Goh joh... goed hé!quote:
Altijd vol verrassingen, die belastingdienst!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh joh... goed hé!
Dat wss ik ook wel, maar elk jaar hoop ik toch weer opnieuw tegen beter weten in
Enkel negatief qua uitvoeringquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Altijd vol verrassingen, die belastingdienst!
En elk jaar vermaken we ons weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk dit topic. Elk jaar komen dezelfde vragen voorbij en elk jaar zijn de antwoorden hetzelfde.
quote:Nee, vroeg indienen wil niet zeggen dat je het ook eerder krijgt.
quote:Nee, een achternaam met een A wil ook niet zeggen dat je het eerder krijgt.
Maar als je woonplaats met een A begint dan?quote:Nee, een postcode beginnend met een 1 krijgt het ook niet eerder dan die met een 5.
quote:Vrouwen krijgen het niet eerder dan mannen.
Maarrrr gaat het dan echt puur op willekeur?quote:Mensen met een rijtjeshuis krijgen het niet eerder dan mensen in een appartement....
Dat heb ik in april al gehad, dat ben ik inmiddels al weer vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef _Flash_ het volgende:
En het vakantiegeld natuurlijk Rekkie
Nog 21 dagen...
zijn allemaal andere afdelingen....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Hou er rekening mee dat de belastingdienst meerdere taken erbij heeft gekregen waar problemen mee zijn:
ik noem een zorgtoeslag en kinderopvangtoeslag.
Het werk moet gedaan worden met verouderde software en hetzelfde aantal mensen.
Mocht je het geld al hebben, chappoo!
Mocht je het nog niet hebben, heb geduld.
Moeilijker kunnen ze het niet maken, ook niet makkelijker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |