Met dank aan de Bulls zien hun kansen er ineens heel goed uit. Washington moeten ze kunnen sweepen en daarna de winnaar van Tor - NJN. Goede kans dat Bron ze daar ook langs kan loodsen en dan staan ze ineens in de Conf. Finals tegen Det/Mia/Chi. Zal wel moeilijk voor ze worden maar als die teams een of twee zware series achter de rug hebben zijn ze echt niet kansloos. Zeker als Hughes nog een beetje op niveau kan komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vraag me ook af wat de Cavs gaan laten zien. Ze hebben het gehele seizoen vrij anoniem gespeeld en LeBron ook 'gewoontjes'.
Denk ook dat ze gaan winnen, maar hoop dat het PHX toch lukt om de titel binnen te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs winnen de playoffs met twee vingers in de neus.
Zolang ze het maar niet lachend doen, komt alles goedquote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs winnen de playoffs met twee vingers in de neus.
Heb hem ingevuld met de juiste keuzes....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb maar even de traditionele fok-playoff-bracket aan gemaakt op nba.com.
http://www.nba.com/playoffs2007/picknroll/game.jsp
League en paswoord zijn hetzelfde: fok
Dus meld je aan en maak de juiste keuzes![]()
miami 'matcht' goed met Detroit heb ik het gevoel. Ik heb een hekel aan die term maar die gaan we nog vaak horen de komende weken. Het draait allemaal om matchupsquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb Detroit over Miami in round 2...
Als Miami dat wint boeit die bracket me toch niet meer![]()
Je laat de Heat winnen van Bulls, Pistons én Cavaliers? Pff, zwaar, maar je weet het nooit tijdens de playoffs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |