Heb niet gezegd dat het geen andere afdelingen zijn, maar heb het over het aantal mensen bij de belastingdienst!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zijn allemaal andere afdelingen....
ken iemand die er werkt , en bij de normale teruggaaf is er niets aan de hand... gaat net zo als alle andere jaren... bullshit verhaal van je dus
en aangezien we het hier al de hele tijd over de teruggaaf hebben haal jij voor t gemak die ff door elkaar om het makkelijk te houden! chapeauquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat het geen andere afdelingen zijn, maar heb het over het aantal mensen bij de belastingdienst!
Het gaat hier over teruggaaf en ik heb het over zorgtoeslag!
Dus geen bullshit verhaal!
Maar goed, u mag dat denken en redeneren zoals u wil....
Anders ga met z'n tweeën een ander topic vervuilen met dit gelulquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
en aangezien we het hier al de hele tijd over de teruggaaf hebben haal jij voor t gemak die ff door elkaar om het makkelijk te houden! chapeau
en dan zijn t nog steeds de zelfde mensen die de teruggaaf behandelen... al jaren...
Snap je aanvallen niet helemaal, maar goed...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
en aangezien we het hier al de hele tijd over de teruggaaf hebben haal jij voor t gemak die ff door elkaar om het makkelijk te houden! chapeau
en dan zijn t nog steeds de zelfde mensen die de teruggaaf behandelen... al jaren...
Nee hij heeft zijn teruggaaf nog niet binnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Snap je aanvallen niet helemaal, maar goed...
Heb je een slechte dag?
Zijn die 200 euro rendabel om stenis te schoppen, hier is het ook 80 euro onder wat ik heb opgegeven, op de aanslag van de belastingdienst staan niets specifiek aangegeven helaas dus ik heb geen idee waar ze het hebben ingehouden, maar ik laat die 80 euro lekker waaien, maarjah als je aangifte 300 euro was en je krijgt er maar 100, lekker bezwaar maken (zie formulier die je per post krijgt).quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:38 schreef _Flash_ het volgende:
Hier is hij dus binnen. Maar na controle blijk ik te weinig teruggehad te hebben.
Zo te zien is mijn herziening niet goed verzonden, want als ik de extra aftrekpost (reden van herziening) van de voorlopig aanslag af haal komt het precies goed uit. Balen want dat scheelt dik 200 euro.
Wat nu? Bezwaar maken? Of kan ik gewoon opnieuw de herziening insturen? Ik zit me nu gewoon alweer ter ergeren aan de Belastingdienst website.
Heb je ook gezien van welke datum dat bericht is op de site van het ministerie en over welk jaar ze het daar hebben???quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef kippevleugel het volgende:
Een betere topictitel zou zijn: wie heeft zijn voorlopige aanslag al binnen?
Ik heb hem 14 februari ingediend(regio Groningen). Volgens mij betalen ze pas vanaf 1 mei uit.
http://www.minfin.nl/nl/a(...)t-uitbetalingen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |