kans is groot dat er toch wel een goeie verklaring voor is. Maar es kijken wat dat donkere ding volgende week te vertellen heeft.
Dat bloed uit die long
Op een of andere manier had ik die uitspraak wel verwacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Dat gedoe met Sun en Jin interesseert mij niet zo.
Wel die uitspraak van dat meisje een het einde.
Benieuwd hoe dat verder uitgewerkt gaat worden.
Hoi. Dat is al ruim een maand geleden bevestigd door ABCquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
er zal wel een S4 komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |