Wij zagen m ook aankomen, dus waarom Sun nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
heeft nu niemand gezien/bedacht dat Sun weer terug dat hatch ingaat en achter Julliete stond op het moment dat ze het deurtje dicht doet?
edit: hmm ik dacht dat ik een persoon zag op de achtergrond, maar het lijkt iets te zijn in het kluisjeMaar toch denk ik dat Sun weer naar binnen is gegaan, ze stond zo raar te kijken
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebtquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
ze stond zo raar te kijken
Claire alweer zwangerquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik dacht bij de kooi al dat Kate zwanger is van Sawyer
Maar wie dan nog meer? Zoveel vrouwen hebben we niet. Juliette zwanger van Goodwin
*huil* *moeilijk* *moeilijk* betekende dus "Kom op Charlie, neem me hard en diepquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Claire alweer zwangervan Charlie uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebt.
Bernard, ouwe smulpaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:06 schreef octopussy het volgende:
er zijn volgens mij nog meer vrouwen bij de survivors.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Pune het volgende:
Ik vind Patchy wel een sexy combi met Danielle.
De slet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Msischien was Shannon ook wel zwanger
Wie/wat/hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
ik krijg een beetje een sliders vibe nu
[afbeelding]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef Pune het volgende:
[..]
De slet.
Edit, als we toch bezig zijn: Libby!!
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
klopt ja...daar moeten nog gaten gedicht worden..zal in seizoen 4 zeker gaan gebeuren neem ik aan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |