abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48672263
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Ik geloof er niet meer zo in
Ik neem aan dat je zwaait naar IMDB?
Fuck you Jane Austen!
pi_48674571
Donderdag weer
  woensdag 25 april 2007 @ 16:17:14 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48708755
ik ben benieuwd
The line is a dot to you!
  woensdag 25 april 2007 @ 16:28:31 #154
134538 chansadres
Black & White
pi_48709072
Er schijnen grote plotchanges te komen! Can't wait!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 25 april 2007 @ 16:33:52 #155
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48709204
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef chansadres het volgende:
Er schijnen grote plotchanges te komen! Can't wait!
Ben benieuwd...
  woensdag 25 april 2007 @ 16:34:53 #156
134538 chansadres
Black & White
pi_48709224
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ben benieuwd...
Maar dat zeggen ze elke episode. De roddels die ik heb gehoord voorspellen echter wel veel!
Steppin out tonight
pi_48710371
Ben seizoen 1 opnieuw aan het kijken.. Best grappig om de topics van toen te lezen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48717967
Morgen

Ik ga weer lekker op school kijken:P
  woensdag 25 april 2007 @ 21:47:27 #159
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_48720501
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% zeker..
Voor de derde
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 25 april 2007 @ 23:21:44 #160
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_48724103
We zien t morgen wel
Ik wil een plaatje posten!
pi_48724238
Yuppie morgen nieuwe
pi_48728169
Beetje matige aflevering, Sun en Jin boeien mij niet zo.

Maar wel een paar WTF-momenten Bij elke vraag ik me af hoe dat überhaupt mogelijk is

Vooral bij het einde had ik zoiets van 'dat kan helemaal niet '
pi_48729532
Wie gaat er nou half 8 s'morgens kijken ?
pi_48730936
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Symer het volgende:
Beetje matige aflevering, Sun en Jin boeien mij niet zo.

Maar wel een paar WTF-momenten Bij elke vraag ik me af hoe dat überhaupt mogelijk is

Vooral bij het einde had ik zoiets van 'dat kan helemaal niet '
Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijk
pi_48732357
Gezien en Jin is cool

En bij het einde dacht ik ook, BS hoe kan dat, maar dat had ik bij een aantal andere dingen ook. Wel weer goed dat er weer een vrouw is bijgekomen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 26 april 2007 @ 11:22:28 #166
134538 chansadres
Black & White
pi_48732411
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijk
Totaal geen spanning in deze episode. Hij kijkt wel lekker weg maar niet echt top. Wel een paar goede momenten waar volgende episodes op kunnen bouwen, zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steppin out tonight
pi_48732821
idd... erg aparte ep
  donderdag 26 april 2007 @ 11:37:22 #168
134538 chansadres
Black & White
pi_48732963
SPOILER
Dit brengt weer een ander licht op de zaak !
Steppin out tonight
pi_48733196
  donderdag 26 april 2007 @ 12:23:43 #170
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48734639
Rare episode met wel toffe stukken erin.
Nu boeien Jin en Sun me niet veel, maar Mikhail die nog steeds leeft en natuurlijk nog steeds een smiecht is. Telefoon proberen te jatten en verkeerd vertalen van wat Naomi zei.
Juliette is dus overduidelijk het kamp aan het verneuken om haar eigen hachje te redden, waarschijnlijk omdat ze haar zus wil zien oid.
En dat er 'een' vliegtuig gevonden is zonder overlevenden wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat ze de echte hebben gevonden. Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48734742
SPOILER
Leuke episode. Ik moet héél eerlijk zeggen dat ik Sun een beetje saai begin te vinden. Zwanger/niet zwanger, van wie dan, wanneer, etc.
Voor mij was het (stomme ik) nog niet écht duidelijk dat mensen sneller genezen op het eiland. Nu is het door Mikhail (ofzo) letterlijk gezegt. Da's ook mooi om te weten.
Die satteliettelefoon moet toch aan de praat te krijgen zijn door Sayid, zou ik zo denken?
  donderdag 26 april 2007 @ 12:33:34 #172
134538 chansadres
Black & White
pi_48734971
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
De reden van het neerstorten is die magneet die door Desmond aangezet is (door de code niet in te drukken). Daarnaast leken de others ook niet geïnformeerd. Dus ik betwijfel het.
Steppin out tonight
pi_48734991
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rare episode met wel toffe stukken erin.
Nu boeien Jin en Sun me niet veel, maar Mikhail die nog steeds leeft en natuurlijk nog steeds een smiecht is. Telefoon proberen te jatten en verkeerd vertalen van wat Naomi zei.
Juliette is dus overduidelijk het kamp aan het verneuken om haar eigen hachje te redden, waarschijnlijk omdat ze haar zus wil zien oid.
En dat er 'een' vliegtuig gevonden is zonder overlevenden wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat ze de echte hebben gevonden. Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen spreken
  donderdag 26 april 2007 @ 12:40:50 #174
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48735231
Wow, die Sun kan goed acteren zeg!
A.F.C. Ajax
  donderdag 26 april 2007 @ 12:45:46 #175
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48735409
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen spreken
Tis maar een gedachtenspinsel he, maar ach het is een invloedrijke organisatie die hebben daar echt geen moeite mee om een morgue leeg te halen en ergens te dumpen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48735520
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:52:04 #177
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_48735643
precies
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:55:08 #178
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48735755
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
Inderdaad. Ik dacht eerst dat ik me vergiste en dat het iemand anders was, niet dus.
A.F.C. Ajax
pi_48737270
Ik vind het een matige aflevering. Leuk om te zien dat Mikhail toch niet dood is. Het hek is dus niet om mensen te doden, maar enkel om het rookmonster buiten/binnen te houden.

Wie de vader is van Sun's baby heeft me nooit kunnen boeien. Het is GTST niet! Net zo onbelangrijk als die tatouages van Jack.

Beetje maf ook dat die Naomi allerlei talen spreekt, maar pas aan het einde van de aflevering ineens Engels blijkt te kunnen.

We weten nu wel wat Juliet's missie is. Ze moet achterhalen welke vrouwen zwanger zijn. Niet zo gek, want daar was het de Others sinds het begin al om te doen.

De cliffhanger was toch wel het leukste. Die roept zoveel vragen op en Lost kennende kunnen we nog wel even wachten op de antwoorden

BTW: heeft iemand de promo voor volgende week al gezien? Die belooft toch wel wat vuurwerk.
SPOILER
  donderdag 26 april 2007 @ 13:51:10 #180
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48737494
Ik vraag me af hoe Sun weet wat 'spermcount' betekent, aangezien ze dat vast niet in haar engelse les behandeld heeft.
A.F.C. Ajax
  donderdag 26 april 2007 @ 14:01:50 #181
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48737909
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef budha het volgende:

Beetje maf ook dat die Naomi allerlei talen spreekt, maar pas aan het einde van de aflevering ineens Engels blijkt te kunnen.
Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.
Zodra ze weer volledig bij bewustzijn is realiseert ze zich dat ze Engels kan praten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48739840
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.
Zodra ze weer volledig bij bewustzijn is realiseert ze zich dat ze Engels kan praten.
Ik zou als ik de talen zou beheersen ook spaans praten bij het zien van Hugo (spaans uiterlijk) en Japans (oid) bij het zien van Jin.
Nutteloze toevoeging nummer 1 Maar ik begrijp d'r gedachtegang dus ook wel.
pi_48739864
Hmm die promo
Brett Holman
pi_48740077
uhm ja en wie is naast Kate nog meer zwanger, het gaat blijkbaar om meerdere vrouwen

vond het wel een goede ep.

Denk ook dat Micael gewond raakte (oren bloeden gebeurd vrij makkelijk) en toch weer genas. Ik had in die episode al een vermoeden dat hij niet dood was.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:14:04 #185
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48740414
Gave aflevering! Sun en Jin zijn beide erg cool, vooral Sun deed het goed deze ep.
Ik denk dat 'the Others' dus de dood van het complete vliegtuig in scene hebben gezet, zodat de zoektocht gestopt zou worden, maar waar zou onze nieuwe dame dan langs komen vliegen?
Goed ook dat onze Russische commando nog leeft.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:14:56 #186
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48740444
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef octopussy het volgende:

Denk ook dat Micael gewond raakte (oren bloeden gebeurd vrij makkelijk) en toch weer genas. Ik had in die episode al een vermoeden dat hij niet dood was.
Wellicht is dat 'huh?' naar Charlie een verwijzing naar een gehoorsbeschadiging?
pi_48740692
Zonet gezien, ik vond hem wel vet. Niet super, maar hij keek lekker weg en het einde was echt ´huh!´.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:00:44 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48742013
Zulks een vreemde cliffhangert .
2000 light years from home
pi_48742362
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie gaat er nou half 8 s'morgens kijken ?
Dat moeten idd hele rare mensen zijn

Misschien zijn die mensen altijd al vroeg wakker en hebben ze de rest van de dag saaie colleges en dergelijke
  donderdag 26 april 2007 @ 16:44:24 #190
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48743696
Coole ep zeg! Nice dat Patchy nog leeft

Deze aflevering bewijst maar weer dat Lost per seizoen nog steeds goed in elkaar zit. Dat fragmentje waar Sun dat geld van haar pa kreeg en dat Jin daarom bij Sun's pa moest gaan werken, het sluit goed aan op een aflevering die VEEL eerder is geweest. Het geldt eigenlijk voor alle flashbacks, ze lopen goed in elkaar over en het klopt allemaal.

Ik had trouwens verwacht dat Sun ontvoerd zou worden oid toen Juliet terug naar binnen ging.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:00:46 #191
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48744283
Nog even over het feit dat de autoriteiten wel een vliegtuig hebben gevonden en ook lichamen hebben geborgen. Toen het vliegtuig boven het eiland in stukken brak, reageerde Ben vrij direct met het geven van allerlei instructies aan de andere Others. Met name dat ze zich voor moesten doen als overlevenden e.d. Het lijkt erop alsof ze vantevoren een anntal scenario's klaar hadden liggen, mocht er ooit een vliegtuig neerstorten.
Wellicht is het dan inderdaad zo dat ze een aantal mensen waarmee ze in de buitenwereld nog contact hadden, opdracht hebben gegevens om een vliegtuig vondst in scene te zetten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48745404
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nog even over het feit dat de autoriteiten wel een vliegtuig hebben gevonden en ook lichamen hebben geborgen. Toen het vliegtuig boven het eiland in stukken brak, reageerde Ben vrij direct met het geven van allerlei instructies aan de andere Others. Met name dat ze zich voor moesten doen als overlevenden e.d. Het lijkt erop alsof ze vantevoren een anntal scenario's klaar hadden liggen, mocht er ooit een vliegtuig neerstorten.
Wellicht is het dan inderdaad zo dat ze een aantal mensen waarmee ze in de buitenwereld nog contact hadden, opdracht hebben gegevens om een vliegtuig vondst in scene te zetten.
Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.

Als je het dus al wilt faken, dan zorg je dat je het 'onderzoeksteam' leidt of je laat men geloven dat het toestel in zee is gestort ver van de kust. Dan moeten de inzittenden wel dood zijn. De vraag is alleen hoe je dat nu weer voor elkaar krijgt.
pi_48745546
Misschien heeft Ben er niets mee te maken. Alle lijken zijn in seizoen 1 in de romp gelegd en verbrand. Die romp is vervolgens de zee ingedreven.

Misschien hebben reddingswerkers die romp gevonden met alle verbrande lijken erin en hebben ze gedacht: "Dit kan niemand overleeft hebben" en zijn ze ervanuit gegaan dat de rest van de passagiers ergens op de oceanbodem ligt.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:59:31 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48746062
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef budha het volgende:

[..]

Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.

Als je het dus al wilt faken, dan zorg je dat je het 'onderzoeksteam' leidt of je laat men geloven dat het toestel in zee is gestort ver van de kust. Dan moeten de inzittenden wel dood zijn. De vraag is alleen hoe je dat nu weer voor elkaar krijgt.
Nou ja, ik vraag me af in hoeverre de lichamen geborgen moeten zijn. Als je een wrak midden in de oceaan dumpt, wat misschien wel weken later gevonden wordt, zou ik niet raar op kijken als er geen of weinig lichamen gevonden worden.
pi_48746947
In dat geval moet het toestel van hetzelfde merk, model en type zijn. De voicerecorder en zwarte doos moeten ook nog eens zijn verdwenen, dat aap je niet na. En de lichamen die ze wel vinden moeten enorm zijn aangetast als ze geen gegevens over het gebit en dna meer kunnen natrekken. Er mogen dan ook geen persoonsdocumenten worden gevonden of het moeten wel heel erg goede vervalsingen zijn.

Als niets van dit alles waar is kun je je afvragen waarom ze zouden geloven dat het gevonden toestel daadwerkelijk Oceanic 815 is.

Ik mag hopen dat de producenten met een originelere verklaring komen.
pi_48748315
nou we weten toch hoe machtig Widmore is? Echt wel dat ze het voor elkaar krijgen om een vliegtuigwrak met lijken op te zetten en daar zelf de data van manipuleren. Kwestie van de juiste mannetjes op de juiste plek en alles goed voorbereiden.
Bovendien worden de geruchten dat het vliegtuig verdwenen is in 'thin air' dan toch niet meer serieus genomen, en afgedaan als conspirary theory.
pi_48749123
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Misschien Smokey?
pi_48749252
Goeie episode btw
  donderdag 26 april 2007 @ 19:41:40 #199
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48749305
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:30 schreef budha het volgende:
Ik mag hopen dat de producenten met een originelere verklaring komen.
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
  donderdag 26 april 2007 @ 19:42:35 #200
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48749330
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
Precies, er zal weer een heel complot achter zitten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')