quote:Op donderdag 19 april 2007 08:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Die grafstukken passen wel bij de graftak Palma, en het is toch Haar huis.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2007 08:49 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, wat een soft-erotische manier om wakker gemaakt te worden.
Ik zou een wekker wensen.
Ik heb gewoon het beste met de mensheid voor...quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het beste met de mensheid voor...![]()
en ik vind jou ook heel lief hoor![]()
Nope.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft dat paard dat veulen al uit d'r kut zitten schijten?
Ja verdomme! En ik heb om half 10 een sollicitatiegesprek, dus ik mis gewoon een heel stuk Melissaquote:Op donderdag 19 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
10 uur dansen
Puk zit al met smart te wachten?
Spannendddd.. Waarvoor gaat u solliciteren?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja verdomme! En ik heb om half 10 een sollicitatiegesprek, dus ik mis gewoon een heel stuk Melissa![]()
Hij méént het.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef noekje het volgende:
Huub gaat Palma dadelijk weer aanpakken.
Hij wil het hebben over de werktijden. 14.30 uur moet ze weg en hij vindt dat de laatste dagen teveel zijn gegaan over Palma.
Joh?
Ik ga straks wel even vreemd, als de Echte Melissa de streams komt opvrolijken. Tis maar dat je het even weet, mijn liefde is nou eenmaal niet beperkt tot een aantal vaststaande units...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Liess het volgende:
[..]
.
Je zou toch denken dat Palma iets harder zou werken nu Herma er niet is....
2 x zo hard lopen bijv.
Administratief medewerkster.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Spannendddd.. Waarvoor gaat u solliciteren?
Ze moet wel wil ze het ontbijt om half 10 op tafel hebben staan en Huub tevreden krijgenquote:
Dat worden weer lastige uurtjes, met één hand COSsen en caps maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
10 uur dansen
Puk zit al met smart te wachten?
Een kraaiende haan is daarbij ook stukken meer zoetgevooisd dan een krakende Palman.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:50 schreef schatje het volgende:
Ze kunnen 's ochtends beter een haan laten kraaien. Net zoals in BB. Dan kan Palma zich wat meer richten op het schoonmaken.
Mag je daar DGK volgen? Anders ga je dalijk nog veel meer missenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Administratief medewerkster.
Palma hou je bek, je verpest mijn dag.
Wat zeg je? wat zeg je? WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope.
Sta jij in de Natasja modus?
Ik had als voorlopige maatregel de streams al op mute staan maar dat is inderdaad effectiever.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Gert het volgende:
Palma weer... zucht....
Mijn DGK, waar ben je gebleven?
Grote delen van de dag worden tegenwoordig gedomineerd door deze toiletjuffrouw met het niveau van een eh, toiletjuffrouw.
Goed: streams uit dus.
Nicolaas mag niet meestemmen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap lijkt iets te twijfelen aan zijn deal met Nicolaas, of iig er rekening mee te houden dat hij hem eruit stemt.
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Gert het volgende:
Palma weer... zucht....
Mijn DGK, waar ben je gebleven?
Grote delen van de dag worden tegenwoordig gedomineerd door deze toiletjuffrouw met het niveau van een eh, toiletjuffrouw.
Goed: streams uit dus.
Hij is 2 keer immuun.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet
Het gaat toch over de ontslagronde?
Ga er maar niet van uit.. dan 'verzwakt' hij zijn positie..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef schatje het volgende:
Brian neigt wel om hem eruit stemmen. Of ie het daadwerkelijk doet is een tweede.
Heeft hij dan een deal met Brian?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef Kinga het volgende:
Hij had het over Brian.
Het is dezelfde constructie als toen Jaap binnenkwam. Hij mag immuniteit verlenen maar mag zelf niet meestemmen. Huub en Nicolaas niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet
Het gaat toch over de ontslagronde?
Dat is waar, was ik vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |